tuguna

Just another WordPress.com site

>Bir Mim Daha:)

with 6 comments

>Sevgili cbelle beni mimlemis, hemen gorevimi yerine getiriyorum:)

1-Kullandığınız parfümün markası nedir?Aslinda cok parfum duskunu biri degilim. Eskiden cok severdim ama hamilelikte parfum kokusu midemi cok bulandiriyordu sonrasinda Umud parfum siktigimda emmek istemedi, yeni yeni arada kullaniyorum 1,5 yil sonra:) Parfumum Miss Dior Cherie.
2-Kullandığınız kremin markası nedir?

Dermalogica Active Moist. Cok memnunum, usenmezsem yakinda bi dermalogica yazisi yazicam insallah.

3-Şu an okuduğunuz kitabın adı nedir?

Sabahattin Ali -Kurk Mantolu Madonna

4-En son aldığınız 3 ürünün adı nedir?

Bir onceki postumda gorebilirsiniz:)

5-En çok sevdiğin 3 dizi film nedir?
Lost, Desperate Housewives, Gossip Girl

Cbelle’e bu keyifli mim icin tesekkur ediyorum ve eger cevaplamak isterse Hellokitty’yi mimliyorum:)

Written by tuguna

Haziran 18, 2009 5:38 pm

mim kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >miss dior cherie annemin kokusu🙂 ama bence daha hafif şeyler gerekiyor yaz için // mesela pure poison favorilerimden // ama günlük lacoste touch of pink güzel bi parfüm🙂

    Fashioncholic Girl

    Haziran 18, 2009 at 7:56 pm

  2. >dızılerımız ortak🙂

    Dolunay

    Haziran 18, 2009 at 8:08 pm

  3. >Chuck Bass bakmış gene alttan alttan :)))

    ebvata

    Haziran 19, 2009 at 7:43 am

  4. >FG dedigim gibi zaten pek parfumle aram yok, hele yazin hafif deodorantlar ya da vucut kosyonlarimin kokusu yetiyor bana. Pure Poison bende rezalet durdu nedense hic yakismadi tenime, diger dedigini hic bilmiyorum denemedim:)Dolunay guzeller ama di mi:)Ebavatam🙂

    tuguna

    Haziran 19, 2009 at 9:26 am

  5. >tugunacıgım bu zevkli mimi benimle paylastıgın icin cok tesekkur ederim canım.. cevaplamaktan buyuk zevk aldım…

    Hello Kitty

    Haziran 20, 2009 at 9:11 am

  6. >Canım az önce mimlendin;) xx

    JustMakeup

    Haziran 25, 2009 at 4:41 pm


Bir Cevap Yazın

