tuguna

Just another WordPress.com site

>Mim – Makyaj Sirlari

leave a comment »

>Bugunlerde sinavlarim ve bebegimin bi turlu cikmayan ust dislerinden dolayi surekli huysuzlanmasi benim tum enerjimi tuketti. Bir de uykusuzluk ve yorgunluktan gunlerdir inatla suren migrenim de eklenince blogu filan unutmustum ki canim cicim Derya beni mimlemis. Cok hos bir mim, severek cevapliyorum:)

1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?
Ilkokulda annemin makyaj malzemelerini karisitirip surerdim, annem genelde Avon, Oriflame filan alirdi ki o zamanlar bana bu markalar muhtesem gelirdi hehe. Sonra lisede filan kendim icin almaya basladim, ay ben o zamanlar cok salaktim;o yasta dersaneye filan ne bicim boyanir giderdim, simdi dugune giderken bile o kadar yapmiyorum makyaj:)

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
Hic hatirlamiyorum, siz diger blogger canlarim nasil hatirliyosunuz ya bravo valla, benim hafizam boyle detaylar soz konusuysa berbat.

3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?
Ikisi de degil, eglence diyelim. Cok makyaj yapan bir insan degilim. Kendimi makyajsiz daha hos buluyorum acikcasi. Gunlerce hicbir sey surmeden yasadigim olur ama bazen de hergun ozenle yaparim makyajimi, moduma gore degisir yani. Makyaj yaptigim zamanlarda da gunluk makyajimda ince yapili hafif bir fondoten, allik, rimel ve ruj/gloss kullanirim. Ozel bir sey varsa ya da cosarsam goz makyaji yaparim.

4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?
Kesinlikle hayir. Sadece makyaj malzemesi degil, alinabilir hicbir seyi cilginca arzulamiyorum. Tuketme tutkusunun beni tuketmesine izin vermeden, abartmadan aliyorum bir seyler. Ayrica luzumsuz kalabaligin evimde olmasini hic sevmem, o yuzden aldigim her seyde cok seciciyimdir.

5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan “işte bu en harika ürünü!” diyebileceğin tek bir ürün söyle bana?
Urunlerimin nerdeyse tamami MAC. Bircok urununu cok seviyorum ama en muhtesem sey fircalari diyebilirim.

6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?
Her genc kizin var mi bilmem ama benim yok sanirim ya:( Elime ne gelirse diyelim, zaten kalem kullanmayi cok sevmiyorum onun yerine fluidline kullanmayi yuz kere tercih ederim.

7. Vazgeçemediğin, elinin altında en az 3-4 tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Bircok rimel deneyip kullandim, aynindan 3-4 tane almam ama degisik rimeller denemeyi severim. Bence rimelin ucuzu makbuldur. 5 dolara alirim bir ay sonra atarim, yeni rimel her zaman daha superdir cunku. MAC ve Maybelline’in cogu rimelini denedim, sevdim.

8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (Tekin Acar vb.)/ web sitesinden (Strawberry vb.) yapıyorsun?
Internetten alisverise bayiliyorum, kullandiigm tonla site var, hangi birini sayayim:) Internet disinda MAC ve diger kozmetik markalarindan alisveris yapmak icin buraki cesitli kozmetik marketlerini kullaniyorum.

9. Makyaj malzemelerini nerde saklıyorsun?
Sifoniyerimin ilk iki cekmecesi ve yine sifoniyerimin ustunde bulunan plastik cekmecelerde ama Ebvata ve Justmakeup’ta gordugum tahta cekmecelere de bayilmadim degil:)

10. Makyaj alışverişlerine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?
Valla degisiyor, bazen hicbir sey almiyorum, bazen bir suru ihtiyacim oluyor. Para durumuma, almam gereken oncelikli diger seylere, o ayki begendigim urun miktarina ve bunun gibi bir cok seye bakar. Illa bi sey almaliyim seklinde dolanmiyorum ortada yani.

11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?
Yerlileri zaten takip ettiklerimden gorebilirsin, hepsine ayri ayri bayiliyor ve cok keyifle okuyorum. Bu dalda ilk Derya’yi okumaya basladim sanirim, cok seviyorum. Yabancilardan Temptalia iyidir.

12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?
Yurtdisinda yasadigim icin pek bilgim yok hangisi nasildir diye ama Turkiye;deyken de cok ilgimi cekmezdi acikcasi.

13. Hangi göz makyaj temizleyiciyi kullanıyorsun?
Maybelline cift fazli temizleyici ve Diadermine marka olanlari kullaniyorum, ikisi de cok guclu temizleyiciler degil ama ben zaten cok goz makyaji yapmadigimdan sorun olmuyor.

14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?
Ay cok takintiliyim makyaj cikarmaya, durun anlatayim. Goz makyajimi cikardiktan sonra herhangi bir temizleme mendiliyle (nivea, loreal ne bulursam) once yuzumu siliyorum. Sonra Dermalogica PreCleanse ile terrrtemiz yapiyorum, ben temizleme sutu filan sevmem bence bi ise yaramiyorlar ama bir cesit yag olan bu urun muhtesemdir. Daha da sonra gunluk rutin temizleme nemlendirme asamasina geciyorum.

15. Ten ve göz rengin?
Bugday, NC25-Nc30 arasi gidip geliyor. Goz rengim koyu kahve.

16. “Onsuz yapamam!” dediğin kozmetik markası?
Aslinda yaparim herpsi olmadan nolcak ama madem sorulmus MAC diyeyim.

17. Klasik bir soru: Makyaj çantana sadece 3 şey koymaya hakkın olsa neler alırdın?
Ince yapili bir fondoten ya da renkli nemlendirici, yanak ve dudakla icin kullanilacak herhangi bir urun ve rimel.

18. Far bazı, makyaj bazı gibi ürünler kullanıyor musun? Kullanıyorsan, hangi markalar? Kullanmıyorsan, neden?
Far bazi MAC’in shadestick ya da paint pot gibi urunlerini kullaniyorum ama yuz bazi hic kullanmadim.

19. Bu mim dalgasını hangi bloglara göndereceksin?🙂
Bu artik milli bir mim, benim okudugum nerdeyse her blog bunu zaten yanitlamis:)

Written by tuguna

Haziran 25, 2009 7:28 pm

mim kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

