tuguna

Just another WordPress.com site

>Suratsiz

with 12 comments

>

Bu ara hic ama hiiic keyfim yok. Keyfimin bozulmasi icin ozel bi neden yok aslinda ama cok gerginim, uf puff. Dun hic canim istememesine ragmen yuruyuse ciktik disari. Elime ne gelirse giydim, sacim basim berbat, makyajim yok. Goz zevkinizi bozdugum icin ozur dilerim ama blogumu guncellemek istedim. Fotograftakiler dunku tosarik ben.

Ust: Koton
Jean: Levis(Hamile kalmadan hemen once almistim ama dogum sonrasi dar geliyordu, yilmadan periyodik araliklarla deniyordum ki bi baktim artik denk geliyor. Sevindirik oldum, ustumden cikarasim yok)
Sandalet:Steve Madden
Clutch ve Kolye:H&M(kolye yenilerden, clutchi da yakindan gormustunuz aldigim zaman)

Bugun de havuza gitmistik ama yolda sevgilime cok fena kustum, havuza da girmedim. Hemen geri donduk zaten. Barismayi da dusunmuyorum ve onla bi daha hayatimin sonuna kadar bi yere gitmiycem.
Gorur o gununu!

Written by tuguna

Haziran 28, 2009 3:28 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >kötü görünmüyosun !!! bence 1az abartmışsın ve gelmeyen kotun gelmesi cidden süper bişey😀

    Fashioncholic Girl

    Haziran 28, 2009 at 4:33 pm

  2. >Eline ne geçerse giy sen olsun hoş görünüyorsun (:

    VespaGirL

    Haziran 28, 2009 at 7:54 pm

  3. >Bazen bana da oluyor böyle Tugunacım,kendi kendime batıyorum.En yakında olan kocalar alıyor nasibini bu kötü zamanlarda:/

    ebvata

    Haziran 29, 2009 at 10:32 am

  4. >Al benden de o kadar, ben de çok keyifsizim :(Ama sen herşeye rağmen harika görünüyorsun o ayrı mesele;)

    justmakeup

    Haziran 29, 2009 at 2:35 pm

  5. >aa senin de mi😦 benim de hiç keyfim yok, suratım bir karış, havalardan diyorum, hiç açmadı burda ne zamandır. güneş ne renkti onu bile unuttum :Ppp Kotun olmasına sevindim😀

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 29, 2009 at 5:20 pm

  6. >Valla gayet güzel olmuşsun sen bide benim elime geçirip giydiklerimi görsen🙂

    Z FASHION

    Haziran 30, 2009 at 9:30 am

  7. >FG ve Vespa tesekkur ederim kizlar:) XEbvata evet tam anlamiyla kendime batiyorum super soylemissin:)Derya sagol kuzum umarim gecer su keyifsizligimiz tumden:)Marjom seninki kesin havadandir, biliyorum o gri gunleri, ayyy insanin yataktan kalkasi gelmez puff:(Z sagol canim, mutlu oldum:)

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 1:29 pm

  8. >ahahahaha görür o gününü haa :)) ayrıca benım tatlı arkadasım hıc suratsız değildir :))h&m clutchları neden bu kadar begenıyorum kı ben :(( zaten nerede buralarda satılmayan bırseyler, sen gıt onu begen caramel!poff

    caramel macchiato

    Haziran 30, 2009 at 5:45 pm

  9. >:) caramelcim begendiysen bi postaya bakar yani, alir hemen yollarim canim:)

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 6:49 pm

  10. >ay utandım😀

    caramel macchiato

    Haziran 30, 2009 at 6:53 pm

  11. >ben cok ciddiyim canim aklinda olsun, opucukler:)

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 7:03 pm

  12. >tamam bebeğim🙂 sen zaten aldın bu laflarınla benım gonlumu :)))

    caramel macchiato

    Haziran 30, 2009 at 7:05 pm


Bir Cevap Yazın

