tuguna

Just another WordPress.com site

>Okulun Son Gunu

with 22 comments

>

Cok sukur okulum tatil oldu. Bir aydir sevgilimin isleri cok cok cooook yogun ve benim okul saatlerimle onun mesgul oldugu saatler hep cakisti. Umud’a donusumlu baktigimiz icin gercekten zorlandik, bircok defa okula gitmedim mecburen. Bircok defa Umud’la ilgili bir seyi kacirdim -doktor randevusu, asi gunleri gibi- neyse ki bitti🙂🙂

Havalar da nasil guzel bu hafta, bir ay daha boyle gitsin mumkunse. Zaten bir ay sonra Turkiye’ye gelmis olucaz umarim. 27 temmuza biletlerimizi aldik, bi mutluyum bi mutluyum. Hem bu sefer yalniz da degilim, sevgilimle yolculuk yapacagim icin hic gergin degilim. Yoksa nefret ediyorum ucak yolculugundan. Umdugum kadar uzun kalmiyoruz, ben 6 hafta diye planlamistim ama malesef 4 hafta kalicaz. Nedeni de bakiniz ilk paragraf; sevgilimin isleri. Neyse nasilsa yeni gittim geldim, daha iki ay oldu:)

Bunlar benim bugunku tercihlerim, bakalim hoslanacak misiniz.

Ust:Koton(cok severim ben bunu ama cok cabuk kirisiyor, fotograf cektirmeden bi kez Umud’u kucakladim bu hale geldi)
Jean:Mavi
Ayakkabi:Zara(Bu da cok sevdigim bi ayakkabim ama burda pek yagmursuz gun gecmediginden, cok giyemiyorum)
Clutch:H&M(gormustunuz)
Bilezik:Accessorize

Written by tuguna

Haziran 30, 2009 4:11 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

22 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Beyaz jean gibi yakışma olasılığı düşük bir kıyafeti böyle güzel taşıyabilene alkış lütfen:) Yine bayıldım sana:) Bir de duvara, ne güzel bir efekt vermişler öyle:)

    beetlejuice

    Haziran 30, 2009 at 5:35 pm

  2. >ayakkabı çok tatlı… clutch beni benden alıyor!o 4 hafta içerisinde en azından birrrr güncük seni görebilicez mi kuşum😦

    caramel macchiato

    Haziran 30, 2009 at 5:41 pm

  3. >giydiklerin cidden yakışmış ve bilet tarihin doğum günüme denk geliyo :Dama uçak yolculuğu sevilmez mi😀 benim AVMler hariç en mutlu olduğum yer hava alanlarıdır😀

    Fashioncholic Girl

    Haziran 30, 2009 at 5:58 pm

  4. >Haydi geçmiş olsun yüzünde ne kadar temiz ve masum.

  5. >BJ cok cok tesekkurler, hangi duvar?:)caramelcim sagol canim, Istanbula gelmeyi cok cok istiyoruz. 6 hafta kalsak kesin gelicektik ama su an sallantida biraz. Oncelikli gidecegimiz yerler var ama firsat yaratabilir de gelirsek mutlaka haberlesiriz:)Fg aaa ne kadar yaklasmis dogum gunun:) Ya ne bileyim ben yolculuk boyunca simdi duscez, bu sefer kesin dusuyoruz, Allam olursem bu genc yasimda filan gibi bi psikolojiyle oturuyorum:)SD cok sagol utandim:)

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 6:47 pm

  6. >İlk fotoğrafta arkandaki duvar canım:) Evinizin duvarı herhalde. Çok doğal, bizdeki saten boya furyasından sonra çok güzel göründü gözüme:)

    beetlejuice

    Haziran 30, 2009 at 6:50 pm

  7. >Aa evet evimizin duvari, yok cicim bunlar bilmez saten maten, zaten eminim yaptirmaya kalksak Turkiyeden mutevazi bi ev alabiliriz ayni parayla:) Bildigin klasik boya, hatta esim kendi boyamisti sagolsun.

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 6:55 pm

  8. >Tugunacım,gene harikasın:))O clutcha ilk gördüğüm yazında bayıldıydım zaten.İstanbul'a uğrarsan süper olur gerçekten.Toplaşırız:)))

    ebvata

    Haziran 30, 2009 at 7:10 pm

  9. >Ebvatam sagol canim:)Insallah firsat olur ben de cok cok isterim:)

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 7:49 pm

  10. >Kendi okul günlerim aklıma geldi, okula o kadar rezalet giderdim ki şimdi sana bakınca kendimden utandım :PEhh ağustosta ben seni mıncıklıcam o zaman;) Eğer izin alıp Mersin'e fırsat yaratıp kaçabilirsem tabii😦

    JustMakeup

    Haziran 30, 2009 at 8:51 pm

  11. >çok şıksın rugunacım yine😀 ben de o tarihlerde istanbul'a dönmüş olucam, görüşebiliriz umarım😀 ama ben umud'u da isterim, ısırcam onu😛

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 30, 2009 at 8:56 pm

  12. >Deryacim ben artik kadrolu ogrenci oldugumdan pek pratigim okula giderken giyinme konusunda:) Yillardir okuyorum yav, sanirim 30 yasinda filan listemdeki okullari okuyup bitirip bugun ise sunu giydim postlari yapcam:P Ayrica insallah izin alabilirsin, cunu Istanbul kesin olmasa da Mersin kesin bizim:)Marjocum cok sagol:) Ay durun cok gelesim geldi Istanbul'a:P Ay insallah geliriz yav, cok istiyorum. Umudsuz olmaz zaten canim:P

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 9:03 pm

  13. >Beyaz pantalon ne kadar yakışmış, çok güzel duruyor üstünde! Birde babetlere bende bayıldım.

    Z FASHION

    Haziran 30, 2009 at 9:03 pm

  14. >Z cok sagol canim, begenmene sevindim:)

    tuguna

    Haziran 30, 2009 at 9:04 pm

  15. >tugunacım* avare gibi yazmışım, her yazdığım yorumda da yazım hatası yapmışım dün :Pp bi saniye bi saniye😛 Mersin miii? Mersin'e gitme planlarım var benim de ama Eylül ortasında. Denk gelemicez sanırım. Sen gidince 1-2 resim ekler misin Mersin'den😛 Özledim çok şehrimi😛

    Marjo on makeup frenzy

    Temmuz 1, 2009 at 6:14 am

  16. >Marjom sorun degil ben de cok yapiyorum hehe:)Ben 30 agustosta donuyorum malesef tekrar Hollanda'ya:( Tabi ki fotograf ceker, eklerim:)

    tuguna

    Temmuz 1, 2009 at 7:08 am

  17. >Çok yakışmış:)Ayakkabılarında çok güzel…

    ozerella

    Temmuz 1, 2009 at 7:44 am

  18. >Ozerella cok tesekkurler:)

    tuguna

    Temmuz 1, 2009 at 10:06 am

  19. >bende bılezıge dıkkat ettım yer degıstırmıs kolunda🙂 yakısmıs kıyafetın canım.sevgılerımle.

    Dolunay

    Temmuz 1, 2009 at 10:31 am

  20. >Sagol Dolunay:) Evet ya ben oyle bi o koluma bi bu koluma degistirip duruyorum bilezik taktigim zaman:) Cok dikkatlisin, ben kendim bile farkinda degildim:)

    tuguna

    Temmuz 1, 2009 at 10:39 am

  21. >Babetler çok şekeeerr!!🙂 Çok güzel olmuşsun her zamanki gibi canım. Clutchını bir kombinde görmek çok hoş oldu, aldıkların arasında gördüğümde bayılmıştım da.. :)Buarada lütfeeenn gelin İstanbul'a birkaç günlüğüne de olsa! Ben Adana-Mersin'de yokum bu yıl, böhühüü😦

    Shopaholic

    Temmuz 1, 2009 at 4:19 pm

  22. >Shopcum cok sagol canim, benim de bu ara hep bu clutchi kullanasim var:) Canim ben de cok istiyorum gelirsek haberlesiriz mutlaka, sen neden Adana'da yoksun bu yil, yaz okulu filan mi ne is?

    tuguna

    Temmuz 1, 2009 at 6:21 pm


Bir Cevap Yazın

