tuguna

Just another WordPress.com site

>MAC Style Warrior

with 13 comments

>Sensational, Liberated, Brave New Bronze, Gold Rebel
Sensational, Brave New Bronze
Liberated, Gold Rebel

Malum MAC Style Warrior koleksiyonunu bir sure once cikardi, bence tam yaza yakisir seyler var bu koleksiyonda. Oldukca genis bir koleksiyon, herkes kendi zevkine gore bir seyler bulabilir. Benim listem epey genisti aslinda ama hem cok para dokmek istemedim, hem bastan begendiklerim sonradan bakinca icime sinmedi. Eleye eleye bu dort ciciyi aldim. Mercenary oje de cok hostu ama burda kalmamis malesef:( Eversun da cok ovulen bir allik,baktim fena durmadi ama cok bulunmaz hint kumasi gibi gelmedi bana acikcasi. Sonradan cosarsam eski koleksiyonlardan birinde, ilk piyasaya suruldugundeki haliyle 14-15 dolara epey bi var ebay tarzi yerlerde. Illa janjanli kapta olmasa da olur dedim. On a Mission, Purple Rite ve F&F uclusunu sevdim aslinda ama salak bi takintiyla birini alirsam ona uyumlu piyasaya surulmus iki urunu de almak isteyecegim, ne gerek var dedim. Bir de F&F lipglass bende olan Date Night dazzleglassin ve Little VI lustreglassin cok benzeri, ruj zaten cok siradan bir renk. Onun isini gorecek bir suru ruj bulunabilir. Allik guzeldi ama rujla glossu eledim, neyleyim alligi dedim biraktim.

Lustre dropslar sahane fakat ben pahali ve minicik buldum onlari. Onun yerine Revlonun likit aydinlaticisina bakarim, dedim. Gercekten de bi fark yok, bir rengini aldim birkac gundur hep kullaniyorum o yuzden diger renklerini de alicam. Alinca eklerim buraya da:)

Gelelim urun yorumlarima;


Brave New Bronze(Satin)-Creamy mid-tone pink nude: Gercekten cok cok hos bir rengi var bu rujun. Ben nude rujlardan cok korkarim, olu dudagi gibi bembeyaz dudaklarim olacak gibi gelir ama bunun tonu cok hos. Pembemsi oldugu icin canli duran bir nude bu. Gene de denemeden alinmamali. Benim tek gicik oldugum yani satin yapisi. Bu yapi beni cok ugrastiriyor. Bir kere cok opak ve mat. Benim sevdigim ruj tipi; rengini cok guzel belli ederken cok opak durmayip azicik sheer olan -kesinlikle glaze kadar sheer degil- ve nemli hissettiren rujlar. Bakiniz lustre:) Bu ruju ya fircayla surmek lazim ya da surdukten sonra parmakla duzgunlestirmek yoksa ben bu kalip gibi durusu sevmedim. Fotoda ikinci metodu denedim, bana dudak icin firca onerecek var mi? Gerci altina lipbalm surunce tum sorun halloluyor, neden bu kadar kastim bilemiyorum:P


Sensational(Glaze)-
Sheer frosted beige gold:
Sevgili sensational eger sen lustre olsaydin hayatimin ruju olabilirdin bebegim ama kismet degilmis! Bu rujun yapisi klasik glaze yapisi kadar gicik degil aslinda, lustre-glaze gibi bir sey. O yuzden ben bunu epey sevdim. Mesela Lollipop Lovin de glaze ama o bir hayal kirikligiydi benim icin. Sensational beni yormuyor, iki kez uste uste sursem rengini cok guzel veriyor. Tam yaza uygun altin rengi. Ben kisaca bunu cok sevdim, iyi ki almisim.

Gold Rebel-Sheer copper bronze with pearl:Bu gloss gercekten cok cook guzel, zaten benim boyle bronz, altin, caramel rengi glosslara zaafim var, sagolsunlar bu tonlar yakisir bi de bana. Cok sevdim, bayilarak kullaniyorum.

Liberated-Sheer yellow gold with pearl:Maalesef bu gloss hayal ettigim ya da umdugum kadar hos durmadi bende. Cok soluk durdu ama yine de cok guzel bi sey bu. Hele ben Goldyroks dazzleglassi alamamisken ilac gibi geldi:)

Bundan sonra Naked Honey cikti, onu tamamen gececegim. Euroistocrats II ‘deki dazzlelardan alicam, cunku doubledazzledaki limited olanlari kacirdim ve hala Utterly Posh aseriyorum. Daha sonra gelecek olan Color Craft da harika bi koleksiyon ama o tarihlerde tatilde olacagimdan bi igne bile alamiycam sanirim ne yazik ki ya da cok sukur ki mi demeliydim:P

Written by tuguna

Temmuz 1, 2009 9:45 am

gloss, lipstick, mac kategorisinde yayınlandı

13 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >lustre lustre lustre demek ıstıyorumm :))parıltılar süper çıkmış bebek! güle güle kullan hepsini… bi de yaşasın gold rebel🙂

    caramel macchiato

    Temmuz 1, 2009 at 10:30 am

  2. >Dudakların süper görünüyor Tugunam,benim dudaklar da birazcık dolgun olsa sırf rujlar glosslar için bir blog daha açardım:)))Hepsini güzel günlerde sür sürüştür canım:*

    ebvata

    Temmuz 1, 2009 at 11:03 am

  3. >Caramelcim sagol canim:) Gold rebel supper cidden:)Ebvata cok tesekkuler canim, ben senin dudaklarini begeniyorum gayet, kac kez dusundum hatta blogunu okurken. Haksizlik etme kendine:)

    tuguna

    Temmuz 1, 2009 at 11:15 am

  4. >Ayy,şımarırım ben şimdik:)))Kocaman öpücük yolladım sana :*

    ebvata

    Temmuz 1, 2009 at 12:45 pm

  5. >Brave new bronze çok yakışmış oyyy.. Bak şimdi aşkım depreşti, ben bir koşu gidip sürüneyim😉 Zaten yarısına indirdim, vatana millete hayırlı olsun!!Öpüldün!

    JustMakeup

    Temmuz 1, 2009 at 4:07 pm

  6. >Canım fotoları süper çekmişsin e tabii dudaklar da çok güzel olunca tadından yenmiyor wallahi postun ;)Acaba Sunsational ile Gold Rebel'den vazgeçsem mi diye düşünüyordum bugünlerde.. Sende gördükten sonra bu fikrimden caydım🙂 Çok çok hoş renkler ve sana çok yakışmışlar🙂 Hepsini de güle güle sür canım :***

    Shopaholic

    Temmuz 1, 2009 at 4:23 pm

  7. >Derya sagol canim:) Yarisina mi indirdin ne cabuk! Dur az ara ver bitmesin hemen :)Shopaholic fotolari begenmene sevindim, ayrica dudaklari da ehihi, sagol:)Valla gold rebel gibi gloss bulabilirsin ama sensational cidden oldukca degisik, onu dusun derim:)

    tuguna

    Temmuz 1, 2009 at 6:18 pm

  8. >canım dedigin gibi aynı urunleri almısız :)renkler sana gercekten cok cok yakısmıs.. cok guzel gunlerde kullan :*

    Hello Kitty

    Temmuz 1, 2009 at 8:10 pm

  9. >Kittycim sagol:) Sen de guzel gunlerde kullan aldiklarini tekrar:)

    tuguna

    Temmuz 1, 2009 at 9:12 pm

  10. >aaaa harika fotolar😀 BNB sana çok yakışmış, Sunsational da. Güle güle sür tugunacım. Euristocrats II'den ben de dazzle'ları alıcam, almazsam tekrardan fellik fellik arıyorum.😛 Sadece galiba Via Veneto almicam, o çok şeffaf, sadece ışıltılar var içinde, bir de Euro Beat, Smile'ın aynısıymış ondan. Color Craft ve Naked Honey burda ctesi çıkıyor, NH'den alacaklarımı zaten Amerika'dan indirimden almıştım da Color Craft mineral allık, mineral farlar ve rujlar için bütçemde ufak bir delik açacağım😀 inşallah beğenmem😛

    Marjo on makeup frenzy

    Temmuz 1, 2009 at 9:22 pm

  11. >Majocum sagol, begenmene sevindim:)Ben smile'i almadim o yuzden gonul rahatlligiyla alicam euro beat'i. Bir de o kirmizi olani alicam, digerleri nasilsa permatent aceleye gerek yok diyorum:)Sen Naked Honey'den neler aldin, ben bi sey begenemedim ondan:( Color Craft gercekten super, farlar ve 3 cizgili msf'ler ilgimi cekmedi ama diger msf'ler ve alliklar harika. Buraya obur ay anca gelir:( Ben kesin kacircam gibi gorunuyor:(

    tuguna

    Temmuz 2, 2009 at 7:16 am

  12. >1 numara diyorum ben🙂

    MODA CADISI

    Temmuz 2, 2009 at 6:36 pm

  13. >En cok o begenildi sanirim:)

    tuguna

    Temmuz 2, 2009 at 11:08 pm


Bir Cevap Yazın

