tuguna

Just another WordPress.com site

>Jumpsuit

with 10 comments

>

Bugun cok guzel, gunesli bir cumartesiydi. Oglen sevgilim ve bebisimle disari bir ciktik, daha yeni geldik. Gezdik, alisveris yaptik, yemek yedik, hosca vakit gecirdik. Havanin guzel olmasini firsat bilen bendeniz de bir suredir giyilmeyi bekleyen tulumumu ve yeni sandaletlerimi giydim. Bu sandaletleri siz henuz gormemistiniz, birkac gun once aldim, cok rahatlar. Gumus rengi sandalet eksigimi kapattigim icin mutluyum. Yalniz kendime bir notum var, git kalin bir gumus bilezik al, bu kombine gumus bilezik daha hos olurdu ama istedigim gibi bir sey goremedim henuz magazalarda.

Tulum ve clutch:H&M
Sandaletler:Topshop
Bilezik:Accessorize

Written by tuguna

Temmuz 4, 2009 7:25 pm

alisveris, ayakkabi, today's outfit kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Canım çok şeker olmuşsun tulum çok yakışmış🙂 Sandaletler de çok güzel görünüyorlar ama ayağında detaylı bir foto da rica edebilir miyim?? Bu fotoğraflarda üzerine güneş vurduğu için pek görünmemiş sandaletler..

    Shopaholic

    Temmuz 4, 2009 at 9:05 pm

  2. >Tugunacım çok çok çok tatlı olmuşsun🙂 Bayıldım :))) Tulumun o kadar yakışmış kiii :)))

    Marjo on makeup frenzy

    Temmuz 5, 2009 at 8:24 am

  3. >Gerçekten de tulum çok yakışmış =)

    Roxana

    Temmuz 5, 2009 at 8:57 am

  4. >Her zamanki gibi şık ve tatlısın canım:))

    ebvata

    Temmuz 5, 2009 at 9:03 am

  5. >Bu benim beğendiğim tulum di mi? Çok yakışmış kuzuma;)Ayak tırnağındaki ojeler ne?? Psikopatlığa vurdum yine ben;)

    JustMakeup

    Temmuz 5, 2009 at 12:12 pm

  6. >Shopaholic sagol canimcim, simdi cok usendim ama bi dahaki giyisimde cekeyim ayakta fotosunu:)Marjocum cok tesekkur ederim:)Roxana cok sagol::)Ebvatacim tesekkur ederim:)Deryacim evet canim o tulum, sagol. Ay ojeleri tam ne surduydum hatirlamiyorum ama OPI I've red the script olmasi yuksek ihtimal.

    tuguna

    Temmuz 5, 2009 at 12:36 pm

  7. >Çok hoş bir jumpsuitmiş. Sana da çok yakışmış. Sandaletlerini de güle güle kullan🙂

    Alışveriş Cini

    Temmuz 5, 2009 at 5:49 pm

  8. >AC cok tesekkurler:)

    tuguna

    Temmuz 6, 2009 at 8:37 am

  9. >güle güle kullan canım çok yakışmışlar!sandaletler çok hoşmuş🙂

    caramel macchiato

    Temmuz 15, 2009 at 12:55 pm

  10. >Caramelcim sagol canim:)

    tuguna

    Temmuz 15, 2009 at 1:07 pm


Bir Cevap Yazın

