tuguna

Just another WordPress.com site

>Mac Plushlash Mascara

with 7 comments

>

Nerdeyse blogu actigimdan beri rimel yazilari yazmayi planliyorum ama bir turlu hayata gecirememistim. Kismet buguneymis. Ilk olarak cok bilinen bir rimelle baslayayim dedim. Plushlash mascara cok mukemmel degil ama oldukca iyi. Amerika satis fiyati sanirim 12 dolar. Ben burdan 15 euroya aliyorum, Turkiye’de 28 ytl olsa gerek. Fiyati cok ucuk degil, fiyat permormans iliskisi dogru orantili. Gun icinde akma bulasma yapmiyor, kolay temizleniyor, kirpiklerde dokulme filan gibi bir probleme neden olmuyor. Kirpikleri doldunlastirip kivirma konusunda oldukca basarili. Dolgunlastiran rimellerde bulunan hafiften topaklanma problemi bir sure sonra bu rimelde de olusuyor ama o kadar kusur kadi kizinda da olur. Benim bu rimelle olan tek sorunum; surerken tombik fircasindan dolayi gozkapaklarima bulastiriyor olmam. Tabi bu tamamen benim yeteneksizligimden olabilir, siz becerikli ve marifetliyseniz duzgunce de surebilirsiniz. Onun disinda oldukca iyi bir rimel. Bir daha alir miyim, muhtemelen biter bitmez hemen almam. Daha denemek istedigim tonla rimel var ama deneyecek bir sey bulamazsam yeniden alabilirim.
Ilk foto benim sadece concealer surulmus goz cevrem ve rimelsiz cirkin kirpiklerim:P

Bu da tek kat plushlash surdukten sonraki kirpiklerim.

Written by tuguna

Temmuz 7, 2009 1:34 pm

mac, rimel kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Geç yazdın ama güzel yazdın Tugunacım.Plushlash benim de dipsiz rimel koleksiyonumun sevdiğim parçalarından.Alt kirpiklerin de ne uzun maşallah,üst kirpiklerine yakın nerdeyse:))Şu rimel sürerken bulaşmasın diye göz kapağına kart koyuyorlar ya,onu denedin mi hiç?

    ebvata

    Temmuz 7, 2009 at 2:00 pm

  2. >gerçekten ebvatama katılıyorum, geç ama güzel olmuş :)bence de fazla tombik bu fırça, bazen deli edebiliyor beni… günlük kullanım için ideal bir rimel… ama zoomlashı tek geçerim.. derimm bir de seni muç diye öperimmmm :))

    caramel macchiato

    Temmuz 7, 2009 at 3:44 pm

  3. >gercekten etkili bir rimel..senin kirpiklerine de cok cok yakısmıs🙂

    Hello Kitty

    Temmuz 7, 2009 at 4:16 pm

  4. >Aslında bir daha alınabilecek bir rimel bu ama diğerlerinden fırsat kalmıyor ki;)Nasıl anlatayım bilmiyorum ama şöyle hafif aşağıya bakarken sürersen sağa sola pek bulaşmaz, ben öyle yapıyorum.

    JustMakeup

    Temmuz 7, 2009 at 5:48 pm

  5. >Ebvatacim yaziyi begenmene sevindim. Alt kirpiklerim evet garip bir sekilde uzun, nedeni benim kucukken gerizekali olmam. Ben kral tvde filan cikan sarkicilarin alt kirpik diplerindeki ince cizgiyi kirpiklerini kesiyor olmalarina baglayip alt kirpiklerimi yarisina kadar kesmistim. Sonra boyle upuzun olarak geri ciktilar. Ama ya cikmasalardi, cocuk akli iste. Sarkicilarin eyeliner diye bi sey surduklerini yillar sonra ogrendim tabi hehe. Kart olayini biliyorum da cok usengecim ben ya, rimel sirmeye bile useniyorum ki kart koyayim:PCaramelcim canim begendigine sevindim. Zoomlash kullanmistim ama bitti ve yeniden almadim su an nasil bulmustum hatirlayamiyorum:)MucxxHellokitty cok sagol:) Deryacim dedigin gibi digerlerinden firsat kalmiyor, belki bir yil sonra filan sira gelir yeniden:) Bi de senin taktigi deneyeyim bakalim:)

    tuguna

    Temmuz 7, 2009 at 9:24 pm

  6. >vauv tugunacım senin kirpiklerinin maşallahı var. maşallah😀 aslında maskara çok yakışmış, benim favori mac maskaram plushlash. üff ama çok bereketli😛 bitsin diye yanıma getirdim bitmedi gitti bir türlü :S

    Marjo on makeup frenzy

    Temmuz 8, 2009 at 5:18 pm

  7. >Marjom sagol ben cok begenmem kirpiklerimi, begenmene sasirdim hehe:) Ben de Mac'ten denediklerimin icinde plushlasi en cok seviyorum galiba. Gerci denemediklerim var baya, dazzlelashi merak ediyorum. Hakkaten bitirmek zor bunu ama ben bitene kadar kullanmiyorum rimelleri zaten. Topaklanma, kuruma filan basladi mi atiyorum, yeni acilmis rimel her zaman daha guzel duruyor.

    tuguna

    Temmuz 8, 2009 at 6:19 pm


Bir Cevap Yazın

