tuguna

Just another WordPress.com site

>When Love Takes Over

with 15 comments

>

Havalar yine bozdu ama bu sefer rahatsiz degilim, ozlemisim yagmuru. Aksama kadar evde pinekleyip muzik dinlemek disinda yaptigim hicbir sey yok! David Guetta da Kelly Rowland’la beraber yaptigi When Love Takes Over’la gunumu guzellestiriyor sabahtan beri. David Guetta Hollanda’ya gelse de konserine gitsem, cok istiyorum. Su yagmurlu konsepte uymuyor ama hem sarki hem yeni bikinilerim tatile cikacagim gunu beklememi hic kolaylastirmiyor.

Dun aksam disari cikmistik, fotograflari hic sevmedim. Kameramizin ayarlarini karistirmisim renkler berbat cikmis. Aslinda yayinlamayi dusunmuyordum ama elim bostu, bu sefer de boyle olsun dedim. Yeni ayakkabilarimi da hayirlamis oldugumdan paylasayim dedim:)
Gomlek:Zara
Yelek:Koton
Jean:Mavi
Kemer:Mudo
Clutch ve Kolye:H&M
Ayakkabilar:Mango

Written by tuguna

Temmuz 8, 2009 7:24 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

15 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ayakkabıları çok beğendim, güle güle giy canım🙂

    Alışveriş Cini

    Temmuz 8, 2009 at 8:47 pm

  2. >gule gule kullan canım.

    Dolunay

    Temmuz 8, 2009 at 9:24 pm

  3. >çok zarif kombin ben çok beğendim

    Merve

    Temmuz 9, 2009 at 6:24 am

  4. >Çok şık olmuşuz yine:) Jean Mavi'nin hangi kadın ismi?:)

    beetlejuice

    Temmuz 9, 2009 at 7:25 am

  5. >Alisveris Cini, Dolunay, Merve ve Beetlejuice cok tesekkur ederim kizlar, begenmnenize sevindim. Beetlecim bu Lindy:) Benim en sevdigim Mavi kesimlerinden biri. 3-4 yil once yine almistim bu kesimin farkli rengini. Hamileyken cok giydim epey eskidi yine ayni kesimi aldim:)

    tuguna

    Temmuz 9, 2009 at 7:33 am

  6. >Ayakkabılara ba-yıl-dım!! Çok şık olmuşsun yine canım *herzamanki gibi* ;))xx

    JustMakeup

    Temmuz 9, 2009 at 3:45 pm

  7. >Deryacim cok sagol, ben de memnunum ayakkabilardan:)

    tuguna

    Temmuz 9, 2009 at 4:02 pm

  8. >Çok şıksın tugunacım, her zamanki gibi🙂 Ayakkabılarına bayıldım❤

    Marjo on makeup frenzy

    Temmuz 9, 2009 at 5:09 pm

  9. >Marjocum tesekkurler canim:)

    tuguna

    Temmuz 9, 2009 at 6:16 pm

  10. >ayakkabıları çok beğendim, güle güle kullan:)

    yasemin

    Temmuz 10, 2009 at 6:53 pm

  11. >Tesekkuler Yasemin:)

    tuguna

    Temmuz 10, 2009 at 7:14 pm

  12. >david guetta'ya bayılırım :Dkemerin de fendi gibi çok hoş durmuşve burnu açık ayakkabı – siyah oje için "so chic" diyorum !!!

    Fashioncholic Girl

    Temmuz 11, 2009 at 7:50 pm

  13. >Melikecim tesekkur ederim, bu arada adin cok guzel:) Kemer Fendi'ye benziyor mu hic bi fikrim yok ama severek kullaniyorum. Bu sefer topuklu giyerek seni memnun ettim sanirim:)

    tuguna

    Temmuz 11, 2009 at 8:30 pm

  14. >wowwwwwww :))) bence bu kelime yeterli :))

    caramel macchiato

    Temmuz 15, 2009 at 12:52 pm

  15. >Ayh tesekkurler caramelcim:))

    tuguna

    Temmuz 15, 2009 at 1:03 pm


Bir Cevap Yazın

