tuguna

Just another WordPress.com site

>Ayakkabilarini Alabilir Miyim Kate?

with 10 comments

>

Kate Bosworth’u her zaman sirin ve hos bulmusumdur. Bence oldukca seker ve ilham verici bir giyim tarzi var. Cogunlukla giydiklerini begeniyorum. Bir suredir su fotolardaki ayakkabilarinda gozum var. Emin degilim ama buyuk ihtimal Chloe’den alinmis. Yanlissam lutfen duzeltin. Ben gidip Chloe’den alamayacagim tabi ki, ekonomik verisyonlarini ariyorum. Burda biraz benzerlerini buldum ama cok hoslanmadim, bakalim Turkiye’de sansim yaver gidecek mi!

Herkese iyi haftasonlari🙂

Written by tuguna

Temmuz 11, 2009 7:01 pm

ayakkabi, moda, tarzini seviyorum, wishlist kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >ben çok sevmedim aslında // belki de celebrity'lerde yüksek topuk görme alışkanlığındandır :p

    Fashioncholic Girl

    Temmuz 11, 2009 at 7:49 pm

  2. >Olabilir:) Yuksek topuklara ben de bayiliyorum ama gunluk hayatta kullanmak icin bu ayakkabilari istiyorum:)

    tuguna

    Temmuz 11, 2009 at 8:27 pm

  3. >buna benzer bişey Koton'da var ve indirimde 20tl'ye sanırım:)

    duygu_ozkan

    Temmuz 13, 2009 at 9:52 am

  4. >Evet Koton'da varmis ve sagolsun annem benim icin almis bile, yalniz o indirimsiz almis tuh bak uzuldum simdi:) Tesekkurler yine de soyledigin icin belki baska ilgilenenler vardir:)

    tuguna

    Temmuz 13, 2009 at 12:18 pm

  5. >ya bende alıcaktım 39u vardı ama küçük geldi ayağıma:)

    duygu_ozkan

    Temmuz 13, 2009 at 6:59 pm

  6. >ben de gectigimiz kis sezonunda nine west de boye bisey gormustum diycektim ama gordum ki coktan alinmis bile… gule gule giy… sevgiler..

    kirmizi

    Temmuz 22, 2009 at 8:46 am

  7. >Tesekkurler kirmizi:)

    tuguna

    Temmuz 22, 2009 at 8:48 am

  8. >Ben bloga yeni kaydoldum ve sizin blogunuzu severek takip ediyorum. Beni eklerseniz sevinirim🙂

    Alışveriş Manyağı

    Temmuz 22, 2009 at 2:38 pm

  9. >Yanılmıyorsam bu ayakkabının yeşil yılan derisi desenli versiyonu da Zara'da satılıyor.

    Anonymous

    Ağustos 4, 2009 at 6:49 am

  10. >Aa öyle mi hiç görmedim, ben aradıgımı buldum ama yine de tesekkürler bilgi için:)

    tuguna

    Ağustos 4, 2009 at 7:23 am


Bir Cevap Yazın

