tuguna

Just another WordPress.com site

>Mac Euristocrats II

with 22 comments

> Rue D’ Rouge ve Euro Beat

Euro Beat ve Rue D’ Rouge

Su siralar Mac’te satista olan uc yeni koleksiyon var. Naked Honey, Euristocrats 2 ve Color Craft. Naked Honey’i tamamen atladim, Color Craft ben tatildeyken buraya geliyor ama bir seyler begendim belki sonra ebayden filan alirim birkac parca. Euristocrats ilgimi ceken bir koleksiyon oldu, sagolsun pek de cuzdanda delik acacak cinsten de degil. Koleksiyondaki rujlar ve dudak kalemleri zaten permatent. Istediginiz zaman edinebilirsiniz. Dazzleglasslarin -toplamda yedi adetler- uc tanesi sinirli uretim. Date Night zaten onceden lineda olan ve benim cok severek kullandigim bir urun. Su yazimda bahsetmistim kendisinden. Diger uc tanesi de bu koleksiyondan sonra permatent oluyor. Dolayisiyla alisverisinizi bunu dusunerek yapabilirsiniz. Uc adet LE olan dazzle bitti mi biter, sonra da ebayde Utterrly Posh gibi 40 dolara satilir. Ben bu uc arkadastan Via Veneto’yu saniyede eledim, cunku lilamsi cool rengiyle benim warm cildimde kabus gibi gorunur. Geriye kalan Rue D’Rouge ve Euro Beat uslu uslu makyaj cekmeceme katildilar.
Gelelim urun yorumlarima…

Euro Beat:Peach coral with gold pearl. Eger elinizde Doubledazlle’daki Smile adli dazzle varsa cok gereksiz cunlu cok benzerler. Ben onu da permatent, istedigim zaman alirim diyerek almamistim. Bu LE olunca tatli geldi:) Renk tanimini Mac harika bir sekilde yapmis. Ben bu glossu tanimindan dolayi daha gormeden sevmistim. Zaten icinde peach, coral ve gold gecen bir glossu sevmemem imkansiz:)

Rue D’Rouge:Light red with pink pearl. Aslinda elimdeki kirmizi glosslari bile surekli kullandigimi soylemem ama almis bulundum diyelim. Ben bu glossu oldukca sevdim. Love Alert’le aralarinda cok fark var diyemem ama Love Alert daha pembemsi, bu daha sicak bir kirmizi ki ben kirmizinin sicak tonlusunu severim:P
Rue D’Rouge’u elimdeki diger kirmizilarla karsilastirdim, buyurun!


Venetian, Rue D’ Rouge, Love Alert, Glamour OD

Rue D’ Rouge, Love Alert, Glamour OD, Venetian

Bu glosslardan sonra gloss almayi durdurmus durumdayim. Elimdeki stogun biraz erimesini bekleyecegim. Elimdekilere de blogda yer vermek ve size gostermek gibi bir dusuncem var ama bakalim ne zaman yapabilecegim.

Written by tuguna

Temmuz 23, 2009 5:48 am

gloss, mac kategorisinde yayınlandı

22 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >hiiiiiii çok güzeller, güle güle kullan tugunacım🙂 seninkiler ne çabuk gelmiş😀 ben de yorumlara dayanarak euro beat almadım smile var diye, internationalist aldım😀 rue d' rouge dedikleri kadar güzelmiş demek, sen de beğenmişsin, çok sevindim, sıcak kırmızı ben de çok severim😀

    Marjo on Makeup Frenzy

    Temmuz 23, 2009 at 7:21 am

  2. >Marjom sagol canim, sen de simdiden gule gule kullan:) Internationalisti alayim mi almayayim mi diye epey bi dusundum cunku o rengi de cok begendim ama elimdeki gloss sayisi artik delirmis durumda, mantigimi dinledim. Nasilsa permatent, biraz elimdekiler bitsin diyorum.

    tuguna

    Temmuz 23, 2009 at 7:28 am

  3. >Çok iyi yapmışsın aslında. Benim şöyle bir durumum vardı, sevgilimin adresine istiyorum, o gönderecek bana toptan.. Yangından ne kaçırsam kardır modunda, ne istiyosam aldırdım. hazır kargo ödeyecekken bari aklında kalmasın dedi, o gaz verdi onun suçu😛

    Marjo on Makeup Frenzy

    Temmuz 23, 2009 at 7:31 am

  4. >Ya gelsin artık yaa bu yeni koleksiyonlar,böle bakıyoz özeniyoz hehe:)))Güle güle kullan tugunacım :))

    ebvata

    Temmuz 23, 2009 at 7:31 am

  5. >Marjocum o zaman iyi yapmissin, hair sevgili de transporter olmaya razi olmusken kacirmamak akillica:D Baska neler aldin, merak ettim cok:PEbvatacim sagol canim. Gecikmis bu sefer Turkiy'ye gelmesi, NH filan gelmeliydi simdiye kadar di mi?

    tuguna

    Temmuz 23, 2009 at 7:42 am

  6. >Güle güle kullan cicilerini canım :**Eurosticrats 2 gerçekten tam kıvamında bir koleksiyon cüzdanlar açısından, birşeyler alıp, mutluluğunu doya doya yaşayabiliyor insan🙂

    Shopaholic

    Temmuz 23, 2009 at 7:53 am

  7. >Shopaholic sagol canim, tam da dedigin gibi oldu valla:)

    tuguna

    Temmuz 23, 2009 at 8:02 am

  8. >ya bunların hepsi bana aynı geliyor:)) açık renk, koyu renk ben bir fark göremiyorum, o yüzden bir pembe bir kahve var bende yıllardır hep ikisini kullanıyorum, sorun bende biliyorum:((

    MISSRED'S DIARY

    Temmuz 23, 2009 at 10:24 am

  9. >Eheheh Missred ben de ayni seyi farlar konusunda hissediyorum. Pembe iste nedir yani farki modundayim. Cok cok az farim var ama gloss konusunda biraz ipin ucu kacti bende:) Sende sorun filan yok bence, ihtiyac fazlasi almak gercekten anlamsiz ama zevkli iste:)

    tuguna

    Temmuz 23, 2009 at 10:29 am

  10. >rue d rouge almak istiyorum ben de hemn dazzle hem kırmızı offf offff. güle güle kullan tugunacım her ikisi de çok güzel

    C-bell

    Temmuz 23, 2009 at 11:38 am

  11. >Sagol c-bellcim:) Onu tavsiye ederim cidden:)

    tuguna

    Temmuz 23, 2009 at 11:47 am

  12. >Günüme renk kattın güzel fotolarınla Tubiş, özlemişim seni! dudak swatchları harika olmuş, vallahi bende olmasa koşa koşa gider alırdım;) rue de rouge u bloga swatch fotosu koyduktan sonra hiç kullanmadım galiba, yarın sabah çantama atıcam canım çekti yaa

    JustMakeup

    Temmuz 23, 2009 at 4:55 pm

  13. >tugunacım blogumda sana bir ödül var canım:))

    ebvata

    Temmuz 23, 2009 at 7:06 pm

  14. >Derya asil ben seni ozledim kuzum nerlerdesin sen hic yazmiyorsun? Begenmene sevindim, at bence de hem cabuk biter dazzle:) Ise yarar senin proje icin.Ebvatacim baktim canim cok tesekkur ederim:)

    tuguna

    Temmuz 23, 2009 at 8:42 pm

  15. >güle güle kullan tuguna:)cok güzel görünüyolar:)

    modamakyajveben

    Temmuz 23, 2009 at 8:58 pm

  16. >Cok tesekkurler:)

    tuguna

    Temmuz 23, 2009 at 9:05 pm

  17. >ben yiyorum bunlari o yuzden hic para verip alasim gelmiyor😉

    DENiZ

    Temmuz 24, 2009 at 10:56 am

  18. >:) Cogunlukla ben de yiyorum. Hele bi de MAC'inkiler vanilya aromali olunca:)

    tuguna

    Temmuz 24, 2009 at 11:38 am

  19. >ahh çok güzellermişşşş bu dazzlelarr🙂 bu arada dudaklarına hastayım tuguna!imza: sapık bir adsız :))))

    caramel macchiato

    Temmuz 25, 2009 at 12:31 pm

  20. >Ahaahha Caramelim:) Dur sen kozmetik diyetini bozma:)

    tuguna

    Temmuz 25, 2009 at 6:07 pm

  21. >dudak swatchları harika!!bende bu 2 rengi almayı dusunuyorum.cok cok guzel gunlerde kullan canım..🙂

    Hello Kitty

    Ağustos 3, 2009 at 5:00 pm

  22. >Tesekkürler Kittycim begenmene sevindim:)

    tuguna

    Ağustos 3, 2009 at 8:35 pm


Bir Cevap Yazın

