Just another WordPress.com site

>Tuhaf Yolculuk Sonrası Türkiye

with 12 comments

>Bu ne sıcak!

Dun Türkıye’ye zorlu bir yolculuk sonrası geldim. Ama ne yolculuk!

Amsterdam’dan öglen 2’de ucagimiza bindik. 1,5 saat sorunsuz gittikten sonra hosteslerden biri yolculardan birinin agır hasta oldugunu, aramızda saglık görevlisi biri olup olmadıgını sordu. Sonrasında kosturmalar, oksijen tüpleri, cesitli medikaller filan bir kargasa oldu. Ucakta hem göğüs kanseri hem seker hastası yaslı bır kadınla kızı da varmıs. Kadın insülin ignesini yanına almamıs ve seker krizine girmiş:( Pilotlar bile cıktı geldi, anladık ki ciddi bir sey var. Bir süre sonra pilot Bulgaristan – Sofya’ya zorunlu iniş yapacagımızı soyledi. Neyse indik, ambulans geldi, kadına ucakta elektosok verdiler, Bulgar doktor ingilizce olarak kadının öldügünü söyledi. Kadının kızcagızı tabi aglamaya basladı, ben de cok etkilendım, moralim cok bozuldu. Bizi ucaktan indirdiler, ahırdan bozma Sofya Airport’ta 4,5 saat bekledik. Kabus gibiydi. Konsolos, polis, ambulans filan bir sürü işlem yapılmıs. Gece 23’te tekrar havalandık ve gece yarısı İstanbul’a indik. Biz normal sartlarda 18’de İstanbul’da olup 19’da Antalya ucagına binecektik. Antalya’dan bizi ailem karsılayacaktı, onlar da bosu bosuna bekledi. Tabi her sey karısınca sabah 06,45’teki ucaga atmıslar yerimizi. O saatte gelmek istemedik ve öglen 12 ucagına yerimizi degiştirdik. Firma magdur yolcular icin otel ayarlamıs ama bizim yakın bi dostumuz havaalanına cok yakın oturuyor, o gelip aldı sagolsun. Onda kaldık, hem de görüşmüş olduk. Ertesi gün de 13’de Antalya’daydık. Sonra iki saat daha yolculuk yapıp nihayet annemlere ulastık.

Kötü basladı ama umarım bundan sonra tatilimiz iyi gecer. Ucakta yasadıgımız olaylar sonrası bı daha asla Türkiye’ye sevgilim olmadan gelmek istemedim. Düşünesine o kadar saat Umudla yalnız süründügümü. Ya da ya bana bir şey olursa ucakta o kadıncagız gibi, Umud nolur? Düşünmek bile istemiyorum, cok korktum.

Takip ettigim bloglara demin şöyle bi baktım ama hepinize yorum bırakmaya üşendim kusuruma bakmayın. Yalnız yazılarınızı okudum. Şimdilik annemlerle hasret gideriyoruz, bir hafta sonra yazlıgımıza gidip hep beraber deniz-güneş-kum-güzel yemekler-havuz-eglence mevzusuna giriş yapacagız.

Simdilik hoscakalın, bu sıcakta cok dolasmayın, cok su icin, herkese öpücükler.

Written by tuguna

Temmuz 29, 2009 8:08 am

kisisel kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

1. >Hoşgeldin Tugunacım :))))Talihsiz bir yolculuk olmuş,kadıncağız ne kadar ağır hastaydı demek,Allah kurtarmış :((

ebvata

Temmuz 29, 2009 at 9:41 am

2. >canım yaaa üzüldüm valla, neler yaşamışsınız… gerçekten kabus olmuş. iyi ki firma mağdur etmemiş sizi daha fazla. başlangıcı böyle olmuş ama devamı güzel olacak inşallah🙂 bak eğer uğrarsan istanbula, lütfen haber ver olur mu🙂 hemen ayarlarız hep beraber bişeyler… kocaman öpüyorummm

caramel macchiato

Temmuz 29, 2009 at 9:42 am

3. >geçmiş olsun ,çok moral bozucu😦 ama şimdi tatil zamanı ,iyi eğlenceler :))))))

kocasını seven kadın

Temmuz 29, 2009 at 9:51 am

4. >insülin iğneli şeker hastası bi insan nasıl iğnelerini yanında taşımaz, üzüldüm bende. Kötü bir başlangıç yapmışsınız ama tatilinizin geri kalanı güzel geçer inşallah, benim içinde güneşlen🙂 İyi tatiller, iyi eğlenceler🙂

Glam's World

Temmuz 29, 2009 at 10:36 am

5. >Ebvatacım hosbulduk:) Öyle oldu maalesef:(Caramelcim insallah devamı güzel olur:) Gelirsek tek tek haber vericem hşc merak etme, ben de cok istiyorum.KSK cok sagol canım:)Glam biz de en cok o konuda saskınlık yasadık. Güneşlenmez miyim, cok tesekkürler:)

Temmuz 29, 2009 at 7:40 pm

6. >tugunacım hoşgeldin türkiye'ye :)) okurken tüylerim diken diken oldu, çok fena oldum ben, orda olsam eminim çok etkilenirdim :((umarım aksilikler bununla sınırlıdır, tatilin harika geçer🙂

Marjo on Makeup Frenzy

Temmuz 29, 2009 at 10:41 pm

7. >Ayy şaka gibi çok büyük talihsizlik olmuş, Allah ailesine sabır versin. Hoşgeldim canım😉 Ne zaman geçicen Adana'ya?

JustMakeup

Temmuz 30, 2009 at 1:50 pm

8. >Marjocum hosbuldum:) Ben de fena oldum cok etkilendim ya. Ben de öyle umuyorum.Deryacım hic sorma öyle oldu. Sanırım en gec pazartesi gidicem Mersin'e, Adanaya da sık sık gider gelirim o ara:)

Temmuz 30, 2009 at 4:05 pm

9. >Geçmiş olsun Tuguna, sana güzel bir haber vereyim 3 tema sonra sıra sende, bana mailimden dön şifre vs yaz vintage tarz demişsin renk falan ne tarz istersen mail at sevgiler.

10. >Aaa sevindim, tesekkürler:)

Temmuz 30, 2009 at 6:41 pm

11. >Tugunacım zor saatler hemen geçti neyseki, şimdi ülkendesin. Umarım çok keyifli bir tatil geçirirsin cnm. Bol bol eğlen cnm öpüyorum

SaR

Temmuz 31, 2009 at 8:27 am

12. >Cok sagol Sarcım, ben de öpüyorum.