tuguna

Just another WordPress.com site

>Tatilin En Güzel Tarafları

with 10 comments

>Annemi, kardeşimi, bebegimi ve sevgilimi kapıp böyle güzel manzaralı yollardan gecerek yazlıga ulasmak,
Balkomuzdan beni tatil moduna sokan havuza bakmak,

Aksamları cıkıp burda yürüyüş yapmak,


Yerel pazarlardan yazı hatırlatan ufak tefek hatıralıklar almak,

Sezlongta eli boşluktan abuk fotolar çekmek,

Türkçe dergi okumanın keyfine varmak,

Tam yaza uygun, kafa boşaltıcı, moral düzeltici hafif kitaplar listemin favori isminin yeni kitaplarını okumak,

Sevgiliyle rakı balık yapmak,


Özledigim tüm yemekleri sırayla pişirip keyfini çıkarmak,

Bici bici yemek:)
10 günü annem, kardesim , sevgilim ve Umudcukla, 1 haftası da sevgilim ve bebegimle olmak üzere 17 günlük tatilimin sonrası dün annemlere geri döndük. 30 agustosta da Hollanda’ya geri dönecegiz. Tatilimiz hoş gecti; dinlendik, güneşlendik, denize – havuza girdik, bol bol yedik.
Bloguma ancak sıra geldi, ne çok sey yazmıssınız. Yavas yavas okuyacagım, bana bıraktıgınız güzel yorumları cevaplayacagım ama önce dinlenmeliyim. Herkese cok cok öpücükler.

Written by tuguna

Ağustos 21, 2009 4:43 pm

Uncategorized kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >canım süper geçmiş, çok sevindim senin adına!! ohh ne iyi gelmiştir bünyeye. kocaman öpüyorum🙂

    caramel macchiato

    Ağustos 21, 2009 at 7:21 pm

  2. >superrr🙂 ne guzel iyi geldi yagmurlu Japonya havasinda resimlerTadini cikar sevgiler

    serrose

    Ağustos 21, 2009 at 8:51 pm

  3. >canım blogumda senin için bi ödül var:)

    modamakyajveben

    Ağustos 21, 2009 at 11:14 pm

  4. >resimlerden burnuma misss gibi deniz ve tatil kokusu geldi🙂 eminim çok güzel geçmiştir tatilin :)bici biciden ben de istiyoruuuum🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Ağustos 22, 2009 at 6:06 am

  5. >İtiraf ediyorum çok kıskandım :(Hangi site orası cnm? Ben gidebilseydim doğanda olucaktım. Neyse artık nasip..Siz o patlıcan dolmasının içine nohut da katıyo musunuz ;))

    JustMakeup

    Ağustos 22, 2009 at 8:35 pm

  6. >caramelcim hem de nasıl iyi geldi, ben de cok öptüm:)serrosecum maalesef ben de bikac güne kadar yagmurlu Hollanda havasına dönecegim, ıo yüzden seni çok iyi anlıyorum..modamakyajveben cok tesekkürler:)marjom keşke fırsat olsaydı beraber yiyebilseydik, belki bir sonraki tatilde denk geliriz.deryosum keşke sende olsaydın! doganda mıııı inanmıyorum, dogan bizim yan site, bizimki dimer. doganın kuaförüne filan geliyorum ben bizde yok da hehe:) demek ki gelebilseydin çok çok yakın olurmusuz, ne güzel olurdu:(

    tuguna

    Ağustos 22, 2009 at 9:31 pm

  7. >Canım güzel bir tatil geçirmene çok sevindim, hoşgeldin!

    Z FASHION

    Ağustos 23, 2009 at 8:09 am

  8. >İnanmıyorum yaaa, bende diyorum bu havuzu gözüm bi yerden ısırıyorr ;)) Şanssızlığa bakar mısın.. resmen dip dibe olucakmışız :(( Neyse kısmet seneye artık ;))

    JustMakeup

    Ağustos 23, 2009 at 8:50 pm

  9. >oh yarasın🙂

    MODA CADISI

    Ağustos 24, 2009 at 9:20 am

  10. >Zet hoşbulduk tesekkür ederim:)Deryacım insallah seneye:)Cadı yaradı valla:)

    tuguna

    Ağustos 26, 2009 at 8:13 pm


Bir Cevap Yazın

