tuguna

Just another WordPress.com site

>Bulanık

with 11 comments

>

Fotoğraflar yine tatilden. Maalesef fotograf makinemizle aksam cekimi yapmayı hala beceremiyoruz. Aslında fena bi makine değil ama insan beceriksiz olunca:P Her neyse idare ediciiz mecburen. Rahat ve sıradan bir akşamüstü yürüme kıyafeti.
Üst:Diesel(yeni)

Şort ve clutch:H&M

Sandaletler:Steve Madden

Bilezik:Accessorize

Written by tuguna

Ağustos 26, 2009 2:30 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Doğan'ı görüyorum arkadan;(( Yalnız o sıcakta böyle dolaşıyorsun ya helal olsun sana😉 Benim Mersin'deki hallerimi görsen şaşar kalırdın. Bıraksalar çıplak gezicem o derece!;)) Clutch harika bayıldım bu arada!

    JustMakeup

    Ağustos 26, 2009 at 6:55 pm

  2. >Ben de bakalım fark edecek mi Dogan'ı demiştim:) Valla biz ordayken pek sıcak degildi Deryam yav. Yoksa ben de genelde dayanamam sıcaga. Hatta bazı aksamlar serinledi de üstümüzü örttük o derece. Clutchı ben de seviyorum, hatta bu ara nerdeyse hep onu taktım baska cantam yok gibihehe.

    tuguna

    Ağustos 26, 2009 at 7:47 pm

  3. >Yaz için en rahatı böyle sort ve tişörtleri beraber giymek bence. Sana da çok yakımıs.

    Hande

    Ağustos 27, 2009 at 7:15 am

  4. >Annelerin en çıtırı,öptüm senii:)))

    ebvata

    Ağustos 27, 2009 at 7:57 am

  5. >Hande ve Ebvata tesekkürler kızlar:) XO

    tuguna

    Ağustos 27, 2009 at 9:05 am

  6. >tuguna bugün yeni tanidim blogunu ve cok begendim, esime gösterdim oda diyorki, eher cocuk olduktan sonra seninde böyle fizigin olacaksa hemen yapalim : ) Ne okuyorsun cok merak ettim?

    viva

    Ağustos 27, 2009 at 7:08 pm

  7. >Teşekkürler, senin de olur neden olmasın:) Ben Tr'de okudugum bölümünün Hollanda'da gecerli olması için bi çalışma içineyim diyebiliriz özetle.

    tuguna

    Ağustos 28, 2009 at 6:06 am

  8. >Dogum sonrası nasıl verdin kiloları sırrını bize de söyle. Giydiklerini begendim, çok güzel.

    Anonymous

    Ağustos 28, 2009 at 10:10 am

  9. >Türkiyede ne okudun peki?

    viva

    Ağustos 28, 2009 at 2:39 pm

  10. >okulöncesi öğretmenliği:)

    tuguna

    Ağustos 28, 2009 at 3:21 pm

  11. >adsız özel bi sey yapmadım açıkcası kendiliğinden gitti. tesekürler.

    tuguna

    Ağustos 29, 2009 at 4:54 am


Bir Cevap Yazın

