tuguna

Just another WordPress.com site

>Tapered Trousers

with 17 comments

>

Birkaç yıldır coşan harem pantolonlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben fena bulmayanlardanım. Yalnız ağ kısmı çok düşük olanlar yerine hafif düşük olanlar daha çok hoşuma gidiyordu, aradıgımı buldum. Tam olarak harem pantolon diyemeyiz ama tapered ya da ankle crop filan diyebiliriz sanırım.
Pantolon:Topshop(Yeni)
Üst, Kolye ve Clutch:H&M
Ayakkabılar:Mango

Written by tuguna

Ağustos 28, 2009 10:00 am

today's outfit kategorisinde yayınlandı

17 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ben şalvarı ve şalvar pantolon tarzı hiçbir şeyi sevmeyenlerdenim😦 Ama bu model dediğin gibi düşük değil (diğerleri alt bezi giymiş çocuk poposu gibi duruyor😛 ) ve sana da çok yakışmış :))) Ayakkabıların da şahane bu arada :))

    Marjo on makeup frenzy

    Ağustos 28, 2009 at 11:30 am

  2. >Bence bu tür pantalonlar sadece senin gibi zayiflara yakisiyor güzelim, kilolu olanlar kilolarini saklamak icin giyiyorlar ve dahada bir tonton olarak cikiyorlar maalesef ortaya : )

    viva

    Ağustos 28, 2009 at 2:41 pm

  3. >Marjocum tam şalvar gibi olanlardan ben de pek hoşlanmıyorum. Begenmene sevindim, ayakkabılarımı ben de seviyorum hihi:)Viva evet biraz kilolu gösterme riski var bu tarz pantolonlarda maalesef:(

    tuguna

    Ağustos 28, 2009 at 3:20 pm

  4. >bu tarz pantolonları genelde beğenmem ama seninki gerçekten güzelmiş,hatta aklıma alma fikri girdi:)

    gizemel

    Ağustos 28, 2009 at 3:58 pm

  5. >Pnatolonun çok güzel durmuş canım:) Ben her türlü şalvar pantolon seviyorum çok rahatlar:)

    CindrellaUnderTheUmbrella

    Ağustos 28, 2009 at 4:19 pm

  6. >cok hos bi kombin olmus… gule gule giy… harem pantolon konusuna tamamen katiliyorum, bu tipler cok hosken, agi dusuk olanlar, ozenip turkiyeden salvar alip onunla gezen turistleri hatirlatiyor bana… bu pantolon yeni sezondan mi bu arada… belki bi gidip bakarim… sevgiler…

    kirmizi

    Ağustos 28, 2009 at 6:59 pm

  7. >Gizmel teşekkürler, gaz vermek gibi olmasın da al al, çok moda bunlar hehe:)cindrella sagol:) bence de oldukça rahat.kırmızı tesekkür ederim. ben yaklaşık bir ay önce aldım, ilk giyişim. muhtemelen hala vardır. topshopta olmasa da zarada da çok güzel modeller var.

    tuguna

    Ağustos 28, 2009 at 7:48 pm

  8. >Amaneyy, bugüne kadar sende gördüklerimden en çok bu kombini sevdim galiba, harika olmuşsun canım vallahi billahi. Ben çok seviyorum bu tarzları.Ayakkabılar şahane zaten, onlara laf yok ;))

    JustMakeup

    Ağustos 28, 2009 at 8:59 pm

  9. >Bu kadar begenilecegini tahmin etmiyordum açıkcası:P Sagol Deryacım.

    tuguna

    Ağustos 29, 2009 at 4:53 am

  10. >tuguna bu tarzı sevdim canım az sonra headerını yapıyorum sevgiler

  11. >Looking gooood🙂

    MODA CADISI

    Eylül 3, 2009 at 8:32 am

  12. >Edacim bayildim ben headera:)Cadi thanks babe X

    tuguna

    Eylül 3, 2009 at 4:17 pm

  13. >Valla modern detaylı şalvar pantalonları seviyorum. Hatta yarın giymeyi planladığım tam da böyle bir pantalonumu giymeyi planlıyorum, çekip siteye koyarım!Harem daha da tercihimdir dabi! Sana da çok yakışmış! Viva'nın dediği gibi ince olmak lazım bi de!

    cosmagenda

    Eylül 9, 2009 at 1:39 pm

  14. >Cosmagenda tesekkurler, ince olma kismina katiliyorum ama yine de insan giyip mutlu olacaksa kilolar engel degil.

    tuguna

    Eylül 9, 2009 at 2:22 pm

  15. >cool!

    "PRETTYCOOL"

    Eylül 17, 2009 at 10:55 am

  16. >Pretty sagol sekercim.

    tuguna

    Eylül 17, 2009 at 11:06 am


Bir Cevap Yazın

