tuguna

Just another WordPress.com site

>Umud Ali On Aylik

with 9 comments

> Artik elimde bir adet tum dunyayi oyun zanneden yaramaz ve merakli bir bebek var. Her yeri karistiran, birakin bir dakikayi on saniye bile yerinde duramayan bizim kuzucukla ugrasmaktan bu ay iki kilo vermisim!! Evimizi elimizden geldigince guvenli hale getirmeye calisiyoruz ama yine de yeterli olmayabiliyor. Biz her dakika her seyi yasaklayan ebeveynler olmak istemedigimiz icin cok engel olmuyoruz hareketlerine ama bazen onu kendinden korumak guc oluyor.

Hayatimizi cok kolaylastiran orumcegi bile Umudcuk tehlikeli hale getirmeyi basardi. Tek bacagini disari atip, yere sarkarak orumcekten atliyor:( Yatagindan da atlayacak diye cok korkuyorum. Bizim hasari bebegimiz bu ay koltuklara tutunup cok rahat bir sekilde ayaga kalkabiliyor, birkac adim atip yere dusuyor. Kucagimizdayken kolaylikla yere inebiliyor.

Aksam 8 gibi uyuyup sabah 8’de uyaniyor. Gunde iki kez daha uyuyor ve anne sutu almaya devam ediyor. Gun icinde o kadar yoruluyor ki disi agrimiyorsa emerken kolaylikla uykuya daliyor. Benimle uyumaktan cok hoslaniyor, aslinda ben de hoslaniyorum ama yatakta o kadar debelenip duruyor ki her yerim tutulmus sekilde uyandigim icin onu odasina geri goturuyorum:) Gecen ay dort tane olan dislerine bu ay iki tane daha eklendi, alti tane disi var su an. Artik yemek yerken buyuk parcalar bile olsa hic zorlanmiyor.

Disariya cikmaya, arabaya binmeye bayiliyor. Ben de hemen hemen her gun onu disari cikariyorum. Dun beraber alisveris yaptik, ikimiz icin de birbirinin cok benzeri biker deri ceketler aldik:) Disardayken herkese kendi dilinde vir vir bir seyler anlatip gulucukler saciyor. Beyimiz artik bizim ona yemek yedirmemize cok bozuluyor ve kasigi-catali elimizden almaya calisiyor. Sanirim ufak ufak kendi kendine yemesi icin calisma yapmaya baslamaliyiz. Her seyi oyuna cevirdigi gibi bez degistirmeyi de oyun saniyor ve ben altini acinca ciplak ciplak emekleyerek kaciyor.

Bu hafta ben tekrar okula donuyorum ve bu sefer gecen donem oldugu gibi esimle beraber bakamayacagiz bebegimize. Sevgilimin isleri buna musade etmiyor. Benim okulumda bebekli ogrenciler icin kres var, yarin gidip Umud’u yanimda getirmek icin basvuracagim. Hem enerjisini akranlariyla atar, hem sosyallesir, hem Hollandaca ogrenir diye dusunuyorum. Zaten neredeyse bir yil anneanne-babaanne dahil kimseden bebegimizin bakimina ortak olmasini istemeden sevgilimle ikimiz bebegimize baktik. Ilk yil bebegin en cok annesine sonra babasina ihtiyaci var cunku. Simdi kres icin dogru zaman sayilabilir. Haftada sadece uc gun ucer saat gidecek olmamiz da bu kararimda pozitif bir etken.

Umarim her sey guzel olur.

Written by tuguna

Eylül 3, 2009 4:20 pm

bebegimiz kategorisinde yayınlandı

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >oyyy bebegeem benimmmm :)) maşallah canım benim… sizden ogrenecegımız cok sey var sekerım!bu arada pek bir güzel olmuş yahu burası :))

    caramel macchiato

    Eylül 3, 2009 at 6:18 pm

  2. >ayy tatlım benim nası da şirin🙂 maaşallah (:

    Fashioncholic Girl

    Eylül 3, 2009 at 6:28 pm

  3. >ayy tatlım benim nası da şirin🙂 maaşallah (:

    Fashioncholic Girl

    Eylül 3, 2009 at 6:28 pm

  4. >ayy ben onun dişlerini burnunu yanaklarını yerim maşallah =)

    Alışveriş Manyağı

    Eylül 3, 2009 at 8:23 pm

  5. >He he gülüşe bak çok tatlı🙂

    Mademoiselle

    Eylül 4, 2009 at 12:34 am

  6. >ne tatlı olmuş,dişleride görünüyo şekerin.sana maşallah diyorum.ben hem okul hem bebek le ilgilenemem.o yüzden sadece okul var bende:)

    modamakyajveben

    Eylül 4, 2009 at 7:43 am

  7. >Elimizde büyüdü ya velet, baksana 10 ay oldu ;)) Dişlerini yirim ben onunn ;)Kreş işini iyi düşünmüşsün canım bu arada. Sosyallleşmesi için önemli, hem nasolsa çok uzun bir vakit de değil..

    JustMakeup

    Eylül 4, 2009 at 5:39 pm

  8. >Tugunacım, şirinlik muskası olmuş Umudcuk yahu, onun alttaki iki dişini yirim:)Avrupa bebekli öğrenciler için kreş düşünür, bizimkiler bebekli profesöre bile kreş sağlamaz. Peh!

    beetlejuice

    Eylül 5, 2009 at 7:06 pm

  9. >Herkese guzel yorumlari icin cok tesekkurler:)

    tuguna

    Eylül 9, 2009 at 7:54 pm


Bir Cevap Yazın

