tuguna

Just another WordPress.com site

>Odul ve Tesekkur

with 3 comments

>

Sevgili Modamakyajveben ile Glam beni odullendirmislerdi sagolsunlar. Gec oldu biraz ama yer verebildim sonunda. Kendilerine cok tesekkur ediyorum ve kocaman opuyorum.

Benim yedi ilginc ozelligimi sormuslar:) Valla ne bileyim insanin kendini analiz etmesi cok kolay degil ama hadi deneyelim.

1-Sinirlendigim zaman cok zor sakinlesirim. Gunlerce ayni siddette sinirli kalabilirim. Yillarca ofke kontroluyle ugrastim. Simdi bir parca hallettim diyebilirim.

2-Eger bir seye ya da birine kizdiysam asla unutmam. Ustunden yillar gecse de “Sen bana soyle yapmistin zamaninda” diye kavga cikarabilirim.

3-Sevdiklerimi paylasamam, kiskancimdir.

4-Hislerim cok gucludur, birinin bana yalan soyledigini hemen anlarim.

5-Evimi cok severim. Bir hafta araliksiz disari cikmadan evde otursam bile bikmam. Her yerin temiz ve duzenli olmasi bana huzur verir. Guel yemek, guzel icki, guzel film, sevgili…benim mutlu olmama yeter de artar bile.

6-Asla pirlanta takmam, altindan da nefret ederim.

7-Ukala ve burnu havada insanlardan nefret ederim ve onlari asagilamaktan buyuk zevk duyarim. (hihihohoh)

Bu arada yeni headerimi begendiniz mi? Ben begendim. Kendisi Stil Direktoru’nun eseri. Ona bir kez daha burdan esekkur edip, opuyorum. Eger siz de blogunuz icin isterseniz, ondan rica etmeniz yeterli.

Written by tuguna

Eylül 5, 2009 3:07 pm

mim kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >header ın cok güzel olmus:)ukala insanları bende hiç sevmem.o insanları birlaç sözle ağızlarını kapatırım.bende bundan zevk alırım:)

    modamakyajveben

    Eylül 5, 2009 at 10:13 pm

  2. >çok merak ettim burcunuz nedir? :))

    priscilla

    Eylül 6, 2009 at 2:50 pm

  3. >modamakyajveben, ben de begendim cidden headerimi. benzesiyoruz demek ki:)priscilla akrep.

    tuguna

    Eylül 6, 2009 at 3:27 pm


Bir Cevap Yazın

