tuguna

Just another WordPress.com site

>Yaz Elbisesi

with 11 comments

>

Sizin ideal yaz elbiseniz nasil? Benimki kirismayan, terlerletmeyen, utu istemeyen, altina hangi ayakkabiyi giyerseniz kardes kardes yasayan cinsten olanlar. Bu elbisemi de o kategoride gorerek seviyorum. Mayista Turkiye ziyaretim sirasinda almistim, yeni giyebildim. Cok rahat ettim ki elim bu ara hep ona gidiyor. Sanirim bu bebegi yaz elbisesi olarak kisitlamayip kisin da coraplarla giymeliyim.

Elbise: Koton
Sandaletler:Steve Madden
Clutch:H&M
Ps:Maalesef yine bi aksam cekimi kurbani olmus fotograflarla karsinizdayim:(

Written by tuguna

Eylül 5, 2009 5:53 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ben de cok begendim elbiseni. Tam yaz elbisesi civil civil. Yalniz bence topuklularla daha guzel durabilirdi.

    Seray

    Eylül 5, 2009 at 7:44 pm

  2. >Bu elbiseni ben de çok sevdim, sana çok yakışmış. Ben yazın bol bol elbise giysem de kışın hiç içimden giymek gelmiyor.

    Elvan

    Eylül 5, 2009 at 7:59 pm

  3. >Seray tesekkurler, topuklularla da hos duruyor denedim ama ben o gun cok gezecegim icin ozellikle duz sandalet sectim:)Elvan tesekkurler, bence kisin da sans vermelisin. Opak coraplarla cok rahat ediyorum ben.

    tuguna

    Eylül 5, 2009 at 8:01 pm

  4. >Çok yakışmış elbise tuguna'cım, hem çok şeker hem de tam senin fiziğine göre🙂 kesinlikle kışın da giyilebilir🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Eylül 6, 2009 at 7:22 am

  5. >Marjocum sagol canim, bu arada fotograflari nerde cektirmistim bil? Mersin Forum'da:)

    tuguna

    Eylül 6, 2009 at 7:24 am

  6. >Bence de çok şirin elbise çok yakışmış;))Kışın da ayrı bir kombin bekliyoruz senden Tuba'cım ;))

    JustMakeup

    Eylül 6, 2009 at 4:16 pm

  7. >Sagol Deryacim:) Eh artik giyersem kesin eklerim kusum!

    tuguna

    Eylül 6, 2009 at 4:27 pm

  8. >Ben bu elbiseyi baska bir kombinde daha yakindan gormek istiyorum cantana bayildim

    serrose

    Eylül 6, 2009 at 5:04 pm

  9. >Clutch harika!

    zilandilan

    Eylül 6, 2009 at 6:58 pm

  10. >Clutch harika!

    zilandilan

    Eylül 6, 2009 at 6:58 pm

  11. >serrosecum giyince fotografciligimi yapan sevgilime daha duzgun cektiricem soz:)zilandilan tesekkurler.Kizlar cantami ben de cok seviyorum. indirimden 5 euroya almis oldugumdan midir nedir:)

    tuguna

    Eylül 6, 2009 at 7:18 pm


Bir Cevap Yazın

