tuguna

Just another WordPress.com site

>Chanel Le Vernis Blue Satin

with 16 comments

> Flashsiz cekim.

Flashli cekim.

Uzuuuun suredir NOTD ve LOTD kosesi yapmak var aklimda ama bir turlu hayata gecirememistim. Bugun siftahimi yapiyorum. Aslinda LOTD ile baslayacaktim ama bir suredir dudagimda inatci bir ucuk var, o gecmeden goruntu kirliligi yaratmak istemiyorum:P
Neyse ilk olarak cok sevdigim bir ojeden baslayayim dedim. Bunu uzun zamandir istiyordum ama almaya firsatim birkac ay once oldu. Rengi oldukca koyu bir mavi. Icinde cok cok ince isiltilar var. Surmesi zor degil, firca izi dikkatli surunce olmuyor. Aceleyle surdugum birkac keresinde oldu. Kurumasi simdiye kadar kullandigim tum ojelerden hizli. Maksimum 3 dakikada kuruyor.Surdukten gunler sonra bile bozulma yapmiyor. Ben en fazla 6 gun boyunca gozlemledim, hala yipranmamisti. Sonrasinda manikur zamani geldigi icin sildim.Fotograflardaki oje 3-4 gun once suruldu. Gordugunuz gibi hala canli ve duzgun gorunuyor.Tabi bu top coat surulmus haliyle. Top coatsiz tecrube etmedim henuz.
Kabi muhtesem. Ben fotograflamamis olsam da, ic ice iki kapaktan olusuyor ve bence icteki kapak daha guzel. Distaki koruyucu kapak sayesinde oje dusse bile bir sey olmuyor. Ben gibi sakarsaniz bu onemli bir ozellik. Ben dusurdum sadece dis kapak catladi. Ama yok siz dikkatliyseniz bu onemli bir ozellik degil. Amerika fiyati 23 dolar diye biliyorum. Turkiye’de sanirim 50li bir fiyati var. Ben burdan 18 euroya aldim. Daha ucuz olmasini tercih ederdim fakat Chanel gibi tamamen luks tuketime yonelik bir markanin daha ucuz olmasini dilemek cok iyimserlik olur:)

Written by tuguna

Eylül 6, 2009 4:36 pm

chanel, NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

16 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >oh my god!! tırnaklar süper, oje süper. evet kesinlikle hemen alınmalı, hıhı :)))

    Glam's World

    Eylül 6, 2009 at 6:00 pm

  2. >renk guzelmis hakikaten iyi gunlerde kullan

    serrose

    Eylül 6, 2009 at 6:01 pm

  3. >elfden aldık bizde laçoyla canım güle güle kullan

  4. >Chanel ojelere bayılırım, Tugunacım mükemmel bir renk seçmişsin, duruşu şahane🙂 güle güle sür :))) evet ya Türkiye'deki satış fiyatı 52 idi en son, çok fazla bir oje için. Amerika'dan artık.. :))

    Marjo on makeup frenzy

    Eylül 6, 2009 at 8:24 pm

  5. >Kış yaklaşıyor,siyajları bordoları,lacivertleri sürücem kısa kısa tırnaklarıma miss:))Tugunacım,oje çok güzel görünüyor güle güle kullan canım.

    ebvata

    Eylül 6, 2009 at 8:37 pm

  6. >Oje 10 numara ama tırnakların güzelliğinin yanında lafı bile olmaz!

    JustMakeup

    Eylül 7, 2009 at 12:23 am

  7. >Bu ojede uzun zamandır gözüm vardı zaten,bu posttan sonra almak farz oldu😉

    Mademoiselle

    Eylül 7, 2009 at 12:26 am

  8. >güle güle kullan tuguna'cım, bu ojeyi ilk promo fotosunu gördüğümden beri istiyorum ama almaya cesaret edemedim henüz :)rengi harikaymış gerçekten.

    Irazca

    Eylül 7, 2009 at 6:48 am

  9. >Yaaa maşallah ama o ne güzel eller tırnaklarrr. El ve trınak bakım sırları başlığı talep ediyorum🙂

    serrostyle

    Eylül 7, 2009 at 5:28 pm

  10. >Glam sagol:) Simdiden gule gule kullan sen de:)Serrose cok sagol.Eda siz de gule gule kullanin canim.Marjocum ben de bayiliyorum chanel ojelere. Begenmene sevindim, bence de Amerika'dan almak en mantiklisi.Ebvatacim sagol canim. Surelim valla:)Deryosum sagol bebeem:)Mademosielle simdiden gule gule kullan:)Irazcim ben de uzun sure istedim, sonunda dayanamadim:)Serrostyle cok tesekkurler, cok bi sey yapmiyorum ama bir ara yazarim yaptiklarimi.

    tuguna

    Eylül 9, 2009 at 7:53 pm

  11. >chanel oje… bir gun benimde olacakk :)))JustMakeup ın dedigi gibi, oje guzel ama tırnakların sekli daha da guzellestirmis.. :-*

    Hello Kitty

    Eylül 11, 2009 at 9:12 pm

  12. >Kittycigim oncelikle tesekkurler. Olsun valla chanel oje senin de olsun. Zaten chanelin her seyi guzel.

    tuguna

    Eylül 14, 2009 at 4:28 pm

  13. >çok kıskandım;)

    "PRETTYCOOL"

    Eylül 17, 2009 at 10:55 am

  14. >Prettym neyi kiskandin:)

    tuguna

    Eylül 17, 2009 at 11:07 am

  15. >ya muhteşem görünüyolar!!! bikaç gün önce yazıcaktım yorum da, blogger saçmalamaktaydı.oje muhteşem hadi o bi kenara ama tırnaklar hayatımda gördüğüm en güzel tırnak tipi gerçekten.ben oje süremicek kadar çocuksu dımbıl tırnaklarım var😦 uzatmayı da sevmiyorum. maşşalah diyorum uzatmasan bile uzun yapısı. o tırnaklar chaneli haketmiş😀

    llorona

    Eylül 17, 2009 at 9:53 pm

  16. >llorona blogger Turkiye'de sorunluymus birkac gundur ben de duydum. Guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim, simardim ve utandim. Ben de tirnak uzatmayi hic sevmiyorum, her yere takiliyor gibi geliyor, rahat edemiyorum. Bence oje suremeyecek tirnaklarim var deme, canin istiyorsa sur gitsin. Ben ozellikle minik tirnaklilara siyah ojeyi cok yakistiriyroum.

    tuguna

    Eylül 18, 2009 at 10:25 am


Bir Cevap Yazın

