tuguna

Just another WordPress.com site

>Yazdan Kalma

with 8 comments

>

Baktim blogum gunlerdir bos, bari elimdeki fotograf stogunu eritecek bir seyler yazayim dedim. Aslinda epey kozmetik icerikli konum var fotograflari hazir olan ama arka arkaya makyajla ilgili yazmayayim dedim:) Surda bahsettigim sandaletlerimi hatirlayan var mi? Aldiktan sonra havalardan dolayi Hollanda’da giyme firsatim olmamisti, yaz bitmeden Turkiyede siftahimi yapabildim.
Gomlek: Zara
Kemer ve Sort:H&M(Sortu surda gormustunuz, onu da ilk giyisim)
Bilezikler:Accessorize
Sandalet:Topshop
Clutch:Vintage-bunu yakindan fotograflamis olmayi dilerdim, cok seviyorum cunku, bir dahaki sefere artik.

Written by tuguna

Eylül 11, 2009 1:50 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Coh hos olmussun, sacinin dalgalari cok guzel nasil sekil veriyorsun?

    Alara

    Eylül 11, 2009 at 6:34 pm

  2. >Tesekkurler:) Pek bi sey yaptigim soylenemez. Banyo sonrasi tarayip kopuk suruyorum. sonra elimde karistirip kurumaya birakiyorum. Pek ugrasmiyorum sacimla.

    tuguna

    Eylül 11, 2009 at 6:54 pm

  3. >canım yazı ozledigim su gunlerde icimi actın..clutch ı yakından goruntulemeni bende dilerdim :)) bekliyorum canım, ozel istek yapıyorum🙂 clutch cantalara takmıs durumdayım..bu arada sandaletinde cok hosuma gitti..

    Hello Kitty

    Eylül 11, 2009 at 9:10 pm

  4. >Yavrum yine harikasın, madem fotolar hazır kozmo yazılar da bekliyorum ben senden;)xx

    JustMakeup

    Eylül 12, 2009 at 5:52 pm

  5. >Sandalet gercekten sortla yakismis, rek uyumu da cok guzel.

    Sanem

    Eylül 13, 2009 at 8:36 pm

  6. >yaz bitse de kalanları yazalım içimiz ısınsın şeker

  7. >Merhaba,Bilmezmiyim o havalari Hollanda da benimde kiyafetlerimde cogunluk kazak, hirka, kislik ve sonbaharliktir eee nolur nolmaz Agustos ayinda bile yagmur yagabilir buralarda…bende yazliklarimi ozledim simdiden…Blogunu tesadufen kesfettim, bende Hollanda da yasiyorum…Oglusun cok seker masallah…Sevgiler…

    ALACATI

    Eylül 15, 2009 at 11:25 pm

  8. >Kizlar hepinize guzel yorumlariniz icin tesekkurler. Kittycigim bir sonraki kullanisimda senin icin yakin fotografini cekecegim.Alacati Merhaba;Beni bu soguk konusunda en iyi sen anlarsin sanirim:(

    tuguna

    Eylül 16, 2009 at 4:45 pm


Bir Cevap Yazın

