tuguna

Just another WordPress.com site

>Denizci

with 4 comments

>

Kiyafetlerden gidiyoruz ama hadi bakalim…

Her postta bunu soylememden biktiniz biliyorum ama Hollanda’da havalar o kadar sogudu ki anlatamam. Bugun itibariyle kaloriferleri yakmis bulunuyorum. Bugun 16 dereceydi, haftasonu 20 filan olacakmis, hic yoktan iyidir. Dun sevgilimin cok isi vardi ve yazik kendisi eve ancak 9 gibi gelebildi. Ben de Umudkus’u uyuttuktan sonra oturdum Gossip Girl’un ucuncu sezon ilk bolumunu seyrettim. Eh evde yalnizken yapilabilecek en iyi seydi sanirim. Izleyemenler icin spoiler vermiyorum ama ben zevkle izledim o kadar soyleyeyim. Bugun de alisveris yapmak icin bebegimle cikacaktik ki sogukktan vazgectik. Yarin umarim cikariz. Gecen bir ekmek almaya ciktik oglumla, H&M’in onunden gecerken iceri girmek gibi bir gaflete dustum. Harika etekler, ceketler, kemerler, kolyeler aldim. Umudcuk’a da askili pantolonlar, deri ceket, ayakkabi, gomlek, cok cool (hehe) sapkalar falan filan alarak eve donduk. Ve evet dogru tahmin ekmek almayi unutmusuz. Artik sevgilimi aradik da o aldi.

Kim demis erkek cocuklar anneleriyle gezmekten hoslanmazlar diye,eline birkac tane kraker verince uslu uslu secmemi bekliyor benim kuzucuk. Buyuyunce ne olur bilemiyorum:) Gelelim benim yine sicak gunlerden kalma secimlerime…Ben lacivert, beyaz ve kirmizinin uyumuna bayiliyorum. Kendimi denizci gibi hissediyorum, tek eksigim bir tekne:P

Ust:Koton(Annemin hediyesi, yeni)
Jean:Mavi
Ayakkabi:Zara
Kolyeler ve Canta:H&M
Bileklik:Accessorize

Written by tuguna

Eylül 16, 2009 5:58 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Burdaki hava da ne sıcak ne soğuk ılık nemli bi acaip:))Gene çok şık olmuşsun canım,Umudcumu alıştırman iyi oluyor alışverişe,ilerde sevgilisi bayram edicek:)))

    ebvata

    Eylül 16, 2009 at 7:37 pm

  2. >Denizle ilgili her şeyi seviyorum:) kıyafetin çok yakışmış canım. Keşke H&M burada da olsa:( Aldıklarını güle güle kullan canım:) Umudcuk ne tatlı…

    Elvan

    Eylül 16, 2009 at 8:42 pm

  3. >cok hos olmussun,umudun büyüyünce ne kadar zevkli bi insana dönüşeceğini görebiliyorum:)

    modamakyajveben

    Eylül 16, 2009 at 9:33 pm

  4. >Ebvatacim maksat kadin dayanismasi, iolerde gelinim bana tesekkur etsin diye her sey:P Tesekkur ederim ayrica:)Elvan cok sagol:) H&M sanirim seneye geliyormus Turkiye'ye.Modamakyajveben tesekkur ederim:)

    tuguna

    Eylül 18, 2009 at 10:22 am


Bir Cevap Yazın

