tuguna

Just another WordPress.com site

>Sali Depresyonu

with 5 comments

>

Ben pazartesi depresyonu yasamam, pazartesileri dersim yok:) Onun yerine sali depresyonu yasiyorum! Bugun tum islerimi hallettim. Disari ciktim, bebegimle hava aldik. Sansimiza hava yeni ayakkabilarimi giyebilecegim kadar sicakti, iyi oldu. Simdi kendime ayirdigim bu kisa zamanda, bloguma bu postu yazip, sizin yazdiklariniza goz gezdirip hizla kacacagim. Ders calismam, uzuuun uzun okumalar yapmam gerekiyor. Herkese opucukler!
PS:Bu arada bana duz sac yakismiyor degil mi, degisiklik olsun diye yapmistim ama pek bir zavalli gorundu sonradan saclarim gozume. Ben galiba Tan Sagturk’ten hallice kabarik saclarimla daha mutluyum.
Ust:Park Bravo
Jean:Mavi
Canta:H&M
Bilezik:Accessorize
Ayakkabilar:Inci(Yeni)

Written by tuguna

Eylül 21, 2009 7:37 pm

alisveris, ayakkabi, today's outfit kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >bu sene simdilik benimde pzt dersim yok gibi gorunuyor🙂 umarım araya bi lab dersi sokmazlar sonradan :)bu arada zayıflamıssın canım sanki sen.

    Hello Kitty

    Eylül 21, 2009 at 8:57 pm

  2. >Bence daha uzun sacin ve/veya kakülün olsa cok daha degisik gözükürsün, yüzün buna uygun aslinda : ) Ayak tirnaklarina ojenin rengi cok yakismis, böyle bir bakimli anne oldugun icin seni kutluyorum! viva

    viva

    Eylül 21, 2009 at 9:21 pm

  3. >Ayakkabılar süper yaa.. Bence saçlar olmuş, neden beğenmedin ki?

    JustMakeup

    Eylül 22, 2009 at 2:00 pm

  4. >saçlarınızın doğal hali daha güzel bence, tabi bu düz halinin kötü olduğu anlamına gelmez:) sanırım insanlar kendilerine en çok yakışanla doğuyorlar🙂 çantanızı çok beğendim

    priscilla

    Eylül 23, 2009 at 2:51 pm

  5. >Kittycim evet gecen ay 2 kilo verdim maalesef ama su an ne durumdayi hicbir fikrim yok. Zaten her zaman yilin bu aylari zayifliyorum ben:(Vivacim sagol. Kahkulum var aslinda ama genelde yan tarafa tariyorum. Uzun sac konusuna gelirsek maalesef sacim uzamiyor. Yani uzuyor da omuz hizasini biraz gecince kirilmaya basliyor, ben de hemen kestiriyorum.Deryacim ayakkabilarimi ben de sevdim sagol:) Ya ne bileyim cok az sacim olunca bir de duz haliyle iyice zayif gorunduler gozume.Priscilla cok dogru soyledin, bence de dogal hali insana en cok yakian oluyor genelde.

    tuguna

    Eylül 24, 2009 at 9:41 am


Bir Cevap Yazın

