tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze Recycle

with 9 comments

> Flashsiz

Flashli
MAC’in HelloKitty ile cikardigi gri ojeyi sonra alirim diye erteledikten sonra ebayde 50 dolara gormem, bir ojeye o kadar para vermenin delilik oldigini dusunmem sonrasi ucuz ve guzel bir gri oje arayisina girdim. Kriterlerim kesinlikle mat olmasi, surdukten sonra yesile, maviye ya da kahve tonlarina donusmemesi, tam bir gri olmasiydi. Cok genis bir renk skalasi olan OPI ve China Glaze’de kesin vardir diye dusunurken bunu buldum. Bu benim ilk China Glaze ojem ama gozume birkac renk daha kestirdim.
Oje ilk katta cok az renk veriyor, neredeyse seffaf bir gorunumu oluyor. Yani Chanel ojelerdeki gibi tek kat surer cikarim durumu yok. Ikinci katta fotograflardaki rengi elde ettim. Cok ince yapili bir oje olmasindan dolayi surumu cok cok kolay, asla firca izi olmuyor. Kaliciligi hakkinda cok yorum yapamam, surdukten hemen sonra bisiklete binmek, temizlik yapmak vs gibi bir ojenin bozulmasi icin ne varsa yaptigim icin biraz kenarlardan soyuldu. Ama normalde kac gun dayanir bilemiyorum. Denemk lazim yeniden:)
Ojenin fiyati Amerika’da 4-5 dolar filan. Burda ya da Turkiye’de satiliyor mu hicbir fikrim yok. Ben ebayden aldim. Kargoyla birlikte 6-7 dolar filan verdim sanirim. Fiyatina gore performansi oldukca iyi diyebiliriz ozetle.

Written by tuguna

Eylül 23, 2009 8:16 am

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Benim ekranımdanmı bilmiyorum ama biraz lila gibi gözüküyor. Bende F21den almıştım ama mavimsi biraz, hiç sürmüyorum duruyor öyle. Bence en iyisi siyah ve beyaz ojeyi karıştırmak…

    Z FASHION

    Eylül 23, 2009 at 11:29 am

  2. >Bu renk bende böyle durmuyor ama bu da hoşmuş hihi.Bence China Glaze iyi ya, özellikle renk çeşitliliği muhteşem!

    JustMakeup

    Eylül 23, 2009 at 4:26 pm

  3. >Aaa eklemeyi unuttum, geldi mi Barcelona?? Ben hala beklemedeyim ;((

    JustMakeup

    Eylül 23, 2009 at 4:27 pm

  4. >çok şahane görünüyor, güle güle kullan, kremsi bir renk değil mi tugunacım? valla beni taşlicaklar ama tutamıyorum kendimi söylicem, opi de china glaze de denedim açıkçası bizim pastel, cecile, carmina vb "drug store" ojelerden bir fazlasını görmedim. hatta opi opi diye milletin bayıldığı bu muymuş, bir daha hayatta 6 dolar vermem buna dedim o derece. :S millet övdükçe ben mi gözümde büyüttüm bilmiyorum ama çok sıradan geldi, neyse işte öyle..

    Marjo on makeup frenzy

    Eylül 23, 2009 at 9:47 pm

  5. >Zet yok canim lila degil, belki ben fotografi kotu cekmis olabilirim, bilemiyorum:) Siyah beyaz karistirma mantikli bence de, ama biraz zahmetli.Derya sende nasil duruyor kuzum? Bence de fena degil ya, ben bi de for audrey diye guzel bi mavisi var ona goz diktim. Yok canim benimkiler de henuz gelmedi.Marjocum evet kremsi bir yapisi var. Valla hakli olabilirsin, sonucta bunlar da Amerika'da ucuz sayilabilecek bir fiyata satiliyor. Oyle high-end markalar degiller. Bence renk cesitliligi filan cok hos. Ama senin dedigin markalari cok iyi bilmiyorum, Turkiye'de yasarken Flormar filan alirdim, onun da china glaze'den bir farki yoktu. Yalniz bence tek fark, flormar vs 6 ay sonra surulmez hale gelip koyulasiyor ama bunlar oyle olmuyor. Bitene kadar kullanailiyor insan. Kalicilik dersen iyi ama temizlik yapinca chanel de gayet soyuluyor valla. O yuzden ozetle oje ojedir diyebiliriz sanirsam:)

    tuguna

    Eylül 24, 2009 at 6:53 am

  6. >ben de flormar pek sevmiyorum onunla karşılaştıramicam😛 benim favorim cecile ojeler😉 bu arada gri oje ne kadar şahane duruyor değil mi? ne zaman gri ojemi sürsem tırnaklarıma bbakmaya doyamıyorum😛

    Marjo on makeup frenzy

    Eylül 24, 2009 at 5:15 pm

  7. >Aa bak bir tane cecile kirmizi ojem vardi aklima geldi, nerdeyse 4 yil oldu alali, hala iyi durumda. Demek ki evet iyi bir oje:) Ben de gri ojeye bayiliyorum, kesinllikle cok hos duruyor tirnakta, gerci bizim Mac On the prowl ojemiz yok *kiskan* china glaze filan idare ediyoruz😛

    tuguna

    Eylül 24, 2009 at 8:03 pm

  8. >Bende tam bir gri gibi görünüyor cnm, bu sendeki gri çıkmamış o yüzden sordum. Fotodan olabilir. En çok zorlandığım şey oje fotosu çekmek zaten, gerçek istediğim rengini bir türlü veremiyorum.

    JustMakeup

    Eylül 25, 2009 at 4:42 am

  9. >Aslinda bende de tan gri duruyor am asenin dedigin gibi fotodan olabilir. Ben de gicik oluyorum oje rengini fotoda duzgun gosterme olayina. Ya parliyor ya boyle farkli cikiyor.

    tuguna

    Eylül 28, 2009 at 7:40 pm


Bir Cevap Yazın

