tuguna

Just another WordPress.com site

>Okula Donus

with 11 comments

>

Bu hafta itibariyle okula dondum, bu sefer kucuk bir degisiklikle. Gecen donem gunduz gittigim derslere simdi gece giriyorum. Umudcugu krese birakmakla ilgili bir sorun yasadik, detayli anlatirim bir ara. Ben de icimden keske okul aksamlari olsa diyordum ki zaten aksam da varmis. Yeni acildigi icin benim haberim olmamis. Ne kadar sansli oldugumu dusunup mutlu oluyorum. Tam istedigim gibi oldu her sey, kendime nazar degdirecegim.

Hani size bir zamanlar begendigim bir ayakkabi modelini gostermistim ya sagolsun annem onlari benim icin Turkiye’de bulmus. Pek tabi ki Chloe degiller ama olsun:) Ustumdekini de yeni aldim, tek omzunu dusurup giyince cok daha hos oluyor ama ben bu sefer boyle tercih ettim. Yakasindaki isiltili detaylari ve gri rengini sevince fazla dusunmedim acikcasi.
Tunik(Yeni), Bilezik(Yeni) ve Tayt:H&M
Ayakkbilar(Yeni):Koton
Canta:Mudo

Written by tuguna

Eylül 24, 2009 9:29 am

alisveris, ayakkabi, today's outfit kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Çıtır annecik okulda :)))Kreş olayı ne güzel olmuş.Her şey gönlünce devam etsin kuzucum:))

    ebvata

    Eylül 24, 2009 at 10:24 am

  2. >ya ben senin anne olduğuna inanamıyorum.ebvata'nın da yazdığı gibi "çıtır annecik" maşallah maşallah.bu arada tunik süper gri favori rengim güle güle kullan;)

    pearl

    Eylül 24, 2009 at 12:23 pm

  3. >Sakıncası yoksa ne okuduğunu öğrenebilir miyiz?Yüksek lisans falan mı yani:)

    meryem

    Eylül 24, 2009 at 3:02 pm

  4. >çok şekersin tugunacım her zamanki gibi🙂 babetlerine bayıldım ben de güle güle kullan🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Eylül 24, 2009 at 5:16 pm

  5. >Ebvatacim sagol canim hepimizin insallah:)Pearl haklisiniz aslinda, ben epey erken anne olunca boyle sasiran cok oluyor:) Meryem yok yukseklisans yapmiyorum. Benimki Turkiye'de okudugum universitenin burda gecerli olmasi icin bi calisma. Hollandaca dersleriyle beraber onu aliyorum.Marjocum sagol canim. Sen de benim gibi bir babet-seversin sanirim:)

    tuguna

    Eylül 24, 2009 at 8:00 pm

  6. >Ya kim der ki senin 11 aylık bir oğlun var, inanılır gibi değil. Maşallah kuzucum, bu arada ben saçlarını gittikçe sevmeye başladım;) Sen ara ara düzleştir böyle.

    JustMakeup

    Eylül 25, 2009 at 4:51 am

  7. >çok güzelmiş hepsi cicim, ve gerçektende maşallah de nazar değmesin🙂

  8. >Tuniğin renkleri çok güzelmiş Made in Turkey yazıyorsa burda vardır kesin, bir bakiyim ben🙂 Babetleride güle güle giyinn ben beğendim

    Z FASHION

    Eylül 27, 2009 at 1:34 pm

  9. >Deryacim valla ben de sevmeye baslar gibi oldum: saclarimi:) Sagol ayrica canim.Edacim tesekkurler canim.Zet Made in Bangladesh sanirim bu ama gene de bak hic belli olmaz:) Begenmene sevindim, tesekkurler.

    tuguna

    Eylül 28, 2009 at 7:39 pm

  10. >Gurbette olunca annen ne yapmış ne etmiş aramış demek ki canım ya

  11. >Evet ya sagolsun arayip bulmus annisim:)

    tuguna

    Ekim 2, 2009 at 9:24 pm


Bir Cevap Yazın

