tuguna

Just another WordPress.com site

>MAC Colour Craft

with 3 comments

>
Porcelain Pink – Cheeky Bronze

Biliyorum biliyorum bu koleksiyon cikali bir sure oldu ama benim tatilde oldugum doneme denk geldigi icin es gecmistim. Dondukten sonra cok icimde kalan bu iki Msf’i ebayden aldim.Gonul isterdi ki daha cok alayim ama ebayde koleksiyon urunlerinin fiyatlari malum. Ama koleksiyonu yeni yeni inceledikce birkac tane mineral allik sevdim sanirim onlari da alacagim. Zaten Style Black , Dsquared2 filan sagolsun hic bana gore koleksiyonlar degiller, cok sukur iyi gelecek cuzdanim icin:) Love that look’tan istediklerimi de aldim, onlari da birkac gun sonra paylasirim. Bunlar benim ilk msflerim ve su an bu kadar msf delisi insan neden var cok iyi anliyorum. Hatta icimdeki bir ses eski koleksiyonlardan birkac tane daha msf al diyor ama dinlememeliyim o sesi. Neden derseniz birkac gun once laptomumu kirdim. Kirildi degil, bildiginiz sinirlendim bir seye ve yere atip kirdim. Pisman miyim evet, aptal miyim evet, neden yaptim uzun hikaye… Yeni laptom bakicam yarin cikip, o yuzden durduk yere battim gibi bir sey oldu. Simdi bu postu sevgilimin sevimsiz bilgisayarindan yaziyorum. Hayatimin luzumsuz ve sinir bozucu detaylarini gecip urunlere bakalim.

Porcelain Pink – Soft pinky coral with gold veining: Ben bu msfte coral olan bir yan goremesem de oldukca begendim. Gecen hafta hep bunu surdum desem abartmis olmam. Oldukca soft, benim gibi allik surerken elinin ayari olmayanlar icin birebir. Kat kat surseniz de palyacoya donme ihtimaliniz yok. Aydinlatici olarakkullanmaya da cok ygun.

Cheeky Bronze – Soft golden coral with bronze pearl:Bunu daha cok sevdim.Ozellikle yapisi yumusacik. Tek firca darbesiyle cok guzel renk veriyor, ciltle butunlesip cok hos duruyor. Rengi cok cok guzel ve ben bu msfin yakismayacagi bir insan dusunemiyorum.

Koleksiyonda dort msf daha var ama ben cizgili msfleri gorsel olarak begenmedigim icin onlara bakmadim bile. Bu sekilde damarli bir msf daha var ama o oldukca bronze ve isiltisiz. Sanki bronzer olarak kullanmaya daha uygun gibi. Benim de cok sevdigim bir bronzerim oldugu icin almadim ama aklim da kalmadi degil.

Written by tuguna

Eylül 28, 2009 6:57 pm

aydinlatici, mac kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >guzel gunlerde kullan canımmm..MAC bu sene cıkarttıgı koleksiyonlarla cuzdanımızı yormayacak gibi..🙂

    Hello Kitty

    Eylül 28, 2009 at 8:15 pm

  2. >Güle güle kullan kuzum, kalplerimiz birmiş, ben de dün MSFlerin fotolarını çekmiştim, yazısını bugün yazarım inş..

    JustMakeup

    Eylül 29, 2009 at 6:52 am

  3. >Duygucum ve Deryacim cok tsekkurler yorumlariniz icin:)

    tuguna

    Ekim 2, 2009 at 9:23 pm


Bir Cevap Yazın

