tuguna

Just another WordPress.com site

>Marley and Me ve He’s Just Not That Into You

with 4 comments

>Ne zamandir filmlerle ilgili bir sey yazmiyorum farkindayim. Bu birkac haftadir o kadar cok film izledim ki saymakla bitmez diyebilirim. Kotu havalardan disariya cikamadikca kendimizi evde film izlemeye verdik desem yeridir. Iki tanesiyle baslayalim. Ikisinde de Jennifer Aniston basrolde.

Ilki Jennifer Aniston’a benim cok da hoslanmadigim Owen Wilson’in eslik ettigi bir film olan Marley and Me.Filmi izlemeden evel tipik bir romantik komedi oldugunu dusunmustum ama beklemedigim kadar guldum ve huzunlendim. Oldukca uzun olmasina ragmen gayet hos bir filmdi. Film bittikten sonra bahceli bir evim olsun ve kopek alayim istedim. Bir kopegim olsaydi muhtemelen filmi aglamaktan izleyemezdim, evcil hayvani olanlar dikkatli izlesin:) Jennifer Aniston filmde bana cok guzellesmis geldi, cok da samimi ve iyi oynamis.

Digeri He’s Just Not That Into You. Bu film biraz gise yapmaya yonelik olmus sanki. Afisinde de gorundugu uzre; bos bos otursalar da izlenecek bir suru oyuncu var icinde. Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Scarlett Johhanson, Jennifer Connelly, Ben Affleck gibi. Film kadin erkek iliskilerine cok cok gercekci dokundurmalar yapmasi sebebiyle bile izlenebilir. Guzel kadinlar, guzel adamlar, guzel mekanlar ve guzel goruntuler de bonus tabi. Ben oldukca eglenerek ziledim, bilmem siz ne dusunursunuz. Bir de ben filmde en cok Gigi ve Jennifer Aniston’in hikayesini sevdim,bunu da paylasmis olayim:)

Written by tuguna

Ekim 1, 2009 1:10 pm

sinema kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >marley ve ben'i geçe gün izledim , bitince hıçkıra hıçkıra ağlıyordum🙂 çok etkilendim , yarım saat odadan çıkmadım ki kimse gözlerimi görüp de noldu diye sormasın😀

    Fashioncholic Girl

    Ekim 1, 2009 at 9:27 pm

  2. >:) Benim de sevgilim yanimda olmasa kesin aglardim. Bayilirim filmlerde salya sumuk aglamaya amao dalga gectigi icin kastim kendimi aglamadim:P

    tuguna

    Ekim 2, 2009 at 9:23 pm

  3. >ay ben de çok çok ağladım …koca da benle dalga geçti😦

  4. >KSK bu erkekler hep boyle, toplanip kiz kiza izlemek lazim:)

    tuguna

    Ekim 6, 2009 at 8:38 pm


Bir Cevap Yazın

