tuguna

Just another WordPress.com site

>Studded Belt

with 12 comments

>

Gecenlerde alsiveris yaparken bu kemeri gordum ve kisa surede aramizda bir ask olustu. Kullanmak icin sabirsizlaniyordum ki birkac gun once okula giderken kullandim. Ustumde birkac yeni parca daha var, ufak ufak sonbahar alisverisine baslamak lazim diyerek aldim bir iki bir sey.

Ust:Topshop
Jean:Mavi
Ayakkabilar:Koton
Kalin Bileklik:Accessorize
Kemer, Canta, Deri Ceket, Ince Bilezikler:H&M(Hepsi yeni)

Written by tuguna

Ekim 2, 2009 8:04 pm

alisveris, today's outfit kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >güle güle kullan kemerini,çoook yakışmış:)

    modamakyajveben

    Ekim 2, 2009 at 9:17 pm

  2. >güle güle kullan cnm:)

    gizemel

    Ekim 3, 2009 at 4:50 am

  3. >Tugunacım ben asıl çantanı da çokk beğendim, şimdi neden aldın diycem ama Türkiye'de bulamadım kafama göre şöyle seninki gibi bi püsküllü yaaww:)

    vent

    Ekim 3, 2009 at 8:34 am

  4. >kemer – çanta – ceket üçlemesini sevdim ben🙂

    Fashioncholic Girl

    Ekim 3, 2009 at 12:13 pm

  5. >tugunacigim valla anne olduguna her fotonda inanamiyorum, okadari genc gözüküyorsunki, siyahlarda sana cok yakismis güle güle giy: )

    viva

    Ekim 3, 2009 at 12:30 pm

  6. >kemer çok güzel ya inanmıyorum ben de istiyorum😦 çok hoş ve dengeli bir rocker chic look olmuş, kendi tarzınla kaynaştırmışsın.

  7. >çantaya bittim bebek mükemmel gözüküyorr

  8. >Çıtır anne bu ne güzellik😉 3 günlüğüne Mersin'e kaçtım daha yeni döndüm. Kimse yoktu yazlıkta herkes gitmiş hihi ;))

    JustMakeup

    Ekim 5, 2009 at 12:26 pm

  9. >hepsini gule gule kullan… bu ceketi ben de denedim ama biraz fazla kisa geldi bana, ve elverisli kullanamam diyip almadim… ama benzer bisey bakiyorum hala… sevgiler…

    KIRMIZI

    Ekim 6, 2009 at 12:57 pm

  10. >modamakyajveben, gizemel cok sagolun:)vent sanirim seneye Turkiye'ye H&M geliyormus, belki begendigin seyler cikar. BEn de epey aradim begendigim bir puskullu canta,sonra bunu buldum:)Melike tesekkur ederim:)Deryosum sagol kusum o senin guzelligin! Aa ben de nerde bu diyodum. Hava nasildi, denize girdin mi?Analytic Approach to Style begenmene sevindim, tesekkurler guzel yorumun icin:)Vivacim tesekkur ederim:) Aslinda cok yasli sayilmam o yuzden genc gorunmem normal:) Gerci benim annem de 35 yasinda gibi gorunuyor. Anneannem de cok citir hala:) Aileden sanirim:)Edacim yaparsin sen daha guzelini:) Sagol canim.Kirmizi tesekkurler. Evet biraz kisa bir model, onunu filan kapatinca cok hos gorunmuyor, umarim aradigin gibi bulursun bi tane:)

    tuguna

    Ekim 6, 2009 at 8:36 pm

  11. >her bir parcaya ayrı ayrı bayıldım..!ayrıca fotograflarda cok guzel cıkmıssın tugunacıgım .

    Hello Kitty

    Ekim 18, 2009 at 4:16 pm

  12. >Kittycim cok tesekkur ederim canim:)

    tuguna

    Ekim 18, 2009 at 7:16 pm


Bir Cevap Yazın

