tuguna

Just another WordPress.com site

>OPI Pink Flamenco Nail Polish (Espana Collection)

with 13 comments

> Flahsiz cekim

Flashli cekim

OPI cok sevdigim bir oje markasi. Renk cesitliligi inanilmaz. Kaliciligi bence muhtesem, ne yaparsam yapayim cok az yipraniyor. Fiyatlari kalitesine gore gayet uygun. Tabi siz bir cilginlik edip Turkiye’den 26 tlye yada burdan 13 euroya almiyorsaniz. Internetten maksimum 7-8 dolara alirsiniz, o kadar para vermeyin derim ben.

Bu ay basinda Opi Espana koleksiyonunu cikardi. Bence harika bir koleksiyon bu. Nerdeyse hepsine bayildim ve nerdeyse tum koleksiyonu aldim. Yok yok 5-6 tane aldim, abartmayayim. Koleksiyonda 12 tane oje var. Denedikce burda yer veririm.

Fotograftaki Pink Flamenco oldukca neon bir pembe ama asla cok cart gorunmuyor surunce. Aslinda tam bir yaz rengi bu. Koleksiyondaki favori rengim degil ama yine de oldukca sevdigim bir renk oldu. Oje demisken malum MAC de bir oje koleksiyonu cikardi ama ben nefret ettim diyebilirim. Hicbirini begenmedim o yuzden tercihim Opi’dan yana oldu.Zaten OPi oje konusunda favorim:)

Written by tuguna

Ekim 6, 2009 7:32 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

13 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Off süper ya, bir ara benim için Barcelona'yı da koyuver kuzum. Tubiş benim paket yalan oldu ya, kayboldu resmen😦 Çok üzüldüm :(Ben MAC oje koleksiyonundan 2 tane kaptım, bakalım daha denemedim acaba nasıl çıkıcaklar. OPI zaten MACten kat kat daha iyi hiç tartışmasız.

    JustMakeup

    Ekim 7, 2009 at 5:38 pm

  2. >Tamam canim onu da ekliycem bi sure sonra senin icin:) Ya cok uzuldum paketine parani geri alabildin mi bari, neden kayboldu acaba? Belki ulasir eline yine de umudunu kesme:)Hangilerini aldin MAC'ten cok merak ettim?

    tuguna

    Ekim 7, 2009 at 5:49 pm

  3. >Paramı alamam gibi geliyor çünkü kızın gönderdiğine dair ispatı var:(Style black Seriously Hip ve Baby Goth Girl, diğer oje koleksiyonundan ise Cool Reserve ve Dry Martini 4 tane almışım ya amanın. Dedim sana ojelere taktım diyee lol

    JustMakeup

    Ekim 7, 2009 at 5:55 pm

  4. >Dry martinin cok benzerini aldim ben de yine Espana'dan. Style Black'in ojeleri cok cool yav, iyi yapmissin almakla:)

    tuguna

    Ekim 7, 2009 at 6:20 pm

  5. >merhaba,opi ojeleri hangi web sitesinden aliyorsun? ben de yurtdisindayim ve burda kuaforlerden 11-12 dolara aliyorum ama internetten almak isime gelir, hem de ucuzmus. tesekkurler.deniz

    Anonymous

    Ekim 7, 2009 at 7:18 pm

  6. >Deniz ben simdiye kadar hep ebayden aldim, baska bir site kullanmadim:)

    tuguna

    Ekim 7, 2009 at 7:46 pm

  7. >gulu gule kullan canımm

  8. >tesekkurler tuguna. daha once ebay'den alisveris yapmadim ama deneyecegim.deniz

    Anonymous

    Ekim 8, 2009 at 3:43 pm

  9. >edacim sagol, deniz rica ederim:)

    tuguna

    Ekim 9, 2009 at 2:39 pm

  10. >super renk bayildimm!!

    fashionkido

    Ekim 10, 2009 at 7:08 pm

  11. >:) ben de seviyorum.

    tuguna

    Ekim 10, 2009 at 7:25 pm

  12. >Ben de bu pembislere bayiliyorum, Flormar'inkileri kullaniyorum cok memnunum blogda da yayinlamistim bak istersen..

    madammoda

    Ekim 11, 2009 at 9:36 pm

  13. >Pembe oje sevilmez mi, seninkilere de bakiyorum:)

    tuguna

    Şubat 4, 2010 at 2:18 pm


Bir Cevap Yazın

