tuguna

Just another WordPress.com site

>Tembel

with 16 comments

>

Bu ara her seye ama her seye useniyorum, okula giderken bitse de eve gitsem, eve gelince uf aksam olsa uyusam deyip duruyorum.Sanirim mevsim degisikligi ve Umudcugun bir turlu gelemeyen dislerinden dolayi huysuzlugu, okul ve ders temposu yordu beni. Bu tembellikten nasibini alan kiyafetlerimle karsinizdayim:) Zaten ne zaman usensem tayt giyesim geliyor. Bu taytimi yeni aldim, pacalari fermuarli tayt arayisim, dolabimin her seyi H&M’de son buldu. Ustumdeki tisortu de yeni aldim sayilir. Turkiye’den almistim ilk kez giyiyorum. Gerisi bildiginiz parcalar. Bakalim begenecek misiniz.
Ust:Koton(yeni)
Tayt(yeni), ceket ve canta:H&M
Babetler:Steve Madden
Kolye:Bijou Brigette

A bu arada soylemezsem catlarim, yeni smoke&diamons farimi kullandim. O ne muhtesem bir seymis, sinifimda iki adet Polonyali arkadasim var ove ove bitiremediler.Sanirim daha sik goz makyaji yapmaliyim. Bir de bigun usenmeyip bloguma love that look yazisi yazmaliyim diy mi?

Herkese guzel haftasonlari ve opucukler…!

Written by tuguna

Ekim 9, 2009 9:18 am

today's outfit kategorisinde yayınlandı

16 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >canım ben bayıldım kıyafetine çok rahat ama bir o kadar da şık olmuş. Fizik güzel anacım, yakışacak tabii… Bu arada unuttum galiba söylemeyi, headerın o kadar güzel ki, sayfayı açınca umudcuk ve sen içime neşe dolduruyorsunuz walla..:) Sevgiler canımın içi:)

    Elvan

    Ekim 9, 2009 at 9:51 am

  2. >Tugunacım,sen son günlerde ani kilo mu verdin,tayttan mı yoksa fazla zayıf gördüm bir an seni??Dikkat et kendine kışa da girerken..Göz makyajı daha sık yap ve de fotola tabii seviniriz şenleniriz :))

    ebvata

    Ekim 9, 2009 at 10:18 am

  3. >Elvancim tesekkur ederim guzel yorumun icin. Headerim sevgili stil direktoru Eda'nin eseri, sagolsun boyle seker bi sey yapti benim icin:)Ebvatacim gecen ay Umudla ugrasmaktan iki kilo vermistim ama aldim geri. Yine de hafif cirpi ve de siska bir insan oldugumu kabul ediyorum:) Tabi tayt da iyice belli ediyor bunu.Ay utanirim siz varken, haddime mi Ebvatam yav, iste kendi capimda fari dumduz surup, kas altini goz pinarini aydinlatiyorum, kalem ve rimel o kadar. Fotograflik olacak kadar alengirli yapmiyorum:(

    tuguna

    Ekim 9, 2009 at 10:38 am

  4. >bu kombin çok şeker olmuş, bir an babet yerine topuklu bir mary jane ile hayal ettim süper olur😀 şöyle mesela: http://heart-strutter.org/wp-content/uploads/2009/01/ASOSTwistLockMaryJaneShoes.jpgbluze hasta oldum koton'da hala var mıdır? bir de smoke&diamonds'lı makyajını yakından çekseydin keşke🙂 ay ne çok eleştiri yaptım gibi oldu😥

  5. >Marjom sagol begenmene sevindim:) Ya bu ara o kadatembelim o kadar tembelim ki (bknz:baslik) nerdeyse hic topuklu giymiyorum, hatta utu yapmaya usendigimden surekli tayt giyiyorum:P ama senin dedigin gibi de guzel olabilirdi bence de.Bluz kesin vardir cunku sonbahar sezonuna aitti, ve de bu tarz eglenceli baskili bir suru vardi. Ben hepsini almak istedim nerdeyse ama malum duygusal sebeplerden ikitane aldim. Digerini de bigun giyer koyarim bloga insallah.Ya benim goz makyajlarim cok siradan, pek fotograflanacak tarafi yok Marjom ya:)

    tuguna

    Ekim 9, 2009 at 10:46 am

  6. >Hihi aslında onu kendime not olarak söyledim, zayıflayınca giymek için😛 bu ara benim de tembelliğim üstümde, topuklu herhalde ondan çağrışım yaptı😀 benim göz makyajım daha sıradan; göz kremi sadece. rimel bile sürmüyorum😛

  7. >:):) Valla oyle deme ben bu kadarini bile ayda bir ancak yapiyorum. Ama heves yaptim, azcik da gaza geldim daha sik yapicam.

    tuguna

    Ekim 9, 2009 at 10:56 am

  8. >Ohoohoo sen kendine tembel mi diyosunn, ben hala pijamalarımla oturuyorum saat kaç olmuş;) Bu hafta izinliydim ya hiç totomu kaldırasım yok habire yatar halde dizi izliyorum;)S&D harika di mi, LTL yazısı da isterükk, sen hangi ara aldın onları cadı hiç haber de vermiyosun aaaa

    JustMakeup

    Ekim 9, 2009 at 11:22 am

  9. >Merhaba Tuguna üniversitede hangi bölümde okuyosun acaba?? Valla ben bekar ve çocuksuz biri olarak bile üni.nin temposundan bunalıyodum seni tahmin bile edemiyorum🙂

    aslı

    Ekim 9, 2009 at 9:11 pm

  10. >Izinliyken yapilacak en iyi yapilacak seyi yapiyosun kuzum, tadini cikar:) 2 hafta sonra benim de okulum bir haftaligina tatil olacak, ayni plani ben de uyguliycam insallah hehe:) LTL yazisi gelecek su usengecligim gecsin de. Colour craft msflerini aldigimda aldim bebeem, oldu baya!Asli merhaba, universite okumuyorum, Turkiye'de okudugum universitenin burda gecerli olmasi icin dil egitimi ve eksik aldigim dersleri aliyorum. Valla kolay olmuyor tabi ama alisiyor insan. Sana da kolayliklar dilerim:)

    tuguna

    Ekim 10, 2009 at 6:15 pm

  11. >Bu bahsettigin far MAC den mi? hastasi oldugunu hatirliyorum da bi sorayim dedim. Bende görmek isterim yakindan göz makyajini, ilham verirsin bize! :)Nesli

    Styleseeking Zurich

    Ekim 12, 2009 at 4:59 pm

  12. >Nesli evet MAC'ten. Su tembelligimi bi atarsam yakinda onunla ilgili bir yazi yayinlaacagim:)

    tuguna

    Ekim 13, 2009 at 10:56 am

  13. >Çıtır anne çok güzel olmuşsun, pisicikli t-shirt enfes

  14. >Edacim sagol, ben de seviyorum o pisileri:)

    tuguna

    Ekim 14, 2009 at 12:27 pm

  15. >tshirtune bayıldım canım.. bu arada H&M icin oneridign dukkana gittim canım😉

    Hello Kitty

    Ekim 18, 2009 at 4:15 pm

  16. >Tesekkur ederim🙂 Ise yarar bir seyler var miydi bari?

    tuguna

    Ekim 18, 2009 at 7:20 pm


Bir Cevap Yazın

