tuguna

Just another WordPress.com site

>MAC Possum Nose Pink Lipgloss

with 8 comments

>

Sonunda usenmeyip bir LOTD kosesi yaptigim icin kendimi kutluyorum. En azindan bu vesileyle cekmecemde unutulmus glosslarim aklima gelecek ve kullanabilecegim. Evdeki gloss sayisi cildirmis durumda sevgili okurler, birkac ay once buraya da yazdigim gibi artik gloss alisverisi yapmiyorum ama yine de hicbirini bitiremedim. Mesela simdi bahsedecegim gloss 2008 aralikta satisa cikmisti. Ben Ocak 2009’da aldim diye hatirliyorum ve sadece iki kez kullandim. Neyse ki makyaj malzemelerimi cok cok iyi sakliyorum da simdiye kadar cok daha eski glosslarim bile hic bozulmadi.
Possum Nose Pink – Sheer bright coral with multi-dimensional pearl

Bu urun Dame Edna koleksiyonundandi. Koleksiyonda bununla beraber uc gloss var. Ben o koleksiyondaki uc glossu almis, baska da bir sey almamistim. Umarim firsat olur da diger ikisine de yer verebilirim burada. Gordugunuz gibi ambalaji cok seker, rengi benim sevdigim mercan-pembe arasi bir tonda. Zaten MAC bu glossu cok guzel tanimlamis, renk tanima aynen uyuyor. Eger begendiyseniz ebayde bol bol var bu serinin urunleri, hem de oyle ucuk fiyatlara satilmiyor. En cok 15-16 dolara alirsiniz.
Herkese iyi pazarlar.

Written by tuguna

Ekim 18, 2009 11:00 am

gloss, LOTD, mac kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Üşenme kuzucum güzel oluyo böyle fotolar falan:))

    ebvata

    Ekim 18, 2009 at 1:49 pm

  2. >Harika durmuş yavrumm bayıldım. Üşenme hakkaten diğerlerini de bekliyoruz. MACin glossları bozulduğunda zaten bozulduğunu acayip belli ediyor. Birgün başına geldiğinde ne demek istediğimi anlarsın. O yüzden kafan rahat olsun;)xxx

    JustMakeup

    Ekim 18, 2009 at 2:20 pm

  3. >sevgili tuguna öncelikle merhaba,daha önce postlarına yorum yazdım mı bilmiyorum ama en eskilerden beri yazdıklarını okuyorum mutlaka.moda,makyaj ve en önemlisi umud aliyle ilgili olanları zevkle okuyorum.şu an hamilelikte 7.haftamda olup eski yazılarını açıp açıp okuyorum.özellikle normal doğumun bebeğini anne sütüyle beslemen vb.konuları hep detaylı okudum.umarım ben de sağlıklı bir hamilelik ve sağlıklı bir doğum geçiririm.kıyafetlerine bayıldığımı söylememe gerek yok herhalde.her zaman pahalı kıyafetlerle şık olunmadığını küçük detayların ne kadar değeri olduğunu öğretiyorsun.hamileyken giydiğin kıyafetlerine bakıyorum da o zaman da aynı şıklık devam ediyor.eski hamile kıyafetlerinden göndermek istersen ben talibim yani ;)öpüldün sen ve umud ali…

    tarçın

    Ekim 18, 2009 at 3:13 pm

  4. >benimde aldıktan sonra 2 kere kullandıgım glossum :)) ustelik "harika bir renk, acaba 2 tane mi alsam" dedigim bir gloss olmasına ragmen sadece 2 kere kullanmam cok ironik.. :))usenme sakınnn cek fotografları paylas bizimleee🙂

    Hello Kitty

    Ekim 18, 2009 at 4:12 pm

  5. >Ebvatacim en zor kismi baslamakti artik gerisi gelir:)Derya sagol:) GElicek canim gerisi merak etme. Hic glossum bozulmadi nazar degmesin, bilmek istemiyorum nasil oldugunu:)Tarcin guzel yorumun icin cok tesekkurler, beni cok mutlu ettin. Tebrik ederim, umarim her sey cok guzel ilerler, harika bir hamilelik gecirirsin. Kiyafetlere gelirsek ayip ediyorsun, gonderirim, hatta bizzat getirirm Antalya'ya gelirken:)Kittycim sira gelmiyor sanirim ya, aslinda cok begeniyorum ben de ama iste:)

    tuguna

    Ekim 18, 2009 at 7:49 pm

  6. >antalyayla bir bağlantın var ama çıkaramadım.annenler burda mı yoksa sadece yazlıkları mı var?sevgiler..

    tarçın

    Ekim 19, 2009 at 6:30 am

  7. >yummy😉

  8. >Tarcin ailem Isparta'da. Turkiye'ye geldigimde hep Antalya'ya iniyorum o yuzden. Cok yakin arkadaslarim, akrabalarim filan da yasiyor Antalya'da:)Deniz:)

    tuguna

    Ekim 19, 2009 at 5:52 pm


Bir Cevap Yazın

