tuguna

Just another WordPress.com site

>Nationaal Park

with 15 comments

>Pazar gunu hava cok guzeldi ve biz kalktik yasadigimiz sehirdeki orman parkina gittik. Gerci burda yasarken ormana gitmeye gerek yok, sehir sanki kocaman bir orman gibi. Her yil Avrupa’nin en yesil yeri secilen bir sehir burasi. Evimize 5 dakika uzaklikta bir gol var ki ordan da bir ara bahsederim. Bu orman parkina gitmemizin asil nedeni birkac gundur kriz gecirir gibi kestane yemek istemem. Sizi bilmem ama ben kestaneye bayilirim. Ben cocukken babannem sobanin ustunde pisirirdi, harika olurdu. Bu ormanda da devasa kestane agaclari var ve mevsimi geldiginde isteyenler gidip yiyecegi kadar toplayabiliyor. Biz de gittik biraz topladik, cok eglenceliydi. Gecen yil da ayni zamanlarda ki ben o zaman 8.5 aylik hamileydim, boyle bir kestane toplamaca yapmistik. Bu yil bebegimiz bizi pusetinden izledi ama seneye o da toplar:)

Kestane hasadimiz bittikten sonra biraz da parka gidip, cimlere yayilarak top oynayan, bisiklete binen, ucurtma ucuran insanlari izledik. Biz de bebegimiz biraz daha buyuyunce gelip oynamak istedik. Umudcuk cimenlerde emekledi, yuvarlandi, eglendi.
Eh bu kadar dogayla ic ice bir gune, jean-tisortten baska bir sey giyemezdim di mi:)
Sapka ve Hirka:H&M
Tisort:Diesel
Jean:Levis
Ayakkabilar:Converse

Eve geldikten sonra da hemen kestaneleri pisirip afiyetle yedik:)

Written by tuguna

Ekim 21, 2009 8:04 am

bebegimiz, kisisel, today's outfit, yiyecek kategorisinde yayınlandı

15 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Çayır çimen güneş, ne iyi gelmiştir yaa :)))

    ebvata

    Ekim 21, 2009 at 9:28 am

  2. >Ablası gibi duruyorsun, neşekersiniz

    tuku

    Ekim 21, 2009 at 10:31 am

  3. >bırıncısııı bu velet gıderek daha tatlılaşıyor🙂 maşallah dıyelımıkıncısı cocuk dogurunca bu kadar zayıflıyor mu ınsan😀 sanırım kendıne bakmaya zamanın olmuyor eheuheehehuucuncusu casual casual ne guzel olmuşsun sen! mujuuuuuudorduncusu canım fecı kestane ıstedı… bak şimdi!

    caramel macchiato

    Ekim 21, 2009 at 11:10 am

  4. >Ebvata, Tuku ve Caramel tesekkurler guzel yorumlariniz icin:)Caramelcim ben her zaman yiyip yiyip kilo almayan sinir gruptan oldum:) Hamilelik kilolarinin gitmesi de cok yemek yememe ragmen Umudun pesinde kosturmaktan ve Umudun yoruldukca gelip memelere yapismasindan kaynaklaniyor:) Emzirmek cok kilo verdiriyor valla.

    tuguna

    Ekim 21, 2009 at 12:57 pm

  5. >Herkes ilk fotoyu büyütsün baksın, tavsiye ederim;))! Acayip şeker çıkmış velet, ohh ne iyi yapmışsınız Tubiş, kestanede de gözüm kaldı valla;)

    JustMakeup

    Ekim 21, 2009 at 2:50 pm

  6. >JM'cigim iyi yaptik valla:) O fotografini ben de seviyorum kusumun:)

    tuguna

    Ekim 21, 2009 at 8:05 pm

  7. >lovely pics : ))i really like your beanie!!lookin gorgeous!miji

    Styleseeking Zurich

    Ekim 21, 2009 at 10:51 pm

  8. >@Miji, thank you for nice comment:)

    tuguna

    Ekim 22, 2009 at 8:53 am

  9. >Wat mooie combinitaie. Ik hou van jouw musje!!

    Paula

    Ekim 22, 2009 at 3:31 pm

  10. >Paula bedankt:) Dat is mijn eerst commenthaar van NL:)

    tuguna

    Ekim 23, 2009 at 4:50 pm

  11. >kardeşin mi kız eheh maşallah size ya

  12. >Edicim sagol:)

    tuguna

    Ekim 27, 2009 at 11:27 pm

  13. >bu minik seker tatlı her turlu guzel sıfatın sahibi bebisimiz daha ne kadar tatlısacak annesi? bu duruma e koy yoksa yanaklarını herkes ısırmaya baslayacak yolda.. :)kocaman bir Masallah bebisimize :)aynı zamanda sana da canım.. cok cok begendim seni..

    Hello Kitty

    Ekim 28, 2009 at 4:27 pm

  14. >ayy cidden zaman geçtikçe daha da şirin oluyor umud🙂 kestaneye ben de bayılırım ve eve yakın bir yerde böyle bir park ve göl olması gerçekten güzel olmalı🙂 hırkanın rengi çok hoşmu bu arada🙂 ben de dün ankara-ahlatlıbel'deydim biliyorsundur kesin😉 kortlar dolu olmasaydı tenis oynardık ama kardeşimle bol bol eğlendik , top oynadık çok güzeldi🙂

    Fashioncholic Girl

    Ekim 28, 2009 at 4:42 pm

  15. >Duygucum cok tesekkurler guzel yorumun icin, cok mutlu ettin beni:)Melike sagol guzel yorumun icin. Evet kesinlikle eve yakin park ve gol olmasi cok keyifli bizim icin. Ozellikle gole bayiliyorum, haftasonu gidip kitap okumak icin ideal. Siz de ne guzel bir gun gecirmissin, zaten acik hava direkt moral veriyor insana.

    tuguna

    Ekim 29, 2009 at 8:43 am


Bir Cevap Yazın

