tuguna

Just another WordPress.com site

>The Ugly Truth

with 2 comments

>

Uzun zamandir film izlerken bu kadar eglenmemistim. Hicbir beklenti duymadan, pazar aksami yapacak daha iyi bir seyimiz olmadigi icin bu filmi izlemeye basladik ve bayildik!!
Film aslinda cok klasik bir romantik komedi. Kadin cok mukemmelliyetcidir, bir turlu aski bulamaz. Erkek cok serseridir, aska inanmaz falan filann…Bu ikisi karsilasir, olaylar gelisir. Belki ayni tarz bin tane Hollywood filmi cekilmis olabilir ama ben yine de bu filmi cok severek izledim. Barsollerde Katherine Heigl ve Gerard Butler oynuyor. Ikisine ozel bir sevgi duymasam da bu filmde bayildigimi soylemeliyim. Ozellikle Gerard Butler cok sempatikti. Muzikler de filmin genel sicak ve eglenceli havasina cok uygundu. Ozetle hazir havalar sogumusken, disari cikamayacak kadar usudugunuz bir haftasonu tembellik yaparken bu film size eslik ederse iciniz isinir. Pisman olacaginizi hic sanmiyorum:) Operim.

Written by tuguna

Ekim 27, 2009 11:23 pm

sinema kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >filmi ben de i,zledim tugunacım çok beğendim ve çok eğlendim hakikatten:)Gerard Butler harika ötesi bir adam

    C-bell

    Ekim 28, 2009 at 9:11 am

  2. >C-bell'cim cidden harikaymis, ben daha once neden farketmedim bu Gerard'in hoslugunu bilemiyorum:)

    tuguna

    Ekim 28, 2009 at 3:51 pm


Bir Cevap Yazın

