tuguna

Just another WordPress.com site

>Rimmel Sexy Curves Mascara

with 10 comments

>

Bitmek bilmeyen Plushlahimi kullan kullan icim bayilinca evden yeni bir rimel acip kullanma istegi duydum. Plushlashin bitmesi muhtemelen daha aylar surecek, hic kuruma belirtisi de yok. Sasirtici! Gelelim bu rimele…Benim basta begenmesem de birkac gun kullaninca cok sevdigim bir rimel haline geldi bu. Rimelin iddiasi hem dolgun hem kivrik kirpikler yaratmak. Bence iki vaadini de yerine getiriyor. Fircasi yeni nesil plastik malzemeden ve fotografta gordugunuz gibi uc bogumlu. Kirpikleri cok guzel ayristiriyor ve boylece dolgunlastiran rimellerdeki topaklanma bu rimelde pek olusmuyor. Fiyati da gayet uygun. Ben 10 euro mu ne verdim. Bir de yaninda 1+1 kampanyasi vardi, Rimmel’den baska bir rimel daha sectim. Epey ucuza geldi yani. Bendeki Intense Black rengi.
 Ilk foto sadece concealer surulmus goz cevresi.  Ikinci foto iki kat rimellenmis kirpikler.

Written by tuguna

Ekim 28, 2009 3:48 pm

drugstore markalari, rimel kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >en merak ettigim rimellerden biriydi canım bu. gercekten cok guzel uzatmıs..

    Hello Kitty

    Ekim 28, 2009 at 4:29 pm

  2. >Aaa fırçaya bak çok şeker, kirpikler de süper olmuş, zaten rimelsiz de maşşallahı var!

    JustMakeup

    Ekim 28, 2009 at 4:34 pm

  3. >bunlar türkiye'de watsons'larda satılıyor ve fiyatı 20 tl civarında🙂 ama bence kirpiklerin öyle çok fazla uzamasına gerek yok , dolgunlaştırsın ve topaklanmasın yeter🙂

    Fashioncholic Girl

    Ekim 28, 2009 at 4:36 pm

  4. >Wowww, ok ok kirpik dedikleri bu olsa gerek:) Çok güzel olmuş:) Elimdeki zibilyon tane rimele bir tane daha eklenecek sanki:)

    beetlejuice

    Ekim 28, 2009 at 4:47 pm

  5. >harika görünüyor, plush lash'ten ben de baydım valla yeni rimel açtım, ne bittiği var ne kuruduğu var deli oldum ne bereketli rimelmiş bu ya.. dert ettiğim şeye bak🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Ekim 28, 2009 at 4:58 pm

  6. >yazmayı unuttum rimmel'in ultra super lash olanını açmıştım ben de. çok memnun kaldım ona da. aldığın ikinci rimel hangisi tugunacım?

    Marjo on makeup frenzy

    Ekim 28, 2009 at 5:00 pm

  7. >Bence de çok güzel olmuş. Ben Rimmel'in waterproof normal rimelini aldım ama hiç memnun kalmadım. Bu çok iyiymiş, fırçasından belli zaten:)

    Elvan

    Ekim 28, 2009 at 7:59 pm

  8. >Hk o zaman isabetli bir yazi olmus, umarim isine yaramistir:)JM sagol canim, fircasi cidden cok ilginc ve seker:)FG ben de topaklanmayan ama dolgunlastiran rimel sevenlerdenim:)Cilli, bir rimel delisi daha:) Dene derim:)Marjom ayh hislerimi ozetlemissin resmen, ne bitiyor, ne kuruyor, cok sinir bozucu hehe:) ALdigim ikinci rimel glam eyes diye baska bir rimeldi canim.Elvancim hepsi ayni sonucu vermiyor, maalsef denemek lazim. Benim pek waterproof rimellerle aram yok, genelde normal tercih ediyorum.

    tuguna

    Ekim 29, 2009 at 8:49 am

  9. >tugunacım harikaymış bu yahu🙂

    Irazca

    Ekim 30, 2009 at 11:15 am

  10. >Irazcim valla dene derim:)

    tuguna

    Kasım 1, 2009 at 9:38 pm


Bir Cevap Yazın

