tuguna

Just another WordPress.com site

>OPI Pamplona Purple Nail Polish (Espana Collection)

with 7 comments

>

Ilk foto flahsli, ikinci foto flashsiz.

Opi ojeleini ne kadar cok sevdigimi daha once soylemistim. Son cikan Espana koleksiyonunu tanitmaya devam edelim biraz da. Bu renk benim aldiklarim icinde favorilerimden biri oldu. Zaten sonbahar-kis aylarinda mor oje surmeye bayilirim. Bu da ne acik ne koyu tam istedigim tonda hos bir mor. Durusu mat – zaten ben sedefli oje pek sevmem-, kalitesi klasik OPI:) Rahat suruluyor, cabuk kuruyor, kolay soyulmuyor vs vs. Ozetle ben cok sevdim.

Bu arada ojeyi biraz acele surdugum icin tirnak diplerinde cok hos gorunmuyor, idare edeceksiniz artik. Silip yenilemeye cok usendim.

Espana koleksiyonundan Pink Flamenco icin tiktik!

Written by tuguna

Ekim 29, 2009 11:17 am

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >an itibariyle hasetimden çatlıyorum:)bayıldımmm,süperrr mükemmel!!!!!!

    "PRETTYCOOL"

    Ekim 29, 2009 at 1:02 pm

  2. >Süperrrrrrr, bayıldımm!! Ben de almıştım bunu galiba, bu da gelmeyenlerin içindeydi, ühühühühü :((

    JustMakeup

    Ekim 29, 2009 at 3:32 pm

  3. >Prettycim ve JM'cim sagolun kizlar yorumlariniz icin. Ben de cok seviyorum bu rengi. Derya inanmayacaksin ben de yeni oje siparisi vermistim, cok buyuk ihtimal kayboldu:(

    tuguna

    Ekim 29, 2009 at 8:23 pm

  4. >super bir renk. ben manucurist of seville'i aldim ispanya koleksiyonundan ama bu cok daha guzelmis. gule gule kullan.deniz

    Anonymous

    Ekim 29, 2009 at 8:35 pm

  5. >Tesekkurler Deniz biliyorum o rengi o da cok guzel ama ben almadim, sonra almayi dusunuyorum ama:) Sen de gule gule kullan.

    tuguna

    Ekim 29, 2009 at 9:35 pm

  6. >canım maşallah tırnakların da çok güzel,ya görüntüden o kadar etkilendim ki opiciye gidiyorum,nerden aldın?

    "PRETTYCOOL"

    Kasım 1, 2009 at 8:45 am

  7. >Prettycim oncelikle cok sagol. OPI Turkiye'de Sephora'larda satiliyormus ama sanirim cok cok az rengi varmis. Bu ojenin ciktigi koleksiyon daha 1 ay once cikti o yuzden oraya gelmis olacagini sanmiyorum. Ben ebayden aldim, bence sende ebaye bak, fazla pahali bir sey degil zaten:)

    tuguna

    Kasım 1, 2009 at 9:36 pm


Bir Cevap Yazın

