tuguna

Just another WordPress.com site

>Striped with Gold Buttons

with 14 comments

>

Bu ara blogumda post yazilma artisi var farkinda misiniz? Sanirim ufak ufak tembelligimden kurtulup, eski enerjime kavusuyorum. Hergun post yayinlayan bloglara bayilsam da benim icin malesef cok mumkun olmuyor. Ama siz gene de kendi bloglarinizi guncel tutun, yazmaya firsat bulamasam da okumaya firsat buluyorum, telefondan filan.
Gelelim fotograflara. Gecen okuldan yorgun argin eve geldim, tam uzerimi degistirip pijamavari bir seyler giyecektim ki sevgilim “Fotograflarini cekmeyecek miyim” dedi. Artik nasil sartlamissa kendini:) Normalde usenen taraf o olur, ben hevesli tarafimdir. Gonullu bulmusken hemen atladim tabi. Uzerimdekiler yine alip giymeye firsat bulamadigim cesitli parcalar. Onlara pek tabi ki oncelik vermek lazim diyerek bayramlik cocuklar gibi yepisyeni giyinmis oldum. Ben cizgili ustleri cok severim, her seyle yakisirlar, kolay kombinlenirler vs. Bunun bir de omuzlarinda altin rengi dugmeler olunca pek severek aldim. Bir de uzun zamandir aradigim duz oxford ayakkabilara da birkac ay once kavusmus oldum, cok mesudum.
Ust ve Ayakkabilar:Topshop (ikisi de yeni)
Canta ,Bilezik ve Etek:H&M(etek yeni)
Corap:Hatirlayamiyorum ama Penti, H&M, Calzedonia uclusunden biridir.
Kolye:Vintage (Cok seviyorum bunu🙂 )
Yuzumde her zamanki son derece naturel makyajlarimdan biri var. Epey bayik bir insanim ben, yapacak bir sey yok:P Kisaca anlatirsam; tum goz kapagimda MAC Dreammaker far var. Bir de Blacktrack Fluidline ve gecen bahsettigim Rimmel’in rimeli:) Yanaklarimda Revlon likit aydinlatici Peach Twist rengi ve Fun&Games MAC allik var. Dudagimda sadece lipbalm var. Bir de bana makyaj fotosu koy diyorsunuz, bunun nesini fotograflayayim:) Zaten o kadar acik renkler kullaniyorum ki fotografta gorunmuyor bile:) Birgun soyle golgeli molgeli alengirli bir sey yaparsam kesin fotolayacagim ama.
Herkese opucukler.

Written by tuguna

Ekim 29, 2009 12:00 pm

alisveris, ayakkabi, today's outfit kategorisinde yayınlandı

14 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Çantaya ve kolyeye bayıldımm!…Gene şık şıkıdımsın çıtır annem benim :*

    ebvata

    Ekim 29, 2009 at 2:38 pm

  2. >bak böle çirpi gibisin, ne giysen yakişiyor sinirlendiriyorsun beni cicim🙂

    caramel macchiato

    Ekim 29, 2009 at 3:07 pm

  3. >Yavrum yine harikasın, çizgilileri o vücutla seversin tabii, ben kaçıyorum onlardan şişman gösteriyorlar bööö.Umudun güncellemesi nerde kaldıı??

    JustMakeup

    Ekim 29, 2009 at 3:34 pm

  4. >çok sade ve şık bir kombin olmuş:)siyah ve beyaz birbirine çok yakışan iki sevgili gibiler:))

    Duygu

    Ekim 29, 2009 at 6:52 pm

  5. >Ebvatacim valla cantami ben de seviyorum, ameliyatla ayrilicaz yakinda zaten:) Tesekkurler ayrica.Caramelcim sagol cicim, oyle deme cirpi olunca da yakismayan pek cok sey oluyor!Deryacim sagol canim, sen de dikine cizgili giyersin cozum cok:)Her ayin 3 unde yaziyorum Umud'u.Duygu tesekkurler, ne hos bir tanim yapmissin:)

    tuguna

    Ekim 29, 2009 at 7:33 pm

  6. >Bayildim, sade ama her bir parca cok guzel.Fermuar detayli etek ozellikle cok yakismis. Nihal

    Anonymous

    Kasım 1, 2009 at 9:34 pm

  7. >Nihal tesekkurler:)

    tuguna

    Kasım 1, 2009 at 9:37 pm

  8. >kolyene bayildim, kiskandim hatta😉

  9. >Tatlım çok hoş olmuşsun yine… Böyle bol bol post istiyoruz biz işte:)

    Elvan

    Kasım 2, 2009 at 11:32 am

  10. >Deniz ben de senin kolyelerini kiskaniyorum:)Elvan sagol, cok tesekkurler. Firsat buldukca yaziyorum:)

    tuguna

    Kasım 2, 2009 at 1:59 pm

  11. >Kolyen çok güzel kombinle ne kadar uymuş çok beğendim.Çok hoşsun

    AiShA

    Kasım 3, 2009 at 5:38 pm

  12. >Aisha cok tesekkur ederim:)

    tuguna

    Kasım 3, 2009 at 6:51 pm

  13. >Cute, etek favorim🙂

    MODA CADISI

    Kasım 4, 2009 at 8:51 am

  14. >Tesekkurler, etegimden ben de hosnutum:)

    tuguna

    Kasım 4, 2009 at 9:15 am


Bir Cevap Yazın

