tuguna

Just another WordPress.com site

>MAC Love That Look

with 11 comments

>

Ne alaka biliyorum, bu koleksiyon cikali birkac ay oldu, ustune bi dolu koleksiyon cikti ama benim tembelligim ve vakitsizligimden ancak yazmaya firsatim oldu. Aslinda bunlari tee sunlari aldigimda almistim. Artik hepinizin bildigi gibi ben pek goz makyaji yapan bir insan degilim ama ara sira canim istiyor. Bu farlarin da yapisini ok begendigim icin es gecmedim. Yapisi bildiginiz gibi “starflash” ki bu da frost ve veluxe peral karisimi gibi bir sey olmus. Ama enteresan bir sekilde Grand Entrance ve Dreammaker daha cok frost yapidaymis gibi gorunuyor surunce. Koleksiyonda 12 far ve 4 kalem cikti. Ben bunlardan 6 far ve 2 kalem aldim.Aslinda ben pek kalem surmeyi sevmem, eyelineri tercih ederim. Cunku goz kalemini duzgun surmeyi pek beceremiyorum ben:) Yine de almis bulundum. Urunleri incelersek;

Grand Entrance – Frosty neutral peach beige: Mac de demis zati frosty diye, tamam madem. Benim sevdigim acik renklere guzel bir ornek bu. Tum gozkapagima bunu surup, molasses kalemle de gozume cerceve yapmaya bayiliyorum bu ara. Yuze cok aydinlik bir ifade veriyor, yogun goz makyaji yapinca da goz pinari ve kas altina da gayet guzel duruyor aydinlatici olarak.

Dreammaker – Frosty yellow gold: Bu da sevdigim farlardan biri. Yine ben tum goz kapagima uygulayip, uzerine siyah eyeliner suruyorum, cikan sonuca bayiliyorum. Ayni sekilde goz pinari ve kas alti icin cok cok uygun.
Smoke & Diamonds – Frosty dirty taupe:Buna tek kelimeyle ba-yil-dim. Harika bir far bu, cok cok guzel. Hem yapisi hem rengi harika. Hicbir sey surmeyip tek basina goz kapaginiza bunu surseniz bile harika duruyor. Ilk aldigimda epey kullandim. Hafif bir eyeliner ve kas altina mat bir aydinlaticiyla benim cok sevdigim soft smokey look yaratiliyor.
Glamour Check! – Frosty reddish brown:Bordomsu kahve diyebiliriz bunun icin. Oldukca pigmentli bir far bu. Benim cok hosuma gitti, gozun dis kosesinde, crease rengi olarak ya da goz kapagina direkt uygulayinca her sekilde guzel duruyor bence.
Ego – Light yellow pink: Ben aslinda pembe tonlarinda farlari hic sevmem ama bunun sicak bir tonu var ve oldukca acik bir renk. Glamour Check’le birlikte, S&D ile birlikte ve Style Snob’la birlikte kullandim simdiye kadar. Ucunde de guzel uyum sagladi.

Style Snob – Dirty pink brown with gold pearl: S&D’den sonraki favorim bu far oldu. Alirken bu kadar sevecegimi bilmiyordum acikcasi. Hafif plum bir tarafi var ve o tonlardan cok hoslandigim icin ben bu fara bayildim. Aynen S&D gibi tek basina her hangi bir golge molge bir sey yapmadan sadece goz pinari ve kas altini aydinlatmak suretiyle bile cok guzel gorunuyor.

Gelelim pearlglidelinerlara; bunlarin epey fanatigi var ama basta da dedigim gibi benim kalemlerle aram pek iyi degil.Ama yine de bu kalemlerin yumusacik,cok kolay renk veren, guzel kalemler olduklarini soylemeliyim. Bir de bonus iclerinde isiltilar var ki bu onlari siradan goz kalemlerinden ayiriyor. Yalniz gozlleri hassas olanlar bunlari kullanirken goz icine cekmekten kacinmali cunku gozu tahris edebiliyor diye duymustum. Ben goz icine kullaniyorum, bir sorun cikmadi.
Black Russian – Black with navy blue glitter: Mac bebegim with navy blue glitters demissin ama ben surunce glitterlarla hic navy bir goruntu olmuyor. Daha ziyade gri gibi gorunuyorlar. Ama bu haliyle de sevdim, benim cilt tonumdan kaynakli bir abukluk sanirim.
Molasses – Dirty brown with mid-tone brown glitter:Bundan pek umutlu degildim aslinda ama ilginc bir sekilde Black Russiandan cok daha hos durdu benim gozumde. Gozumun ustune eyeliner gibi kullaninca cikan sonuca ozellikle bayiliyorum.
Swatch yapmiyorum, zaten eski bir koleksiyon.Yine de gormek isteyenler su linke bakabilirler. Gercekten harika bir swatch cunku.

Peki sevgili MAC severler,siz bu koleksiyondan neler aldiniz?

Written by tuguna

Kasım 2, 2009 1:56 pm

far, goz kalemi, mac kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Valla Tugunam bu malzemelere verdiğimiz paralar ne olacak bilmem ahahh🙂

  2. >Kendi blogumda yazınca annem yakalıyo, burada yazayım heheh:)))8 farını aldım;Glamour CheckDream MakerStrike a PoseOne-offFashion GroupieGrand EntranceStyle SnobSmoke& Diamonds

    ebvata

    Kasım 2, 2009 at 3:01 pm

  3. >Geç olsun güç olmasın;) Bende kalemlerin hepsi var sanırsam, farlardan hiçbirini almadım nihaha;)) Benim eski MAC ruhumu geri kazanmam lazım olmuyor bu böyle, başka markalara kaydım hep;)Kalemlerden biri black russian, diğeri ne? yazmamışsın sanırım ya da ben göremedim kuzum.

    JustMakeup

    Kasım 2, 2009 at 5:57 pm

  4. >Ben de aldım starflash aşkına ama kutusunda duruyor daha açmadım bile :S black russian bende de açık gri-mavi karışımı durdu bilio musun çok şaşırdım :S gerçi bazı günler de koyu gri duruyor nedense :S bence de molasses kesinlikle black russiandan 10 kat daha güzel. çok seviyorum onu😀

    Marjo on makeup frenzy

    Kasım 2, 2009 at 7:38 pm

  5. >ah glamour check benim hayatimin fari🙂 grand ent. için verdiğin örneği mutlaka denicem tatlim… bi de bi de style snoba ben de her gecen gun daha bir bağlaniyorum😀

    caramel macchiato

    Kasım 2, 2009 at 11:19 pm

  6. >Edacim valla fakirleyince ben rujlarimi yemeyi dusunuyorum:P Yok kuzum ya ben oyle cok fazla aliyorum diyemem, ara ara:)Ebvatam gule gule kullan, ben strike a pose ve one offú alip almamak konusunda cok kararsiz kaldim. Sonunda pek fazla far kullanmiyorum deyip biraktim. Hata mi ettim bilemiyorum.JMçim bence de senden hic MAC haul goremiyoruz artik:) Digeri Molasses canim.Marjocum aynen bende de tam anlattigin gibi duruyor Black Russian. Aynen ben de molassesciyim:) Black Russiani goz icinde seviyorum ama.Caramelcim Gc tam senlik gercekten:) Style Snob da hos ana cidden:)

    tuguna

    Kasım 3, 2009 at 6:57 pm

  7. >Black Russian bende de var, yağlı gibi duran bir göz kalemi almaya girip,onu almıştım ama şu an favori kalemim diyebilirim,navy falan değil basbayağı gri🙂. Yağlı gibi görünen göz kalemi tavsiyesi varsa alabilirim :))

    MODA CADISI

    Kasım 4, 2009 at 8:50 am

  8. >Bu kadar kisi gri diyorsak o zaman MAC yanilmis shade description olayinda. Yagli gibi duran goz kalemi bilmiyorum ama MAC Pro'da "gloss" diye bir urun var. Lipgloss degil ama tupte likit ilginc bir sey. O urunu yuzunde islak ve yagli gibi gostermek istedigin bolgelere uygulayabiliyorsun. Goz kaleminin uzerine uygularsan istedigin sonucu alirsin gibi geliyor bana. Ama gozun kivrim yerine kadar cikarmamaya calis cunku cok buyuk ihtimal cizgilere dolar. Bu dedigim urunu dergilerde filan kullaniyormis cekim icin. Mac calisanlari daha cok bilgi veriri sanirim, denetirsin eger begenirsen isini gorebilir:)

    tuguna

    Kasım 4, 2009 at 9:19 am

  9. >kendimi en cok tuttugum koleksiyon bu herhalde🙂 bende zaten kalemleri vardı ama bir tek mor olan goz kalemi yoktu (adını her zaman ki gibi unuttum😀 ), onu aldım bir tek. surekli "yok bu renge benzer bende var almayayım", "ama almazsam uzulecegim" diye diye gittim :)) yanımda da erkek arkadasımı goturdum ki "hadi yeter cıkalım" desin beni bir sey almadan cıkarsın diye. :)) gercekten de ise yaradı ama smoke&diamonds hala aklımda :)) "onerir misin?" demiyorum cunku yazını okuyunca aklıma yeniden dustu😀

    Hello Kitty

    Kasım 9, 2009 at 1:01 pm

  10. >Rave'i mi diyosun Kittycim. KAlmamisti ben almadim onu. Cok da uzulmedim cunku zaten pek kalem kullanmiyorum. Iyi yapmissin benzer renkler varsa almamakla, benim pek fazla farim olmadigi icin biraz alayim bakalim dedim:)Ama smoke&diamonds'i kesinlikle oneririm, gorursen bir yerlerde hic kacirma derim:)

    tuguna

    Kasım 10, 2009 at 6:27 pm

  11. >hmm anlastk.. yarın yılbası koleksiyonlarına bakmak icin gideyim diyorum belki vardır hala :))

    Hello Kitty

    Kasım 25, 2009 at 1:45 pm


Bir Cevap Yazın

