tuguna

Just another WordPress.com site

>Umud Ali Bir Yasinda!

with 27 comments

>

Sevgili oglum,

Sana neler yazabilirim tam olarak bilmiyorum. Insanin bu kadar cok sevdigi birine kelimlerle sevgisini anlatmasi gercekten cok zor. Ben senden once cok zavalli bir seydim. Cok sinirli, cok mutsuz, hep gergin, catacak yer arayan, hayatindaki on insanin onbirine gicik olan… Seni tanidigim bu bir yil suresinde sen buyurken ben de buyudum. Bir insanin ne kadar zor yetistirildigini, ne emeklerle, ne umutlarla, ne fadakarliklarla buyutuldugunu gordum. Simdi beni uzen, kizdiran insanlara bakarken oncelikle onlara annelerinin gozunden bakmaya calisiyorum. Her insanin kendi annesinin kuzusu oldugunu dusununce sinirlenmeye, kizmaya kiyamiyor insan cogu zaman.

Bu bir yilda babanla ben en cok aile olmayi ogrendik. Yapilacak en dogru seyin, her zaman ucumuzu de mutlu eden secenek olmasi gerektigini, evimizde mutluysak gerisinin viz gelecegini, bizi en mutlu eden seyin senin kahkaha atarak bize sarilman oldugunu…Pek cok gece sen uyurken seni uyandirmayaya calisarak sevdik, optuk, basinda durup seni izledik. Sen nerdeyse her zaman cok uyumlu bir bebek oldun, bizi hic uzmedin. Iyi uyudun, iyi yedin, bizi yormadin. Umarim sen de bizden memnunsundur:) Pek tabi ki zor gunlerin de oldu ama gece olunca biz ne cok yoruldugumuzu degil, seni ne cok sevdigimizi dusunerek gune veda ettik hep.

Cocuk sahibi olmanin en guzel yani; birini bu kadar cok sevebildigini kesfetmek. Insan kendi kalbinin genisligi karsisinda hayrete dusuyor. Daha ben bunu bir yil yasamisken, onumuzdeki yillari dusununce midem ters takla atiyor. Daha bunun okula basladigin ilk gunu var, ilk sevgilin var, beraber raki-balik yapip sohbet ettigimiz gunleri var. Seninle yasayacagimiz seyleri dusununce tatilin ilk gunu neler hissederse insan onlari hissediyorum:) Bir heyecan, bir heyecan!

Senin icin bir seyler dileme hakkim olsaydi; cok saglikli, cok sansli, cok uzun bir hayat yasa isterdim. Umarim beraber eglenebildigin, geceyarisi bile kapisini calabilecegin dostlarin olur. Seni havalara ucuracak asklar yasarsin, dunyanin pek cok yerini gorme firsatin olur ve umarim pek cok insan taniyip hepsini diline, dinine, irkina ve milliyetine bakmadan ayni coskuyla seversin. Harika kitaplar okur, gelip bunlari babanla bana anlatirsin. Ister bocekbilimci ol, ister balet, ister manav ol, istersen sanatci…Umarim cok sevecegin, hergun kosarak gidecegin bir isin olur ve onu hakkiyla yaparsin.

Bebegim benim, guzel cocugum, yakisikli oglum ilk dogum gunun kutlu olsun. Nice mutlu yillara. Seni cok seviyorum.

Senin adini koyarken bize ilham veren Ahmed Arif’le bitirmek istedim bu yaziyi.

Öyle yıkma kendini,
Öyle mahzun, öyle garip…
Nerede olursan ol,
İçerde, dışarda, derste, sırada,
Yürü üstüne – üstüne,
Tükür yüzüne celladın,
Fırsatçının, fesatçının, hayının…
Dayan kitap ile
Dayan iş ile.
Tırnak ile, diş ile,
Umut ile, sevda ile, düş ile
Dayan rüsva etme beni.
Gör, nasıl yeniden yaratılırım,
Namuslu, genç ellerinle.
Kızlarım,
Oğullarım var gelecekte,
Herbiri vazgeçilmez cihan parçası.
Kaç bin yıllık hasretimin koncası,

Gözlerinden,
Gözlerinden öperim,
Bir umudum sende,
Anlıyor musun ?

 
Annen.

Written by tuguna

Kasım 3, 2009 9:14 pm

bebegimiz kategorisinde yayınlandı

27 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Umudcumun doğum günü kutlu olsunnn… Yeni yaşında ve hatta tüm hayatı boyunca hep mutlu, sağlıklı, akıllı, başarılı, sevilen ve seven biri olsun. Senin gibi bir annesi olduğu için bu şeker çocuk çok ama çok şanslı. Ailenizin mutluluğu hiç bozulmasın canımmm…

    Elvan

    Kasım 3, 2009 at 9:31 pm

  2. >çok duygulandım,ağlattın beni,zaten her an ağlayabilme potansiyelim var.Allah sana eşine ve birtanecik oğluna uzun,sağlıklı,mutlu ömürler versin.ve sizi birbirinizden hiç ayırmasın.

    modamakyajveben

    Kasım 3, 2009 at 9:41 pm

  3. >rabbim nice mutlu ve hayırlı yaşlarını yaşamanızı nasip etsin inşallah.uzun zamandır takip ediyoruz umud ali'yi.Allah ailenizin iç huzurunu bozmadan, sağlıkla – mutlulukla bebeğinizin yanında olmanızı her daim nasip etsin inşallah !Bize de bekleriz .İzleyici olarak =)

    Ece Nur'un Annesi "Mine"

    Kasım 3, 2009 at 9:48 pm

  4. >Umud Paşaa, nice mutlu yaşlara kuzucuğum:))Tugunacım,ikinizi de kocaman kocaman öpüyorum, her zaman böyle sağlıkla mutlulukla bir arada olun inşallah:**

    ebvata

    Kasım 3, 2009 at 10:15 pm

  5. >UmudAli sağlıkla, sevdikleriyle her yaşında daha daha mutlu büyüsün. Yazdıklarını okurken gözlerim doldu. Gerçekten çok güzel. Herşey gönlünüzce olsun (:

    Vespa GirL Make Up

    Kasım 3, 2009 at 10:24 pm

  6. >Anne olma duygusu bu kadar mı güzel anlatılır? Umarım Umudcukla sağlık, huzur dolu, birbirinizin gözüne aşkla bakacağınız nice yıllarınız olur. Allah bağışlasın yavrunu sana Tugunacım.

    beetlejuice

    Kasım 4, 2009 at 8:24 am

  7. >Birlikte nice mutlu yaşlara 🙂

    MODA CADISI

    Kasım 4, 2009 at 8:52 am

  8. >Umud Ali iyi ki dogdun, sana ailenle nice saglikli, mutlu yillar dilerim..😉

    MeRaiL

    Kasım 4, 2009 at 9:01 am

  9. >Umud Ali iyi ki doğdun =) Gözümüzün önünde büyüdü gibi bir şey oldu… Gülücüklerin gibi güzel bir hayatın olsun…Tuguna; duygularını bu kadar güzel anlatabildiğin için kutluyorum canım seni =)

    Roxana

    Kasım 4, 2009 at 9:28 am

  10. >Duygularınızı ne kadar güzel ifade etmisiniz. Umud'unuzla geçireceğiz nice güzel senelere…

    Burcu

    Kasım 4, 2009 at 12:20 pm

  11. >yerim ben onu , umarım tüm dileklerin gerçekleşir , benim için öp onu😉 birlikte upuzuuun yıllar geçirmeniz dileğiyle🙂

    Fashioncholic Girl

    Kasım 4, 2009 at 2:55 pm

  12. >O kadar güzel yazmışsın ki okurken gözlerim doldu. Mutluluğunuz hiç bozulmasın, huzurunuz eksik olmasın. İkinizi de kocaman öpüyorum. Nice mutlu yaşlara..

    JustMakeup

    Kasım 4, 2009 at 4:03 pm

  13. >Elvan cok tesekkur ederim:)Modamakyajveben glamani istemezdim:( Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim.Mine cok tesekkur ederim, ben de sizin icin aynilarini dilerim.Ebvatacim sagol canim, biz de seni optuk:)Beetlejuice cok sagol guzel yorumun ve dileklerin icin.Cadi, Merail cok tesekkurler:)Roxana tesekkurler, cidden gozunuzun onunde buyuyor:) Aslinda insan ne yazsa eksik kaliyor.Burcu cok tesekkur ederim yorumun icin.Melikecim tesekkurler, operim tabi:)Deryacim cok sagol canim, biz de seni opuyoruz.

    tuguna

    Kasım 4, 2009 at 7:20 pm

  14. >Sağlıklı sıhhatli nice mutlu yıllar hepbirlikte girin.. Kendini çok güzel ifade etmişsin hakikaten cokgüzel bir yazı olmuş.

    tuku

    Kasım 5, 2009 at 7:40 am

  15. >Tuku tesekkur ederim guzel yorumun ve iyi dileklerin icin.

    tuguna

    Kasım 5, 2009 at 9:21 am

  16. >nice mutlu,beraber yaşlara. hayatımda görüdüğüm en güler yüzlü bebek🙂 hep gülsün inşAllah

    restoration

    Kasım 5, 2009 at 10:12 am

  17. >Ayni yaslardayiz sanirim ama bana hic anne olabilirmisim gibi gelmiyor🙂 Ama bu postu okuyunca gozlerim doldu, icim bi fena oldu, ne guzel yazmissin.. Annelik hep zannedildigi gibi korkulu bir ruya olmak zorunda degilmis, ne cok keyifli yani da varmis dedim kendi kendime. Seni tebrik ediyorum boyle bir anne oldugun icin. Ogluna da seninle, babasiyla, sevdikleriyle mutlu huzurlu saglikli nice yillar nice guzel yaslar diliyorum.🙂 Sevgiler, D.

    Anonymous

    Kasım 6, 2009 at 12:16 am

  18. >Restoration ce D. guzel yorumlariniz icin cok tesekkurler.

    tuguna

    Kasım 8, 2009 at 2:53 pm

  19. >cok güzel bir yazi, cok duygulandim! Anne olmak cok güzel!!! sevgiler

    EbrUgur & Fatih

    Kasım 8, 2009 at 8:21 pm

  20. >Cok tesekkurler, sevgiler:)

    tuguna

    Kasım 9, 2009 at 12:51 pm

  21. >okurken tuglerm diken diken oldu.. ne guzel yazmıssın..daha nice saglıklı mutlu yaslara Umud Ali..

    Hello Kitty

    Kasım 9, 2009 at 12:55 pm

  22. >Umut Alicik doğum günün kutlu olsun. Umarım bir gün bu yazıyı okuduğunda anneciğinin bu satırları yazarken nasıl bir mutluluk içinde olduğunu ve varlığının onun ve baban için nasıl önemli olduğunu anlarsın. Bu değerin kıymetini bilecek, erdemli, güçlü, onurlu bir adam olman dileğiyle yakışıklı bebek:)

    C-bell

    Kasım 9, 2009 at 1:31 pm

  23. >Hi, tamam mı? Ben güzel şeyleri görmek ve ilginç sizin blog.e en güzel düşünce bu bebek çok şirin geldi ve ben gülümseme ekledi. Kissing burada çok Brezilya sizin için sıcak.

    Carmelita

    Kasım 9, 2009 at 10:54 pm

  24. >Duygu, Sibel ve Carmelita tesekkur ederim yorumlar icin.

    tuguna

    Kasım 10, 2009 at 6:25 pm

  25. >b,raz geçoluyo ama okuyunca öyle duyugulandım ki ahmed arifle biten kısımda çok güzel ama senin duygularını böle yalın böle güzel aktarman…iyiki doğmuş umud ali ömrü boyunca mutlu olsun sende bir anne olarak asla evladının üzüldüğünü görmezsin inşallah…senin gibi mutlu bir anne olmak dileğiyle bitireyim yazımı:)

    ruşen

    Kasım 12, 2009 at 9:10 pm

  26. >tüylerim diken diken oldu okurken,bana da çok büyük bir motive oldu doğum öncesi,böyle bir sevgiyse eğer,daha fazlası için dayanabilirim gibi geldi…Umud Ali böyle bir annesi olduğu için,açıkyürekli,öncesini böyle güzel anlatabilen çekinmeden,içindeki nefreti ve sevgiyi böyle yalın…Çok şanslı…Nice mutluluklar sizinle olsun…

    "PRETTYCOOL"

    Kasım 12, 2009 at 10:43 pm

  27. >Rusen ve Pretty yorumlariniz icin cok cok tesekkur ederim, guzel sozleriniz beni cok mutlu etti.

    tuguna

    Kasım 13, 2009 at 6:59 pm


Bir Cevap Yazın

