tuguna

Just another WordPress.com site

>MAC Nice Kitty Liglass

with 13 comments

>

Nice Kitty Sheer neon pink with blue pearl
Lotd kosesi yaptim ama nerdeyse iki haftadir dudaklarima lipbalm disinda bir sey surmuyorum. Soguktan epey kurudular ve ne surersem sureyim berbat duruyordu. Dun biraz iyilesme sezince cekmecemden kaptim bir gloss surdum. Surmusken fotorafini cekmeyi de ihmal etmedim. Bunu aldigim zaman surda yazmistim hatirliyorsaniz, sonra dudagimda gosteririm demisim ama malesef olmamis. Neyse er ya da gec sozumu tutuyorum. Gordugunuz gibi glossun cok bulunmaz hint kumasi bir tarafi yok ama yine de oldukca guzel. Kabinca cok neon dursa da taniminda da soylendigi gibi oldukca seffaf bir renk bu. Bu yuzden herkese yakisir. Icindeki mavi isiltilar da dudaklari asiri dolgun gosteriyor benden soylemesi, ince dudaklilarin aklinda bulunsun.

Peki bunu nasil satin alabilirsiniz? Ebay’de bulabileceginizi dusunuyorum, magazalara bosuna sorarark vakit harcamayin derim, coktan yagmalanmistir.

Written by tuguna

Kasım 12, 2009 1:25 pm

gloss, LOTD, mac kategorisinde yayınlandı

13 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >ahh dun gece cekmecemi bi kariştirayim demiştim ben de🙂 unuttugum neler neler varmiş bi görsen beybi😀 bu gloss da onlardan biri! ben de hemen çikarmiştim ortaliğa😀 gerçekten seviyorum bu glossu, hem fazla bagirmiyor hem de çok güzel gosteriyor!

    caramel macchiato

    Kasım 12, 2009 at 2:18 pm

  2. >HK ruhu geri göndü😉 Süpermiş bu kuzu cam gibi maşallah!

    JustMakeup

    Kasım 12, 2009 at 6:49 pm

  3. >çok yakışmış gerçekten, görünce almadığıma pişman oldum şimdi.. hk kolleksiyonundan sadece big bow farklı diye düşünerek ondan edindim,ama buda gayet hoşmuş;)

    Duygu

    Kasım 13, 2009 at 12:38 am

  4. >Caramelcim bana da oluyor aynen, ama artik kesinlikle gloss almiyorum, boyle unuttuklarimi kullanip biraz bitmelerini bekleyecegim. Tabi holiday dazzlelari konusunda soz vermiyorum hehe!Jm'cim ben de en cok o cam gibi durusunu seviyorum. Bu ara genelde hk glosslarini fotoladim, gerisi de gelicek:)Duygu tesekkurler, ben de big bow'u almamistim glaze diye:)

    tuguna

    Kasım 13, 2009 at 7:01 pm

  5. >Bugün yaptığım araştırmanın sonucu olarak beni çok üzen bazı şeyler öğrendim.Bazı kozmetik ürünleri ne yazık ki hayvanlar üzerinde deneniyormuş ama emin olun bu sizin tahammülünüzün çok daha üzerinde kötü deneyler lütfen attığım postu okuyup okuyucularınızıda yönlendirirseniz çok sevinirim.http://benidinlermisin.blogspot.com/2009/11/hayvanlar-uzerinde-yaplan-kozmetik.html

    duyqş

    Kasım 15, 2009 at 6:48 pm

  6. >tugunacım dergi görseli gibi olmuş maşallah sana bu arada kısmetse yılbaşında Hollanda'dayız🙂

  7. >duygs evet maalesef biliyorum, durum icler acisi:(Edacim sagol canim. Aa Hollanda'ya mi geliyosunuz, hangi sehre? Yilbasinda muhtesem oluyor burasi:)

    tuguna

    Kasım 17, 2009 at 11:57 am

  8. >wow lovely color and wonderful lips ; )miji

    Styleseeking Zurich

    Kasım 22, 2009 at 3:05 pm

  9. >Thanks Miji:)

    tuguna

    Kasım 22, 2009 at 9:38 pm

  10. >inanılmaz yakısmıs canım sana bu renk!!! bayıldım…ben bu gloss u almıs mıydım onu bile unuttum🙂 dur bir bakayım ama kesin almısımdır.. her zaman soylerim: Hello Kitty bir koleksiyon bir daha MAC e gelmedi gelmez.. ambalajına aldanıp zaten alacaktık hepsini ama renkleri bu kadar guzel ve en onemlisi diger urunlerinden ozgun olan bir koleksiyon bir daha gormedim ben MAC te..

    Hello Kitty

    Kasım 25, 2009 at 1:43 pm

  11. >Almissindir Duygucum kesin:) HK benim de cok sevdigim bir koleksiyondu, hem ambalaji hem renkleri itibariyle:) Elimdeki diger Hk urunlerini de yayinlayacagim dudakta yavas yavas.

    tuguna

    Kasım 25, 2009 at 2:57 pm

  12. >Canım bu renk sende müthiş olmuş. Güle güle kullan

    SaR

    Kasım 29, 2009 at 10:56 pm

  13. >Tesekkurler Sar:)

    tuguna

    Aralık 3, 2009 at 10:24 pm


Bir Cevap Yazın

