tuguna

Just another WordPress.com site

>Sali Sayiklamalari

with 5 comments

>-Eksik bir sey mi var hayatimda? Gozlerim neden sik sik daliyor?

-Bu ara bloga bir sey yazasim hic yoktu. Son derece keyifsizim, nedenlerini biliyorum ama degistiremiyorum. Ilimli depresyon modunda tek tuk konusarak, pijamalarimla yasiyorum. Disari cikalim yada bugun sana ugrayacagim diyen yakinlarimi kibarca geri ceviriyorum. Insanin bazen yalniz kalmaya ihtiyaci oluyor. Hele ki benim gibi cok fazla arkadas canlisi degilseniz.

-Hayatimda ilk kez “Gurbet’te” yasadigimi fark ettim bu ara. Yabanciysan yabancisin, degistirmek mumkun degil. Ben pek oyle vatan-millet-sakarya insani degilimdir, memleket hasreti filan cekmem, nerde yasayip mutlu oluyorsan orasi memleketindir iste diye dusunurum. Ama yine de bu ara Turkiye’ye gitmek istiyorum. Cunku annemi ozledim. Kardesimi, kuzenimi, babannemi de. Sunu dinliyorum cuk oturdu:)

-Birkac hafta once sevecegim yeni bir dizi arayisina girdim. Dexter’i ve How I Met Your Mother’i seyretmemistim ben, onlardan birini seceyim dedim. Dexter su anki ruh halime pek munasip dusmeyecekti crime filan temali konusuyla. HIMYM gulduruk olmasi sebebiyle tercih sebebim oldu. Bes sezonu indirip izledim, bayildim, cok eglendim. Artik ben de insan gibi haftalik takip edecegim, mutluyum.

-Barney Stinson icin soyleyebilecegim tek sey var; AWESOME! Yalniz Barney’i canlandiran aktorun gay oldugunu ogrendim ve sok oldum. Buyuk hayal kirikligi yasadim, artik ne gibi bir hayalim vardiysa:P Homofobik filan degilim, hatta severim escinselleri ama o dizide bir gay olacaksa o Marshall yada Ted olmaliydi, Barney degil! Tabi bu durumda oyuncu iki kat basarili, o kadar capkin bir hetero karakteri canlandirdigi icin.

-Yine bu ara pek cok zaman oldugu gibi cogunlukla deneyecek yeni yemekler dusunerek yasiyorum. Ben bu oburlugumu ne yapacagim hic bilmiyorum. Gecen hafta Fas usulu Kuskus, yaninda Lubnanli Falafel denedim, cok cok guzeldi, tekrarlayacagim en kisa surede. Baska bir gun kabakli, domates ve pesto soslu fusilli yaptim. Yanina da meyvemsi, keskin bir sarap sectim, harika oldu. Ferzan Ozpetek filmlerinden firlamis gibi bagira cagira konusa konusa yedik. Son olarak favorimi soyluyorum; Krema soslu, somon balikli, brokoli ve havuclu, feslegenli tagliatelli. Yapmasi yazmasindan daha kolaydi emin olun. Bunu yeniden yapmayi kesinlikle dusunuyorum, hatta belki haftasonu. Bir de biber dolmasi aseriyorum, Turk marketine gidip dolmalik biber almak lazim.

-Tom Robbins’in Agackakakan’ini okuyorum bu ara. Muhtesem tespitlerle dolu, cok zekice yazilmis bir kitap ama biraz yavas ilerliyorum, okumasi zor bir kitap, biraz oyaliyor, agir ilerliyor. Epey film izledim yine ama onlar baska bir yazida yer alacak.

-Bu aralar beni sakinlestiren Ezginin Gunlugu’ne, Bulent Ortacgil’e, Erkan Ogur’a en derin saygi ve selamlarimla bu yazimi da burda bitiryorum.

Written by tuguna

Kasım 24, 2009 10:25 am

dizi, kisisel, kitap, muzik, ordan burdan, yiyecek kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Aile özlemi çökmüş iyice üzerine karamsarlık bu yüzden. Bence senin eğlenmen için oğluşunun yüzüne bakman yeter:)Maşllah çok tatlı gülüyor, onun gülümsemesi bile gülmek için bir sebep

    tuku

    Kasım 24, 2009 at 11:51 am

  2. >ara sıra gelir çöker insanın üzerine öyle kara kara bulutlar,herkes yaşıyor hem de çok çok büyüklerini diye düşün cnm benim.her şey geçer kötü günler olsun güzel günlerde iki kat mutlu olalım dimi.ama hafif depresyon halinde yapılabilecek en iyi şeyi yapıyorsun.dizi film seyretmek en mantıklısı.yanına şöyle relax çaylarından içersen harika durur.öperim seni çok…

    tarçın

    Kasım 24, 2009 at 3:43 pm

  3. >Al benden de o kadar, çok canım sıkkın benim de..😦

    JustMakeup

    Kasım 26, 2009 at 11:07 am

  4. >tom robbins cidden okuması zor bi yazar ama ben parfümün dansını fazla zorlanmadan okumuştum ve süper bi kitaptı tavsiyeederim.

    BLOOM

    Aralık 4, 2009 at 5:25 pm

  5. >ezginin günlüğü,bülent ortaçgil,erkan oğur ne güzel bir üçleme…🙂 yeni türkü de eklenebilir belki🙂 blogunuzu ara ara ilgiyle takip ediyorum🙂 yazılarınızın arkası hiç kesilmez umarım..

    Orfoz

    Ocak 30, 2010 at 11:51 pm


Bir Cevap Yazın

