tuguna

Just another WordPress.com site

>OPI Barefoot in Barcelona Nail Polish (Espana Collection)

with 13 comments

>

/
flashli cekim
flashsiz cekim

Yine bir Opi-Espana koleksiyonu ojesine daha yer vereyim. Bunu acikcasi ilk olarak adina bayildigim icin aldim. Insani tatil moduna sokuyor. Deniz-kum-ciplak ayak- bu oje-Barcelona filan. Oyy! Elime gectikten sonra rengini de cok sevdim cunku hem yaz kis kullanilacak bir renk hem de benim boyle nude bir ojem yoktu. Ojenin rengi gordugunuz gibi ten rengi fakat cok da nude degil.(muhtesem tanim yaparim) Surunce yeterince renk veriyor, tirnakla ayni renk durmuyor, cok da bagirmiyor. Benim bir nude ojeden tum beklentimi karsiladi. Ayrica surda yazdigim brave new bronze rujla nerdeyse ayni renk, ikisini bir arada kullanmayi cok seviyorum.

Written by tuguna

Aralık 8, 2009 2:20 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

13 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Çok kibar duruyor bence, bir türlü düzgün nude tonu bulamamıştım ben de. Artık opi satan yabancı sitelerden bakmam lazım.

    Lacin

    Aralık 8, 2009 at 3:07 pm

  2. >ne kadar güzel bir şey bu, evde alıp besleyesim geldi. zaten başıma ne geliyorsa bu sevgi pıtırcıklığı yüzünden geliyor.ideal nude tonu budur bence, hem çok doğal duruyor hem de çok bakımlı gösteriyor ve "flatter ediyor"😛 (utandım şimdi kendimden ama türkçesini çıkaramadım… eh işte ingilizceyi amerikan moda dergilerinden öğrenmenin sonu budur :D)

    Analytic Approach to Style

    Aralık 8, 2009 at 3:45 pm

  3. >süper durmuş, tırnaklarda güzel olunca:))ben de bakıcam Türkiye'de var mı acaba ? Ha bir de unutmadan senin bilgin var mı hamilelerde oje kullanımıyla ilgili?

    MISSRED'S DIARY

    Aralık 8, 2009 at 4:47 pm

  4. >çok güzel bir renkmiş Tuguna'cım bu güle güle kullan🙂 zorla bana OPI aldıracaksın ondan korkuyorum😛

    Marjo on makeup frenzy

    Aralık 8, 2009 at 8:43 pm

  5. >Benden önce davrandın çok güzel olmuş. Seninle aynı gitti bu Espana Koleksiyon sevgimiz ((:Güle güle kullan ((:

    Vespa GirL Make Up

    Aralık 8, 2009 at 9:00 pm

  6. >Lacin ebaye bakabilirsin en hesapli ve pratik orasi bence.Analytic Approach to Style bayildim yorumuna:) Bence de ideal nude tonu budur! Flatter hmm pohpohlamak, simartmak olabilir mi:S Bilemedim, bilenler bizi aydinlatsin:)Missred tesekkurler:) Sephoralarda satiliyormus ama cok az rengi oldugunu soyluyordu herkes. Bir de 36 lira hoh, bence o kadar etmez. Lacine dedigim gibi ebaye bakabilirsin. 6-7 dolara aliyorum ben genelde.Hamileyken oje surmeyi tavsiye etmeyenler de var, nolcak canim diyenler de. Ben her gun olmasa da ara ara kullandim ama bebegi emzirirken ilk alti ay hic surmedim. Kokusundan tiksinip emmeyi kesebilirmis bebekler. Bi de zaten Umud hizini alamayip parmagimla disini filan kasiyordu o yuzden o ara hic kullanmadim oje agzina degmesin diye. Hayat hikayemi yazdim sanirim:)Marjocum sagol.Alisveris gazi vermek istemem ama ben cok mutluyum Opi'la:)Vespacim tesekkurler. Evet evet Espanayi sevdik ikimiz ama cok guzel napalim:)

    tuguna

    Aralık 8, 2009 at 10:01 pm

  7. >Ağlasam sesimi duyar mısın Tubiş=) Kaybolan paketimde bu da vardı, yalan oldu. Gerçi bana gelseydi bile sendeki gibi efsane durmazdı ama en azından kendi çağımda mutlu olurdum yaa:(

    JustMakeup

    Aralık 10, 2009 at 8:34 pm

  8. >Ay Deryam yalan oldu opaket tamamen de mi:( Sagol kuzum.X

    tuguna

    Aralık 11, 2009 at 10:03 am

  9. >Yaşasın ojeler diyorum anlarsın sen🙂

  10. >Edosum aynen oyle valla:)

    tuguna

    Aralık 15, 2009 at 11:06 am

  11. >Renk süper ama herkese böyle yakışmaz, ten rengine müthiş gitmiş🙂

    Hedonist Queen

    Aralık 17, 2009 at 10:06 pm

  12. >Ayy muthismis bu renk bayildim, ben de mi bir Ebay yapsam ne ;))

    madammoda

    Ocak 6, 2010 at 7:40 am

  13. >hedonist queen ve madammoda saglun kizlar. madammoda yap valla:)

    tuguna

    Şubat 4, 2010 at 2:16 pm


Bir Cevap Yazın

