tuguna

Just another WordPress.com site

>Uc Animasyon Birden

with 4 comments

>

Animasyon filmlerini cok cok sevdigimi yazmistim onceden. Her cikan animasyonu atlamadan izlemeye calisirim. Malum bu yil one cikan uc onemli animasyon filmi var, ucunu de izleyince bahsetmeyi ertelemeyeyim dedim:)
Ilki Ice Age 3 – Dawn of the Dinosaurs. Seri cekilen filmlerin hepsinde insan ister istemez ilk filmle kiyaslama yaparak izliyor filmi.Buna dayanarak soyleyebilirim ki uclemenin en zayif halkasi bu film olmus.Tam tersini dusunup serinin en iyisi diyenler de var, olabilir, ben kendi fikrimi soyluyorum. Bana gore film muhtesem degildi ama gayet eglenceli,klasik Ice Age kalitesindeydi.Cizimler, muzikler, espriler yine superdi. Ayrica scrat ve sevgilisi uzerinden ne super gondermeler yapmislar kadin-erkek iliskisi uzerine. Bayildim:)
Ikinicisi Up. Bu filmi o kadar uzun zamandir bekliyordum ki…Pixar yine muhtesem bir film yapmis. Zaten animasyon demek benim icin Pixar demek. Filmi izlerken bu kadar gercekci cizimleri nasil yapabildiklerini epey dusundum. Harika bir filmdi baska da bir sey diyesim gelmiyor. Bir de filmin ilk 15 dakikasi hayatimda izledigim en romantik ve huzunlu sahneler listesinde ilk uce kesin girer.

Ucuncusu Cloudy with a Chance of Meatballs. Bu filmden cok sey beklemistim aslinda ama oldukca vasatti. Yine de izledik, eglendik. Kotu bir film diyemem, en azindan insan izlerken kendi cocuklugundan sapsal hikayelerini hatirliyor, hos oluyor. Mukemmel degildi ama seyirlik, vakit gecirmelik ortalama bir filmdi.
Ben bunlarin icinden en cok Up’i begendim. Bu yil ki en iyi anismasyon filmi oscarini da ona veriyorum, akademi kime verir bilemem:)

Written by tuguna

Aralık 15, 2009 10:18 am

sinema kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >bende ilk ikisini izledim ve en cok yukarı bak favorim oldu

    tuku

    Aralık 15, 2009 at 11:17 am

  2. >son olan hariç 2sine bende bayıldım🙂

  3. >Up'i yukari bak diye mi cevirmisler:) Sirinmis:)Ben de Edosum ben de:)

    tuguna

    Aralık 18, 2009 at 8:39 pm

  4. >yukarı bak gerçekten çok güzeldi ve ilk sahneleri bi an için hayal sanmıştım ki arkadaşımın kulağına "bi anda hayat hikayesini yazdı" demiştim , gerçekmiş😀

    Fashioncholic Girl

    Ocak 3, 2010 at 7:05 pm


Bir Cevap Yazın

