tuguna

Just another WordPress.com site

>Yilin Ilk Kari

with 7 comments

>

Bir haftadir sicaklik -5,-6 dereceydi burda. Evin icinde bile usuyorduk, dogru duzgu disari cikamadik. Hani olur ya buzzz gibi, kupkuru bir ayaz, oyleydi. Yagmur ya da kar yagsa hava biraz yumusar diyorduk ki dun sabah uyandigimda karsimda yukardaki manzara duruyordu. Kahvalti hazirlamadan once evimizin arka bahcesinin fotograflarini cektim:) Umud pencereden bakinca once epey sasirdi, sessiz sessiz izledi. Ben ona kardan bahsettim biraz. Esim ise gittikten sonra pencerenin kenarinda oglumla kahvaltimizi ettik. Aksama kadar kar izlemekten baska bir sey yapmadik. Disari cikmak istiyordum ama daha yollar temizlenmemisti cesaret edemedim. Aksam da okula gittim, tabi bu sefer bisikletle degil. Omr-u hayatimda ilk kez beni okula sevgili birakti arabayla. Normalde hic nazlanmam, ne kadar soguk olursa olsun, siddetli bir yagmur olsa bile giderim pasa pasa bisikletimle. Zaten maksimum 5 dakika suruyor yol. Ama karda dogru duzgun bisiklet surebilecek kadar Hollandali olamadim daha:) Dun de okulun son gunuydu. Iki hafta Noel ve yeni yil tatili var. Yilin bu zamanina bayildigimi soylemistim di mi:) Okulun her yerinde Noel agaclari, suslemeler vardi. Sehir merkezi, apartmanlar, evlerin bahceleri harika suslerle dolu. Agzim kulaklarimda sirita sirita geziyorum disarda.

Bugun son derece uykusuz bir sekilde kalktim, normalde uykusuzluga dayanikliyimdir ama bu uykusuzluk bir haftadir surunce iflas ettm sanirim. Kadim dostum migren de sagolsun bu firsati hic kacirmadi. Umudcuk bir suredir geceleri cok sik uyaniyor, kopek disleri ciktigi icin. Ben de gece uykum bolununce yeniden uyuyamiyorum, bir saat yatakta donup duruyorum. Bir de soyle bir sey var; her sabah bu gece erkenden uyuyacagim diye kadar veriyorum ama aksam olunca zamanimi uykuyla harcamak istemiyorum. Bir de zaten uykuya dalabilme sorunum var:( Biraz acayim; diyelim ki gece 23te yattim, benim uyuyabilmem en az iki saat sonrasina tekabul ediyor. Tam dalmisken Umud sut icmek icin uyaniyor. Onu emzir, yeniden uykuya dalmaya calis filan, bu sekilde bir kisir dongu soz konusu. Yatar yatmaz uyuyabilen insanlara sinir olmakla, hayran olmak arasi gidip geliyorum. Nasil cabucak uyuyacagim ben, tavsiyesi olan var mi?

Neyse ne diyorduk. Evet migren…Kahvaltidan sonra agri kesici aldim ama ise yaramadi. Ben de kaptim oglusumu disari ciktim. Her yer bembeyaz, kartpostal gibiydi. Acikhava hem bana hem Umud’a cok iyi geldi. 2-3 saat gezdik. Her yerde super indirimler vardi. Ben iki elbise, Umud’a birkac bir sey, sevgiliye bir hirka kapiverdim. Korkarim eylemlerim surecek. Evimize donerken yolda fotograflar da cektik.

Eve yaklasinca Umudcuk aglamaya basladi, sokak cocugu oldu bizim oglumuz:)

Herkese iyi haftasonlari!

Written by tuguna

Aralık 18, 2009 8:15 pm

bebegimiz, kisisel kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >yılın ilk karı başkadır… yazıyı okurken sanki burada yağıyormuş gibi heyecanlandım :)bu bebiş gün geçtikçe daha da yakışıklılaşıyor, nasıl şeker bir şey ya, üstelik çok olgun ve zeki bir ifadesi var.

    Analytic Approach to Style

    Aralık 18, 2009 at 8:32 pm

  2. >Kara ve 2 haftalık tatile inanılmaz imrendim. Benim 2 haftalık sınav ve proje maratonum başladı maalesef:(Uyku konusunda da birebir aynıyız. Bir önerisi olan, çare gösteren olsa da kurtulsak şu işkenceden.

    beetlejuice

    Aralık 18, 2009 at 8:44 pm

  3. >tugunacım burası da aynı.kar yagdı fakat ordakı kadar tutmadı.şu an yerlerde eriyen karlar buz oldu.umut ali çok tatlı olmuş,arabasının içinde ne şeker görünüyor.migrene en iyi karanlık ve dinlenme iyi gelir diye biliyorum.umarım uykularında düzene girer sende rahatlarsın:)

    modamakyajveben

    Aralık 18, 2009 at 8:52 pm

  4. >Analytic Approach to Style – Tesekkurler:) Umarim her nerdeysen oraya da yagar bi an evvel:)beetlejuice – Kolayliklar dilerim. Benim de tatilin cok tatil gibi gecmiyor, fazla imrenme:) Sanirim Istanbul'a da kar yagmis di mi?modamakyajveben – buz tuttugu zaman sevmiyorum ben, insan hicbir yere cikamiyor. Haklisin migrene en iyi karanlik ve dinlenme geliyor ama her zaman ise yaramiyor:(

    tuguna

    Aralık 22, 2009 at 11:34 am

  5. >Çok kıskandım ya, bizim burada hiçbirşey yok😦 Umudun 2. fotosundan gözümü alamadım, ne kadar tatlı çıkmış.Sana tavsiye veremiyorum Tubişim, annelik zor sanırım. Tatlı yorgunluklar bunlar idare et..=) Uyku düzeni yorgunluktan çok etkileniyor.

    JustMakeup

    Aralık 26, 2009 at 5:50 pm

  6. >o minik sapkalıyı sapkasıyla beraber yerim ben :)) masallah cokcok tatlı..

    Hello Kitty

    Ocak 25, 2010 at 11:15 am

  7. >:):) Sagol canim.

    tuguna

    Şubat 8, 2010 at 9:44 am


Bir Cevap Yazın

