tuguna

Just another WordPress.com site

>Sali Sayiklamalari – 2

with 11 comments

>- Herkesin bloguna Merry Christmas yazilarilari ilistirerek kutladigi bir yeni yil tantanasinin daha cok sukur sonuna geldik. Seneye de hristiyanlardan Ramazan Bayrami Mubarek olsun, Ya sehr-i Ramazan ivir zivir esliginde yeni yil kutlamalari bekliyorum. Bir de boyle yaziyorum diye zannetmeyin ki musluman bayramlarini cok onemsiyorum, onlara da baska dinlerin bayramina seyranina da ayni derecede uzagim. Sadece 25 aralikta kutlanan bir dini bayram olan noelde eger hristiyansaniz merry xmas dersiniz, yeni yilda degil. Ay rezil oluyoruz gurbetciler olarak bu sizin yalan yanlis ozenti tavrinizdan. (Gurbetci kelimesine de ayrica hastayim,insanin aklina Ismail YK ve turevleri geliyor)

-Nasil gecti yilbasi geceniz? Bizimki evimizde cekirdek aile olarak gecirdigimiz hos bir aksamdi. Hava-i fiseklerden uyuyamayan Umudcuk da yeni yil kutlamalarina eslik etti. Hollanda’da sadece yeni yil aksami hava-i fisek atilmasina izin veriliyor. Millet de sabaha kadar tadini cikariyor soguk filan demeden.

– Blogumu adsiz yorumlara kapattim. Ben gercek hayatta dangalak insanlara tahammul edemiyorum, sanallariyla mi ugrasacagim bir de. Baska tatmin olma yollari bulsunlar artik kendilerine.

-Uyku problemlerim ve yorgunluk halim devam ediyor, bu hafta doktora gidecegim artik. Bir de baska problemler de var, bakalim ne cikacak.

-Bugun okul yeniden basliyor, derste uyurum gibi geliyor aksam ama hadi bakalim.

-Tolstoy’dan Itiraflarim’i okuyorum bu ara. Bu yil icin planim biraz daha klasik kitaplara agirlik vermek. Cogunu okudum zaten ama okumadiklarimi da okuyayim diyorum, umarim basarabilirim.

-Hicbir sey alasim, giyesim, suresim yok. Hava o kadar soguk ki, yoruldum artik soguktan. Bir de ben kisi severim, sevmeyen biri herhalde intihar ederdi su sogukta.

-Turkiye’nin en iyi sinema elestrimeni olarak kabuil edilen (ahahahah) Atilla Dorsay gecenlerde 2009’un en iyi filmleri listesi yapmis. Yazdigi on filmin yarisi 2008 yapimi. Usenmedim emekliler gibi oturdum su su filmler 2009 filmi degil, hata yapmissiniz filan diye mail yazdim. Simdiye kadar yazilarini elestirdigim tonla kose yazari gibi onun da cevap vermeyecegine eminim. (hehe) Hatalarini gormeye de hic dayanamazlar.

-Uzun zamandir aradigim biker botlari sonunda cok cok uygun bir fiyata buldum ama uyusuklugumdan kutusundan bile cikarmadim. Ben universitedeyken de almistim bir biker bot Harley’den epey para verip sonra ayakkabiligin alt taraflarinda unutulup gitmisti. Simdi babaanem Turkiye’de merdivenleri yikarken giyiyor, hey yareppim. Geri de vermiyor su gecirmiyor diye.

Herkese sevgiler.

Written by tuguna

Ocak 5, 2010 10:51 am

ayakkabi, kitap, ordan burdan kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >canim su merry christmas olayi artik beni deli ediyo,insanlar cok mu cahil yada türkiyedeki insanlara bi sekilde hristiyan bayrami bu sekilde mi empoze ediliyor bilmiyorum.ama bildigim tek birsey var,gördügüm tanidigim butun insanlara bunlara farkli kavramlar oldugunu anlatmak…umarim uyku disindaki problemin önemli degildir..ben kistan nefret ederim ve bende gündüzleri en yüksek sicakligin -4 oldugu bi sehirde yasiyorum,igrenc,artik havalar normale donsun,hep karanlik hep soguk benide cok sIktI.babanen süpermis bayildim:)

    modamakyajveben

    Ocak 5, 2010 at 11:51 am

  2. >ilahi, su harley bot durumuna cok guldum… benim de bir zamanlar isvecten gelen sabo terliklerim vardi, onu hatirladim… onlarin da akibeti benzer olmustu… iyi bak kendine, sevgiler…

    KIRMIZI

    Ocak 5, 2010 at 1:44 pm

  3. >bende su yurt dısında yasayanların türkiyeye karsı ahaha gittim kurtuldum tavrını bitürlü anlayamıyorum böyle bir noldum havaları kendi bayramına kültürüne sahip çıkmama bir özenti tavırlar..

    esra

    Ocak 5, 2010 at 3:28 pm

  4. >modamakyajveben senle ikimiz bu konuda insanlari bilgilendirme neferi olduk resmen:P Uf sizin orasi daha sogukmus, bugun burasi hic degilse 1 derecedeydi ona da siukur:Pkirmizi valla beni pek bir guldurur babannem zaten:) sen de kendine iyi bak.Esra o duruma ben de sinirleniyorum, boyle laf arasinda yabanci kelimeler kullanmalar filan. Ben de oyle bir gittim kurtuldum tavri yok. Seni uzmek ya da laf sokmani bosa cikarmak istemem ama ben Turkiye'deyken kurtulmak istedigim bir hayat yasamiyordum. Orda da mutluydum burda da mutluyum.

    tuguna

    Ocak 5, 2010 at 4:39 pm

  5. >aynen canım ya o manyaklar bende de var ama ben anında ihtar çekiyorum artık ip tespiti acımıyorum yemin ederim canımı sıkanın canını sıkarım artık sende takılma canım nice senelere kocaman

  6. >Bot olayına koptum ya, su geçirmiyor ehueuheuh Allah iyiliğini versin babannenin =)Bu arada önemli bir sıkıntın yok di mi :(?

    JustMakeup

    Ocak 5, 2010 at 8:11 pm

  7. >İlk paragrafa imzamı atarım. İnsanlar neyi kutladıgını bilmeli. Yeni yılın gelişini kutlamakla noeli kutlamak ayrı.

    tuku

    Ocak 6, 2010 at 10:20 am

  8. >Hah ben de bu ani bekliyordum butun iltifatlarimi saymak icin. Milletin gormesini istemedim. Mailini de bulamadim bi yerde. Yorumu Yayinlamazsan da sevinirim. Ama soyleyecegim su ki, hastasinim Tuguna. Pek hos, pek komik pek akilli pek guzel, pek sahane bir insana benziyorsun. Milletin okuyan kadin guzel olmaz, guzel olan aptal olur sacmaliklarina cevap gibisin. Masalla. Hep okuyup okuyup masallah diyordum, simdi yuzune soyledim, rahatladim. Eindhoven'e ugrarsan beklerim, yavrunu gidiklarim. Bu gece – 15 derece olacakmis bu arada. Eglenceler diliyorum.

    Deniz

    Ocak 7, 2010 at 1:03 pm

  9. >Edicim sagol canim sana da iyi yillar, ben de takmiyorum yav:)Derya, babannem cok alemdir valla hehe. Yok ya onemli bi sey sayilmaz da gene de gitmek lazim doktora.Tuku, aynen valla.Deniz oncelikle pek bir mutlu oldum, tesekkur ederim soylediklerin icin fekat egosu yuksekce bi insan olarak bunu yayinlamamam imkansizdi:) Eindhoven'a iki yil once her hafta gelirdim, Belcika'da yasiyorduk da cok yakindi.Simdi biraz uzak kaliyor ama gelecek olursam bir mail yazarim sana:)

    tuguna

    Ocak 7, 2010 at 1:11 pm

  10. >yazdıklarına katılmamak mümkün değil.bnmde 1.5 yaşında ufak bir oğlum var ve yılbaşını noel baba ve çam ağaları ile hatırlamasını istemiyorum.Çünkü bu bizim kültürümüze ait değil..aslında onlar bayramlarına cok güzel sahip cıkıyorlar..bizde aynı şekilde sahip çıkmalıyız..bu arada Umut Ali Çok tatlı.Allah bağışlasın..Maş.bloğunu severek takip ediyorum.kendine özgü bir tarzın var..takliti sevmiyorsun..bu da seni farklı kılıyor..

    just_gulsum

    Ocak 16, 2010 at 10:12 am

  11. >Gulsum guzel sozlerin ve takip ettigin icin cok tesekkurler, ogluna sevgiler:)

    tuguna

    Ocak 16, 2010 at 10:15 am


Bir Cevap Yazın

