tuguna

Just another WordPress.com site

>Uzun Zaman Sonra

with 7 comments

>

Nerdeyse uc haftadir blogumu guncelleyemedim, sizin yazdiklarinizi cok fazla okuyup yorumlayamadim. Blog okumayi da yazmayi da cok ozledim itiraf ediyorum. Iki haftadir evimize firk firk burun silme sesleri hakim:( Artik once hangimiz grip olduk da digerimize bulastirdik bilmiyorum ama sevgiliyle pek bir fenayiz. Ustune gecen hafta oglusum hastalandi. Durduk yerde kusmaya basladi. Ama ne kusmak!! Arka arkaya 6-7 kez cikartti sanirim evlatcezim. Ben bu kusmali bebek hastaligi karsisinda cok caresiz kaliyorum. Elim ayagima dolasiyor. Bir de oglum kustuktan sonra halsizlikle kucagimda dakikalarca yatinca cok cok uzuluyorum. Normalde Umud’u uc saniyeden fazla kipirdamadan oturtabilmek icin baglamak filan gerekir cunku. Neyse doktor bir fitil verdi de iki gunde topladi kendini. Bebekler hastalanmasin hic:( Bunlarin disinda -aranizda bilenler var ama- kucuk bir de operasyon gecirdim, biraz agrim sizim var ama yine de annesutu verdigi icin ilac kullanmadan iyilesmeye calisan biri icin epey cabuk toparladim. Kronik yorgunlugum epey gecti, uykusuzlugum pek degismedi, haftada bir gece sabahliyorum maalesef:( Onun icin de ayrica doktora gidecegim.

Neyse bu kadar hastalik muhabbeti yeter. Bugun sevgilimin dogum gunu!! Henuz hediye almadim, kendisi ona bir sey almamami, onun yerine kendime begendigim bir sey almami soyledi. Boyle de iyi kalpli bir esim var fakat ben ona sevecegi bir sey almayi dusunuyorum. Yine gecen yil oldugu gibi pasanin dogumgunu senlikler halinde gunler boyu kutlanmaya basladi bile. Neden boyle oluyor bilmiyorum ama hep ayni sey:) Cuma biz, esimin ailesi, kardesler filan supper bir Cin restorantina gittik on kutlama yapmak icin. Sevgilimin en kucuk kizkardesi alti aydir Cin’deydi, gelir gelmez Cin restorantina gitmemiz de ayrica ironik oldu ama dedigine gore Cin’deki Cin yemekleriyle bizim burda yedigimiz cok benzemiyormus ve o burdaki cin yemeklerini cok cok ozlemis:) Sanirim biz burda Cin’den bile ucuza Cin yemegi yiyoruz. Gittigimiz restorant belli bir ucret karsiligi diledigince ye mantigiyla hizmet veriyor. Baliklar, midyeler, yengecler, tavuklar, tavsanlar, etler….Akliniza gelecek her turlu eti, her turlu sebze ve zibilyon adet sosla pisirtebiliyorsunuz. Arkasindan onlarca meyve ve dondurma yiyebiliyorsunuz. Biz gibi obur bir aile icin super yani. Hem de fiyatlar saka gibi! Ben Turkiye’de hic Cin restoranina gitmedim ama merak ediyorum. Oraya gelince gozumun onunden iskenderler, kebaplar, bilumum Turk yemekleri geciyor. Digerlerini gozum gormuyor.

Gunlerdir evde esofmanla yasayan bir insan olarak kalkip giyinmek zor gelse de degisiklik iyi geldi. Yine dolabimda bekleyen cicilerden faydalandim. Etegim fotograflarda belli olmasa da ortacagdan firlamis gibi agir bir kadife kumastan. Cizmelerim de ev terligi kadar rahatlar. Aslinda bu diz ustu cizme olayi sezon basinda ilk patladiginda kendimi bunlar icin biraz kisa boylu bulmustum ama sevgilimin kiz kardesi 1.78’lik boyuyla bunlarin kendisinde normal cizme gibi durdugunu soyleyince deneyip aldim. Hem de indirimdeydi, cok cok ucuza geldi bana. Hastaliktan pul pul olmus yuzumu de bir seye benzetmek icin bolca nemlendirici ustune Laura Mercier fondoten, Laura Mercier concealer, Mac Warm&Cozy koleksiyonunan aldigim iki msf, Mac All That Glitters ve Brule farlar, Urban Decay Bourbon kalem, rimel ve Pifff dazzleglassla sevdigim dogal, toprak tonlarinda bi makyaj yaptim da insana benzeyebildim biraz. Bu arada bu urunlerin hicbirini yazmadim di mi bloga, aferin bana!

Kiyafetin muhteviyati su sekilde:

Etek-Hirka ve Kolye:H&M
Beyaz Ust:Topshop
Corap:Calzedonia
Cizme:Bronx
Yuzukler:Bijou Brigette

Hepicigi yeni.

O degil de canim nasil cheesecake istiyor!

Written by tuguna

Ocak 25, 2010 10:05 am

bebegimiz, kisisel, today's outfit kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >canim benim yaa🙂 nasil da evlatcagizim demiş oy yerim seni!simdi duzelmenize sevindim,kiş zamani az olsun da bu hastaliklar,ona da şükür…eşinin dogumgunu kutlu olsun :)) nice nice beraber sağlikla tatli tatli yillara inşallah oglusunuzla beraber!dizustu cizmeler ve etek de yakiyor dogrusu :)) optummm

    caramel macchiato

    Ocak 25, 2010 at 10:54 am

  2. >tugunacıgım her zaman ki gibi cok guzel cıkmıssın fotograflarda.. bayıldımmm!!bu arada cok gecmis olsun canım.. yazdıın satırları okurken cocuk doktoru olmak istedigimi soyledigimde bana soylenilen geldi "derdini anlatamayanın hastalıgıyla bogusacak kadar zor bir meslek, bunu yapabilir misin?". o gun cocuk bakmanın ne kadar zor oldugunu da anlamıs olmustum bir nebze.. :))

    Hello Kitty

    Ocak 25, 2010 at 11:12 am

  3. >Kuzum sahalara geri döndük ehehueu😉 Nası keyifle okudum anlatamam, çok özlemişim! Geçmiş olsun ya, ben hala hastayım burnumun kenarları kabuk tuttu :(Bu arada makyaja da ayrı bayıldım! Hep böyle fotolar koy..LM fondöteni nasıl buldun?

    JustMakeup

    Ocak 25, 2010 at 5:52 pm

  4. >Ay unuttum yazmayı, eşinin d.günü de kutlu ola! Beraber nice senelere inşallah..

    JustMakeup

    Ocak 25, 2010 at 5:53 pm

  5. >slm Tuguna, blogunun yeni takipçisiyim. Kombinasyonunu ve makyajını çok beğendim. Çizmeler çoook yakışmış. bende boyum uzun olmadığı için yakışmaz diye düşünüyorum. Boyun kaç ? Acaba bendede böyle dururmu? eee tabii fizikte süper, nasıl formda kalıyosun?

    constancia

    Ocak 25, 2010 at 7:29 pm

  6. >Ya nasıl güzel bir annesin, hiç hastalıktan yeni kalkmış gibi görünmüyorsun. Geçirdiğin operasyon için geçmiş olsun, eşine de sizinle beraber nice seneler:)

    MISSRED'S DIARY

    Ocak 27, 2010 at 3:47 pm

  7. >Caramelcim sagol kuzum, cok haklisin kis zamani hastaliktan korunmak cok zor:(Hk'cim cok tesekkur ederim. Cocuklar hem zor hem guzel haklisin. Gerci insan kendi bebeginin ne istedigini kolay tahmin edebiliyor.Jm'cim sevindim begenerek okumana sagol kusum. Benim de yeni yeni geciyor burun kenarlarimdaki yaralar uff:( Makyajimi senin gibi super makyaj yapan birinin begenmesi super:) Gerci ben belli belirsiz yapiyorum ama olsun. Lm fondoteni cok sevdim, bi ara yazicam bloga.Constancia selamlar, hosgeldin. Cok tesekkurler guzel sozlerin icin.Ben 1.68 boyundayim, orta boylu denebilirim. Form koruma konusuna gelirsek, ben bi sey yapmiyorum, sagolsun formum kendi kendini koruyor:P Genetik galiba, kilo almiyorum da vermiyorum da.Missred cok tesekkur ederim, sen de cok guzel bir anne adayisin:)

    tuguna

    Ocak 27, 2010 at 5:17 pm


Bir Cevap Yazın

