tuguna

Just another WordPress.com site

>OPI Can You Tapas This (Espana Collection)

with 8 comments

>

Ne zamandir ojelere yer vermiyordum. Bunun nedeni hastaliktan sundan bundan manikur filan nedir unutmus olmam.Bugun artik hobbit tirnaklarima daha fazla tahammul edemedim de bizahmet manikur yaptim. Gerci 3-4 haftadir manikur yapmayinca tirnak etlerim epey yapismisti, cok zorlandim. Pek de guzel olmadi ama haftaya tekrar manikur yaptigimda toparlarim diyorum. Gordugunuz gibi diplerdeki olu derileri tam alamamisim filan ama napalim, bu seferlik idare ediverin:) Yine OPI’in Espana koleksiyonundan bir oje surdum. Bu koleksiyonla icinizi baydim farkindayim ama henuz bitmedi. Gerci bir sure bu koleksiyona ara verip OPI’in Holiday koleksiyonundan aldigim birkac parca ojeyi denemek istiyorum.

Bu oje gordugunuz gibi oldukca klasik, hepimizde olan bordo bir renge bir renge sahip. Her kiyafetle uyumlu, her yapida tirnaga yakisan, her markada bulunabilecek hos bir renk. Ben severek kullaniyorum.

Written by tuguna

Ocak 28, 2010 3:59 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Çok güzel bir acı kahveymiş canım sevdim bende

  2. >değişik….kullanılabilir..

    kocasını seven kadın

    Ocak 28, 2010 at 5:41 pm

  3. >bence çok güzel görünüyor, sen söylemesen dikkat etmezdim bile (ki hala çok düzgün olduğunu düşünüyorum manikürün)🙂 bu oje çok tatlı ya🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Ocak 28, 2010 at 7:51 pm

  4. >Gayet güzel görünüyor. Yüzüklerde çok hoş ((:

    Vespa GirL Make Up

    Ocak 28, 2010 at 11:50 pm

  5. >Yavrucum senin tırnaklarının en kötü hali bile benimkinin en iyi halinden 50 kat daha iyidir😉 Süpersin sen! Ben bu rengi çok daha farklı hayal etmiştim.. Bu da kaybolan paketimin içindeydi, lanet!!

    JustMakeup

    Ocak 31, 2010 at 5:47 pm

  6. >edi,ksk bence de kizlar hullanilabilir bi renk.Marjocum sagol, bence de cok seker bi renk.Vespa sagol ben de seviyorum yuzuklerimi:)Jm'cim hic de bile senin tirnaklarin da gayet guzel.Ayrica sen benim manikursuz halimi gormedin, rezalet.

    tuguna

    Şubat 3, 2010 at 11:28 am

  7. >tuguna ve onun güzel elleri…ellerinden belli olurmuş bir kadın,öpüyorum tugunacım,görüşmek üzere,bayıldım hem ellerine gene,hem de renge,kiss kiss

    "PRETTYCOOL"

    Şubat 3, 2010 at 11:40 pm

  8. >Prettycim cok tesekkurler guzel yorumun icin, operim cok!

    tuguna

    Şubat 8, 2010 at 9:42 am


Bir Cevap Yazın

