tuguna

Just another WordPress.com site

>Rimmel Glam Eyes Mascara

with 7 comments

>

Bu rimelin iddiasi hem dolgun hem uzun kirpikler Ikisini de az biraz yapiyor ama ben cok begenmedim rimeli. Kotu diyemem, benim gibi cesit cesit rimel denemeyi seviyorsaniz deneyebilirsiniz ama denemediyseniz de cok sey yitirmiyorsunuz bence. Benim cok begenmememin en buyuk nedeni rimelin asiri sert fircasi! Firca su yeni nesil plastik rimel fircalarindan. Ben rimeli kirpiklerimin ennn dibinden surmeye calisirim, o sekilde cikan sonucu daha cok seviyorum ama bu rimelin sert fircasi bu islem sirasina kirpik diplerimi zaman zaman acitiyor. Bir de Rimmel’in rimelleriyle iligili soylemem gereken bir sey daha var cok zor temizleniyorlar, en azindan benim gozumden:) Ne kadar yikasam da silsem de ertesi sabah goz altlarimda rimel izi gorebiliyorum.

Bu kadar laftan sonra yine de soylemeliyim ki dolgunluk veren rimellerideki topaklanma mevzusu bu rimelde tarakli fircasindan dolayi olusmuyor. Kirpiklerim dolgun olsun ama topaklanmasin, ayni zamanda uzunluk da isterim diyenler bir sans verebilirler.

Written by tuguna

Şubat 9, 2010 10:35 am

drugstore markalari, rimel kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Rimmel'i geç keşfettim, eyelinerını kullanmıştım, çook hoşuma gitti. Onu tavsiye ederim ben de🙂

    elfeyp

    Şubat 9, 2010 at 11:46 am

  2. >Bence gayet güzel durmuş, rimmel'in hyper super length gibi isimli bir rimeli var bende, güzel bence🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 9, 2010 at 1:26 pm

  3. >@elfeyp Rimmeli'i ben de yeni kesfettim diyebilirim. Tavsiye icin tesekkurler, mutlaka bakacagim:)@Marjo olmazsa bir ara onu da deneyeyim:)

    tuguna

    Şubat 9, 2010 at 9:36 pm

  4. >Yavrucum sende kirpik altyapısı oldukça sağlam zaten, ne sürsen yine de güzel duruyor ;)) Şu kozmetik yazılarını arttırsan keşke ya, o kadar şey alıyorsun ama göremiyoruz:( Böyle de isyan ederim işte!

    JustMakeup

    Şubat 10, 2010 at 9:41 am

  5. >Deryacim sagol kuzum. Ben de artirmak istiyorum, yazmak istedigim epey bir sey var bu konuda cidden:)

    tuguna

    Şubat 10, 2010 at 9:56 am

  6. >bende gecenlerde rimmel standındaki indirimlerden faydalanıp bir kaç parça sey aldım.iclerinden biri xxl ismindeki rimeldi(adını yanlış hatırlamıyorsam)begenmedim.hemde dedigin gibi cok zor cıkıyor.ben alışmışım clinique high impact ve lancome hypnose nin kolay cıkmasına ondan da sanırım sevemedim bu rimeli.hemde hic dolgunlaştırmıyor.uzatmıyor bile..ama dudak parlatıcısı cok hosuma gitti rimmel in..bu arada kirpiklerin cok güzel maş. her rimel yakışır sana..

    just_gulsum

    Şubat 23, 2010 at 4:26 pm

  7. >Tesekkur ederim, maalesef her rimel yakismiyor ama:) Parlaticilarini denemedim hic rimmelin, elimde cok fazla var bitireyim diye ugrasiyorum o yuzden standlarin o bolumune hic bakmiyorum aylardir:)

    tuguna

    Şubat 23, 2010 at 10:25 pm


Bir Cevap Yazın

