tuguna

Just another WordPress.com site

>MAC Shy Girl Lipstick

with 4 comments

>

Bu ruju yeni aldim. Henuz sevip sevmedigime karar veremedim. Rengi cok hos, dudaklari ceset gibi gostermemeyi basaran bir nude tonu. Fakat cremesheen yapisi kisin kuruyan dudaklarima altinda lipbalm olmasina ragmen pek iyi gelmedi. Aslinda bu cremesheenleri seviyorum ben, “Lustre” kadar olmasa da. En azindan “Satin” yapidaki rujlar kadar mat ve zor surumlu degil ama bir “Lustre” kadar nemlendirmiyor. Dolayisiyla malesef fotoda gordugunuz gibi dudagimdaki kurumus yerler goze carpiyor. Belki su soguklar bitince daha iyi durur bilemiyorum.

Rengini MAC Creamy neutral coral beige diye tanimlamis. Mumkundur, katilabilirim.

Written by tuguna

Şubat 10, 2010 10:05 am

lipstick, LOTD, mac kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >evet canim saclarimi boyatmistim :)ben cok begendim bu rengi güzel durmus dudaklarin da hic kuru durmuyor. bende nude olarak sadece mac den faux var, o da satin sanirim ve dudaklarimi gercekten cok iyi nemlendirmem gerekiyo kullanimdan önce. coral renginde bi ruj istiyodum hep, deneyebilirim bunu!Nesli

    Styleseeking Zurich

    Şubat 10, 2010 at 10:20 am

  2. >Mumkundur katılabilirim kısmına koptum ya😉 Ben de aynı sorunu yaşıyorum malesef.. Satin rujlarım rafa kalktı kullanamıyorum, yaza kalsınlar. Cremesheen gene iyi duruyor bende, altına sağlam balm sürüyorum. Ben bunun rengini sevdim ama ruj konusunda diyete soktum kendimi😦

    JustMakeup

    Şubat 10, 2010 at 10:32 am

  3. >ben de sevip sevmediğimden emin değilim shy girl'ü.. kuruyan kısımları çok gösteriyor, bir de cremesheen olacak😦

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 10, 2010 at 10:59 am

  4. >Neslicim fauxu biliyorum ama bende yok o. Evet satin olunca malesef kolay kullanilmiyor. Coral istiyorsan ravishing var bir de o da cok hos bence.Jm:) Kuzum bende gloss konusunda diyetteyim aylardir ama bir adim yol alabilmis degilim. Hicbir sey bitiremedim:SMarjocum aynen katiliyorum yazdiklarina:S

    tuguna

    Şubat 10, 2010 at 12:21 pm


Bir Cevap Yazın

