tuguna

Just another WordPress.com site

>Grey Lady

with 16 comments

>

Bu hafta benim sinav haftam. Oturup ders calismam lazim ama ben aksama kadar, dur bi yemek yapayim, su mutfagi temizleyeyim, camasir sereyim, tatli mi yapsam, ay cok bunaldim bi disari cikayim, blogumu guncelleyeyim, uf cok yoruldum bu saatten sonra ders mi calisilir yarin calisirim seklinde yasiyorum. Bu kadar calismamama ragmen sali gunu girdigim sinav cok iyi gecti. Dersi gectim super oldu. Bakalim bu aksamkiler ne olacak. Ben universiteye hazirlanirken de, universitede okurken de boyleydim. Hic calismazdim ama genelde sinavlarim iyi gecerdi. Sinav sonuclari gelince anneme “Iyi ki bosa calismamisim bak zaten gecebilecekmisim” derdim de annem sinir olurdu bana:)

Neyse…Hani yazmistim biker bot aldim diye. Sali onlari giyince e bari bi fotograf cekeyim dedim. Benim gibi cirpi bacakliysaniz hos duran bir biker bot bulmak zor oluyor. Biraz agir bir botsa bilekler agriyor, biraz fazla kaba duruyorsa bacaklariniz iyice safinaz gibi gorunuyor. Ben umudu kesmistim ki bunlari buldum, hem de indirimde. Uzerimdeki oversize kazagi da sevgilinin kizkardesi Cin’den donerken hediye olarak almis. Benim gibi gri sever bir insani mutlu etti. Arkasindaki fermuar detayini sevdim ben.

Muhteviyat sudur:

Gri Kazak:Urban Knits

Pantolon, Canta ve Kolye:H&M
Siyah Kazak:Zara

Botlar:Sacha

Makyaj olarak da Max Factor fondoten, Laura Mercier concealer, Mac Hello Kitty Tippy allik, Revlon Pink-a-boo likit aydinlatici, Urban Decay Gunmetal kalem, Rimmel rimel ve Mac Plink Lipstick kullandim. China Glaze Recycle gri ojemi de surdum gitti.

Written by tuguna

Şubat 11, 2010 10:31 am

today's outfit kategorisinde yayınlandı

16 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >botlar, kazak ve çanta hepsi çok güzel. Sınavlarda başarılar.

    MISSRED'S DIARY

    Şubat 11, 2010 at 12:05 pm

  2. >Her zamanki gibi giydiğiniz çok yakışmış. Sınavlar konusundada umarım nazar değmez hepsinden yine geçersiniz. Sevgiler.

    AtolyeKedi

    Şubat 11, 2010 at 3:13 pm

  3. >Missred ve Atolyekedi cok tesekkurler guzel yorumlariniz ve dilekleriniz icin:)

    tuguna

    Şubat 11, 2010 at 3:36 pm

  4. >Aman Allahım bu ne güzelliktir yaa, gri en bomba renklerden biridir zaten, çok güzel taşımışsın. Ayrıca o nasıl bir zayıflıktır, burda olsaydın saçını başını yolardım valla😉

    JustMakeup

    Şubat 12, 2010 at 6:30 pm

  5. >Püsküllü çanta çok başarılı🙂

    Siu

    Şubat 12, 2010 at 11:30 pm

  6. >Jm'cim cok sagol kuzum, gri bence de en bomba renklerden biri. Zayifliga gelirsek her zaman iyi bir sey degil:)Siu tesekkurler, ben de seviyorum cantami.

    tuguna

    Şubat 13, 2010 at 8:10 am

  7. >sınavsız hayatlar ne rahat olurdu değil mi? illa denenmek sıkmak gerekiyor maalesef.. :(bu arada cok sık duruyorsunuz gri tonlu bluza bayıldımmm :))sevgiler…www.hayatmasali.com

    gulcinkuju

    Şubat 13, 2010 at 9:56 pm

  8. >Çıtır anne çok şıksın yine

  9. >gulcinkuju maalesef oyle:( tesekkur ederim, begenmene sevindim.Eda sagol:)

    tuguna

    Şubat 14, 2010 at 6:02 pm

  10. >Ay ne şirin bir oğul o öyle… Ne güzel paylaşımlar… Sevgiler…

    renklicehobiler

    Şubat 16, 2010 at 7:48 pm

  11. >Cok tesekkurler:) Sevgiler.

    tuguna

    Şubat 17, 2010 at 10:53 am

  12. >cok güzel bir kombinasyon bence.gri sevdalısı olarak özellikle kazaga bittim.bu arada ne burcusun ellerin cok güzel ,başak mısın tugunacım? duruşunda toprak grubu insanın havası varda..

    just_gulsum

    Şubat 23, 2010 at 4:31 pm

  13. >Tesekkur ederim oncelikle:) Akrep burcuyum ben, anlar misin burclardan?

    tuguna

    Şubat 23, 2010 at 10:22 pm

  14. >rica ederim..evt ozellikle lisedeyken bana rezzan kiraz diyorlardı:)) ben pek hoşlanmasamda..demek akrep burcusun bak bunu unutmuşum, yüz hatların akrep burcu kadınını andırıyor evt.ama yükseln burcun da önemli..sakin ve kararlı bir duruşun var.ne istedigini bilen ve hayata dair her zaman kuralları olan biri gibi geldin bana..biliyor musun cok güven veren bir elektriğin var..asla yarı yolda bırakmayacakmış gibi..

    just_gulsum

    Şubat 24, 2010 at 7:28 am

  15. >rezzan kiraz, iyiymis:)birkac kisi daha basak sanmisti nedense. yukselenim boga benim, oburlugum ordan geliyor sanirim:) guzel sozlerin icin yeniden tesekkur ederim ama aslinda pek sakin biri sayilmam itiraf edeyim:)

    tuguna

    Şubat 25, 2010 at 6:25 pm

  16. >rica ederim..o zaman tugunacım toprak grubundan oluşunu boğa burcundan tutturmuşum:)) bende boğa burcuyum..ondan seni kendime yakın hisettim.benide dışardan cok sakin sanıyorlar,boğaların tipik özelliği bu sanırım:)) ama akrep-boğa güzel bir uyum..

    just_gulsum

    Şubat 27, 2010 at 8:15 am


Bir Cevap Yazın

