tuguna

Just another WordPress.com site

>Lancome Color Fever Gloss – 102 Sublime Coffee

with 10 comments

>

Lancome’un bu glosslarina bayiliyorum ben. Elimde birkac rengi daha var, bir yerden baslayip gostereyim dedim. Ozellikle bu rengini cok seviyorum, zaten boyle turuncumsu,mercanimsi sicak tonlari cok severim glossta. Ben bunu alali epey oldu. Hicbir sekilde bozulma, degisme belirtisi yok. Ayrica cok cok kullanmama ragmen hicbir azalma belirtisi de yok. Genelde ne surecegime karar veremedigimde elim bu glossa gidiyor. Yalniz ilginc bir sey var, bu glossun adi bazi yerlerde sublime coffe bazi yerlerde sublime toffee diye geciyor:) Sanirim yeni degismis, bendeki eski versiyonu.Bence mantikli olmus cunku bu glossta coffee olan bir taraf goremiyorum ben.Amerika satis fiyati 26 dolar.Burda 23 euro, Turkiye’de ne kadar hic bilmiyorum ama tabi ki internetten daha ucuza bulunur.

Kabi cok muhtesem, camdan yapilmis gibi. Aplikatoru de kalp seklinde, bu yuzden aynasiz bile cok duzgun suruluyor, dudak cizgisini cok guzel belirgenlestiriyor. Sanirim Loreal’in de var boyle kalp formunda fircasi olan bir glossu, hesapli aranirsa o da alinabilir.

Written by tuguna

Şubat 17, 2010 10:39 am

gloss, Lancome, LOTD kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >bu gloss'lar benimde favorim. bu rengi dikkatimi cekmemisti, dudaginda cok guzel durmus, cok yakismis, bende istiyorum🙂

    Salıncakta iki Kişi

    Şubat 17, 2010 at 11:25 am

  2. >Ahh ahh MAC dazzle'lardan önce color fever glossları topluyordum, favori gloss'umdu. en sevdiğim renklerden biri 102'ydi. (coral delisi olarak😛 ) fırçasını ben de çok seviyorum. 102 sana o kadar yakışmış ki içim cız etti ya keşke dağıtmasaydım color feverlarımı😦 sadece 1 tane favorim kaldı, adını hatırlamıyorum, 024 numara. mac snowscene gibi beyaz gloss, içinde mavi, gri ve pembe glitter var ama snowscene'den 10 kat daha güzel..

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 17, 2010 at 11:58 am

  3. >Elimdeki 20küsür dazzleglassın hepsini bu haftasonu satmayı planlıyorum, belki sattıktan sonra bunu da denerim. Çok yakışmış kuzum sana, bu renkler benim de favorim biliyorsun artık😉

    JustMakeup

    Şubat 17, 2010 at 12:09 pm

  4. >Banu tesekkurler, evet senin de sevdigini biliyorum bunlari:) Marjocum hiii dagittin mi bunlari, halbuki sen cok severdin bunlari biliyorum.Ben de genelde maybelline, bourjois ivir zivir drugstore glosslari dagittim.O dedigin beyazi biliyorum ama bende yok.Derya sagol kuzum da hayrola niye satiyorsun dazzlelari. Nerden esti? Kullanmaktan mi sikildin nettin?

    tuguna

    Şubat 17, 2010 at 12:31 pm

  5. >hiii bayıldım gerçekten cam gibi rengi de cok tatlıymş yaaa:)güsel günlerde sür sürştr

    Sochic

    Şubat 17, 2010 at 5:25 pm

  6. >Sochic cok tesekkur ederim:)

    tuguna

    Şubat 18, 2010 at 10:20 am

  7. >O kadar imreniyorum ki sana her rengi cok güzel tasiyorsun tugbacim. benimde bir sürü glosslarim var ama hic kullanmiyorum nedense. yeni seyler deneme istegi uyandiriyorsun bende! :)Nesli

    Styleseeking Zurich

    Şubat 19, 2010 at 3:23 pm

  8. >Nesli tesekkur ederim, begenmene sevindim:) Ben pek goz makyaji yapmadigim icin genelde boyle dudak urunlerini cok kullaniyorum.

    tuguna

    Şubat 19, 2010 at 6:50 pm

  9. >tugunacım bu gloss cok güzelmiş.dudaklarda güzel olunca.. ben bu tür renkleri hic denemedim ama burda görüce cok beğendim..listeme ekledim..justmakeup dazzleglas ları acaba blogundamı satmayı düşünüyorsun.sormadan edemedim:))ona göre kaçırmayayım da..

    just_gulsum

    Şubat 23, 2010 at 4:28 pm

  10. >gulsum tesekkurler, bence de bi dene guzel duruyor bu renkler:) belki jm yorumu grmez diye ben yazayim:bildigim kadariyla artik blogundan satis yapmiyor jm. baska bi yolla satacaktir diye dusunuyorum.okursa aydinlatsin bizi:)

    tuguna

    Şubat 23, 2010 at 10:21 pm


Bir Cevap Yazın

