tuguna

Just another WordPress.com site

>MAC Warm&Cozy

with 8 comments

>

Gun isigi – Comfort Ve By Candlelight
Sicak isik – By Candlelight ve Comfort

Bilenler bilir, bilmeyenler icin Mac aralik sonu ocak basi gibi bu koleksiyonu cikardi. Buraya ocak ortasinda geldi, ben de o zaman bu gordugunuz iki msf’i aldim. Zaten bastan beri msfler disinda bir sey almayi planlamamistim. Koleksiyon oldukca dogal toprak tonlarindan olusuyor. Dogal makyaji sevenlerin hala magazalarda bulabileceklerini dusunuyorum. Benim acikcasi su ara MAC koleksiyonlariyla aram hic yok. Limited olduklari icin almadigima sonradan pisman oldugum msf, dazzleglass yada guzel ambalajli urunler haric Mac koleksiyonlariyla vedalastim. Bunlari almaktan permatent urunlere bakamiyorum cunku:)

Neyse gelelim msflere. Urunleri almadan once baktigim swatchlarda pek begenmemistim ama aldiktan sonra ikisine de bayildim acikcasi.

By Candlelight: Mac buna “Golden pink” demis gecmis. Hayrola Mac kuzum, renk tanimlamaya mi usendin, sen yapmazdin boyle kisa tanimlar? Insan hic degilse golden soft pink bilmem ne diye susler. Yapisi ve rengi itibariyle oldukca guzel bir msf bu fakat cok isiltili. Neyse ki rengi cok yumusak da surunce cok bagirmiyor. Aydinlatici olarak da allik olarak da guzel bence, sevdim ben.

Comfort: Mac buna da kelimeden pintilik edip “Golden bronze” demis. Bu msf Mac’in zirt pirt piyasaya surdugu klasik az isiltili, bronzer olarak da kullanilabilir msflerinden biri. Ben bu tarz msf’leri genelde atliyordum ki baktim elimde hic boyle msf yok, bir tane bari olsun dedim. Aldiktan sonra da bayildim kendisine. Allik olarak da harika duruyor, 187 ile bronzer gibi hafifce kullaninca da. Bu kez de eskiden bu tarz diye almadiklarima pisman oldum. Misal Sunny by Nature:)

Peki Mac takipcileri sozum size, siz bu koleksiyondan ya da bu ara cikan diger koleksiyonlardan neler aldiniz?

Written by tuguna

Şubat 22, 2010 9:37 am

allik, aydinlatici, bronzer, mac kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Güle güle kullan tugunacım fotolar da çok güzel!Bu ara neden bilmiyorum MAC koleksiyonlarının hiçbiri bende bir Hello Kiti, bi Fafi, bi Style Warriors heyecanı uyandırmıyor. Sanki renkler sönükmüş gibi, pek kullanamazmışım gibi.. O yüzden hiçbişicik aldığım yok🙂

    Irazca

    Şubat 22, 2010 at 9:47 am

  2. >güle güle kullan tugunacım. ben ne aldığımı tam hatırlamıyorum ama galiba by candlelight, feelin dreamy (renk itibariyle zayıf noktam) ve modelette (tam çıkarken geri döndüm buna, göz kapağına soft bir renk arıyordum, tam oldu, yapısı da güzel) aldım bu koleksiyondan. love lace, scf, all races vs. kalan tüm koleksiyonları pas geçtim🙂 viva glam ve too fab. ile coşmayı düşünüyorum😆

    Marjo on makeup frenzy

    Şubat 22, 2010 at 10:10 am

  3. >sela tuguna,bloguna yeni birseyler eklediginde hep bakiyorum cok hos blogun var,mac ürünlerini nereden temin edebiliyorsun.bende almanyadayim ama bulabilecegimiz yerler aynidir sanirim.simdiden tesekkürler.sevgiyle kal…

    style m

    Şubat 22, 2010 at 10:21 am

  4. >Ben de bunları aldım kuzu bildiğin gibi, yalnız hala getirtmedim adreste mal mal bekliyorlar😉 Sen beğendiysen ben de kesin severim gibi geliyor, heyecanlandım şimdi😉

    JustMakeup

    Şubat 22, 2010 at 1:08 pm

  5. >Iraz tesekkurler, aman daha iyi begenmemen paran cebinde kalir hic degilse:)Marjocum cok tesekkurler. Ben de onlari pas gectim. Gerci Sfc'den bir iki ruj begenmistim ama pintiligim tuttu:)Style m tesekkurler blogumu begenmene sevindim:)Burda Mac kendi magazasinda ve bazi sehirlerde douglasta satiliyor. Almanyaya geldigimde douglasta gormustum. Ayrica sanirim orda douglasin internet sitesinde de mac satiliyor.Jm sen de yer ver blogta eline gecince, fikirlerini merak ediyorum:) Umarim sen de begenirsin.

    tuguna

    Şubat 23, 2010 at 10:20 pm

  6. >tuguna teskkur ederim canim,bugun bakacagim 😉

    style m

    Şubat 26, 2010 at 10:16 am

  7. >tugunacım çok güzelmiş ikiside,iyi günlerde kullan.bende ihtiyacım olmadıkça birşey almamak için kendimi frenliyorum,o yüzden kolleksiyonlardan artık pek bişey almıyorum en fazla gloss,o kadar.napayım baş edemiyorum sonra:)

    modamakyajveben

    Mart 6, 2010 at 11:39 pm

  8. >modamakyajveben cok sagol. evet ben de artik koleksiyonlari genellikle pas geciyorum:)

    tuguna

    Mart 8, 2010 at 3:20 pm


Bir Cevap Yazın

