tuguna

Just another WordPress.com site

>Wednesday Night

with 10 comments

>

Ne zamandir sevgili esimle basbasa yemege cikamamistik. Daha onceden soyledigim gibi biz ilk yil bebegini kimselere vermeyi dogru bulmayan bir cifttik. Zaten Umud’da sagolsun biraz yabaniydi, kimseye gitmezdi:) Sonra Umud buyudu, babaannesine, halasina, cok sevgili kuzenine alisti ve biz sosyal hayata geri donduk. Biz kendi adimiza bebegin getirdigi br muddet eve kapanma mevzusundan rahatsiz degiliz. Gene bebegimiz olsa gene boyle davraniriz. Her neyse…Bir suredir gitmek istedigimiz bir Hollanda restauranti vardi. Burda aslinda disarda yemek yiyeceksek yada eve disardan bir seyler soyleyeceksek pek Hollanda restaurantlarini tercih etmiyoruz.Cunku bu ulkenin kendine ozgu zengin bir mutfagi yok. Kendilerine ozgu yemekleri var ama onlar da evde 15 dakikada hazirlamalik, pratik seyler. Pek disari cikip yemelik durum soz konusu degil yani:) Fakat bu sefer gittigimiz restarurant gercekten muhtesemdi. Cok begendigim icin bloguma da yazmak istedim. Hani belki Hollanda’ya gelmek isteyen birileri cikar, ne yenir, ne icilir, bir aksam hos bir yerde karnimizi doyuralim ama peki orasi neresi der diye yaziyorum:) Keza ben tanimadigim bir ulkeye gideceksem ilk merak ettigim sey, nerde ne yiyelim konusu oluyor cunku:) Gittigimiz restauranttan ki adi Humprey’s oluyor, Hollanda’nin pek cok sehrinde var. Biz evimize yakin oldugu icin Arnhem’dekini tercih ettik. Hem de burdaki cok guzel bir kanal kenarina yapilmisti, oldum olasi su kenarinda yemek yemeyi severim zaten. Dekorasyonu son derece klasikti, garsonlari ilgili ve hostu, porsiyonlar lezzetli ve yeterince buyuktu. Biz epey cokca yiyen bir cift oldugumuz halde gayet uygun bir hesap odedik. Yani Avrupa’daki pek cok restaurantta oldugu gibi iki et iki saraba dunyanin parasini vermedik. En guzel tarafi da bu sanirim. Neyse eger yolunuz duser de giderseniz  benim icin de bir kasik yiyin. Buyrun su da internet sitesi, ingilizce secenegi de var. http://www.humpreys.nl/

Bunlar da benim secimlerim. Elbisemi tee noel indirimlerinde almistim.Kadife oldugu icin havalar isinmadn giymek istedim. Ben genelde pek denemiyorum alirken. Bu da epey bir dekolteymis, dun giyince farkettim. Ben de icine tank top demek istiyorum nedir bunun turkcesi? atlet mi mesela? giydim.Zaten straples elbiselerin icine gomlek ya da tank top (bak gene geldi ayni kelime) giymekten hoslaniyorum ben, guzel buluyorum. Tum zamanlarin en buyuk icadi siyah hirkayla da usumemeyi garanti altina aldim.

Elbise ve Clutch:H&M
Hirka:Zara
Corap:Calzedonia
Oxford botlar:Nine West
Kolye:Koton

Her zamanki makyajlarimdan bir kuple de burda.Laura Mercier fondoten ve concealer, Mac Conjure Up allik, Mac Porcelain Pink Msf, Mac Spanking Rick dazzleglass(bunu cok cok seviyorum bu arada) Mac Blacktrack fluidline,Mac Ego far ve rimel bana yetti de artti bile:)

Written by tuguna

Şubat 25, 2010 8:50 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >çok güzelsin yine herzamanki gibi her resimde biraz daha zayıflamışsın gibi geliyo bana kaç kilosun çok merak ettim ve nasıl bu kadar zayıf kalabiliyosun (azıcık da kıskandım =))

    yeliz88

    Şubat 25, 2010 at 10:29 pm

  2. >her şeyinle süper olmuşsun, çok sevdim. elbisenin rengi muhteşem olmuş, tenine çok uymuş gerçekten. makyaj da kıyafetin çok güzel bir yansıması olmuş. küçük elbiselerle siyah çorap-siyah topuklu kombinasyonuna bayılıyorum, bacakları acayip uzatıyor bence.bu arada tank top'a ne desem ben de bilemiyorum, atlet deyince sanki fanila gibi oluyor o yüzden tank top'ta karar kıldım😛

    deniz

    Şubat 25, 2010 at 11:21 pm

  3. >yeliz tesekkur ederim:) 48 kiloyum, yok zayiflamiyorum yillardir ayni kilom. ara sira bir kilo alip veriyorum o kadar. valla ne desem, hic ozel bir sey yapmiyorum.bucudum kiloya musait degil sanirim, almiyorum cok yesem de.deniz cok tesekkur ederim. elbisemin rengini ben de seviyorum:) opak corap ve topuklu cidden hos duruyor ama malesef pek topuklu giymiyorum bebekten dolayi.

    tuguna

    Şubat 26, 2010 at 9:05 am

  4. >Yavru bu ne güzellik yahuu, özellikle son fotoya bayıldım. Elbise,makyaj,ayakkabı hepsi 10 numeroo ;)48 kilo olan bünyeni de esefle kınıyorum😛

    JustMakeup

    Şubat 26, 2010 at 11:36 am

  5. >Derya sagol kuzum:) Begenmene sevindim. Kinama ya her zaman iyi bir sey degil:)

    tuguna

    Şubat 26, 2010 at 6:40 pm

  6. >cok güzel olmuşsun tugunacım.zaten güzelsinde:) makyajın cok hoş,cok doğal..birde elbisenin rngine bayıldım..sana cok yakışmış.

    just_gulsum

    Şubat 27, 2010 at 8:17 am

  7. >çok şıksın , çok güzel çıkmışsın ve ben de kilonu kıskandım şimdi😉 her gün spor yapıyorum , biraz sıkılaşma oldu bende🙂

    Fashioncholic Girl

    Şubat 27, 2010 at 2:38 pm

  8. >gulsum tesekkurler, begenmene sevindim:)FG tesekkurler, kilomu kiskanma ya, ben de hayatim boyunca kilo alayim diye ugrastim, gerci su an memnunum:) spor supermis keske ben de yapsam:(

    tuguna

    Şubat 28, 2010 at 10:32 am

  9. >Bazen bustiyerlerimin altina ben de giyiyorum askili ama ice giyilen askilinin da aynen senin giydigin gibi hafif dekolte olmasina ozen gostermek gerekiyor yoksa ergen kiz goruntusu veriyor. Kombin cok guzel olmus ben cok begendim! Cok zarif bir fizigin var masallah ne giysen yakisir gibi geliyor bana😉

    DENiZ

    Mart 17, 2010 at 8:33 pm

  10. >Deniz cok tesekkur ederim guzel yorumun icin, senin gibi super tarzi olan birinden duymak ayrica guzel:)

    tuguna

    Mart 17, 2010 at 10:12 pm


Bir Cevap Yazın

